Ristom kirjoitti:
Taitaa Markokin katsella Subarulle korvaajaa jo. Vaihtaa taas lumipyryssä, niin naapurit ei huomaa..
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
En myönnä. Tai no sen verran, että kiinnostaa josko seuraava OB sais diesel / automaatti yhdistelmän. Myyjät ei osaa varmuudella kertoa. Mutta se ei taas kuulu tänne...
Lähinnä ihmetystä herättää, kun ei ole XWD kuskeja ilmaantunut kommentoimaan. Onko ne GM uutiset pelottaneet niin hyvin ettei uskalla Saabia ostaa? Toisaalta ei mikään ihme kun media tuuttaa välillä joka suunnasta kuinka Saab kuolee. Aivan niinkuin jo valmistetut autot siitä jotenkin huononis.
XWD combi ja siihen Hirsch paketti niin sais varmaan aika makean pelin.
Ja ne kesällä suoritetut koeajot kun ei kerro ihan kaikkea siitä mitä tuollainen neliveto saa aikaiseksi. Jos se haukkaa osansa auton menohaluista, niin se kyllä "korvautuu" monin verroin kunhan aika on siihen sopiva.
Ihme juttu, että 9-3X:n "lanseerausta" viivytellään kesän yli? Ruotsissa kuvaajat napsii harva-se-päivä linssiinsä T-hattanissa pyöriviä 9-3X:ä. Kumminkin auto eroaa hyvin vähän perus XWD combista. Äkkiä vain koeajoautot liikkeisiin ja myynti/markkinointi käyntiin täydellä teholla. Tulee yhtäaikaa A4 Allroadin kanssa markkinoille. Ja voi vain arvata, että tuollaista harkitseva kokeilee myös sen Audin.
Ja hieman offia, mutta Skoda näyttää ottaneen kaikkien pikku konsepti crossoverien hyvät ideat ja risteyttäneet ne omaan Roomsteriin -> Yeti.
Ruma ja varma hitti. Todella mielenkiintoinen auto, vaikka kokoluokka ei olekaan sopiva. Tilaratkaisut kerää kehuja, samaten maasto-ominaisuudet. Hinta vielä kysymysmerkki.
Mutta juuri kyseinen Yeti edustaa sitä mitä olisin itse halunnut nähdä 9-3X (alkuperäinen konsepti) muodossa. Käytännöllinen, kyvykäs, hyvä ajaa ja taloudellinen, tarvittaessa neliveto ja mieluusti ulkonäöltään erottuva.
Pikku fiilistelyt perään:
![Kuva](http://www.saabhistory.com/blog/wp-content/photos/2002_SAAB_9_3Xa/reg/1021398.jpg)