2.2 TID 9-3, 2003. Tehot hävisi ja savuttaa.
Re: 2.2 TID 9-3, 2003. Tehot hävisi ja savuttaa.
Onkos sulla paljon ajettu?
Saab 9-3 Sport Sedan 2,2TiD
Re: 2.2 TID 9-3, 2003. Tehot hävisi ja savuttaa.
Mårå
285 tuhatta tuli täyteen tällä viikolla. Ihan hyvä kiesi tuo on ollut. Pääasia kuitenkin että hoitaa öljynvaihdot ohjelman mukaan ja mieluiten vaikka vähän etupainoisesti. Mielestäni 30 tuh samoilla öljyillä on vähän liikaa, varsinkin jos meinaa omistaa auton vähän kauemmin. Varaosiakin löytyy muualta kuin "viralliselta" myyjältä jos vaan viitsii nähdä vähän vaivaa. Velipoika asuu Tukholmassa, niin varaosien saanti on vähän eri luokkaa kuin täällä Härmässä....
samoin hinnoittelu. Esimerkkinä välijäähdytin, Länsiautolla 980 euroa, Ruotsista hankittuna 165 euroa....ilman virallista GM tarraa kylläkin:))
285 tuhatta tuli täyteen tällä viikolla. Ihan hyvä kiesi tuo on ollut. Pääasia kuitenkin että hoitaa öljynvaihdot ohjelman mukaan ja mieluiten vaikka vähän etupainoisesti. Mielestäni 30 tuh samoilla öljyillä on vähän liikaa, varsinkin jos meinaa omistaa auton vähän kauemmin. Varaosiakin löytyy muualta kuin "viralliselta" myyjältä jos vaan viitsii nähdä vähän vaivaa. Velipoika asuu Tukholmassa, niin varaosien saanti on vähän eri luokkaa kuin täällä Härmässä....
samoin hinnoittelu. Esimerkkinä välijäähdytin, Länsiautolla 980 euroa, Ruotsista hankittuna 165 euroa....ilman virallista GM tarraa kylläkin:))
Re: 2.2 TID 9-3, 2003. Tehot hävisi ja savuttaa.
No niin, vika uusiutui, onneksi omassa pihassa. EGR putsattu kunnolla mutta ei auta. Hörähtää käyntiin mutta sammuu saman tien. Löytiskö porukalta apuja?
Nyt lähti käyntiin. Pieni magneettiventtiili oli jumissa. Se mistä lähtee kaksi pientä letkua ja toinen menee imusarjassa olevaan kalvomokkulaan. Nyt vaan moottorin vikavalo palaa edelleen. Vaatiiko kuittauksen?
Nyt lähti käyntiin. Pieni magneettiventtiili oli jumissa. Se mistä lähtee kaksi pientä letkua ja toinen menee imusarjassa olevaan kalvomokkulaan. Nyt vaan moottorin vikavalo palaa edelleen. Vaatiiko kuittauksen?
Päivä kerrallaan kun ei kahta saa menemään.
9-3 vm.-03
9-3 vm.-03
Re: 2.2 TID 9-3, 2003. Tehot hävisi ja savuttaa.
Jos olet varma että vikavalon syy on korjattu, niin voit koittaa odottaa n. 10-20 starttauksen verran. Joskus se kuittaantuu itsekseen. Niin on tehnyt ainakin minulla kun on ollut muutama käynnistymisongelma ja sen myötä vikavalo syttynyt.towu kirjoitti:Nyt vaan moottorin vikavalo palaa edelleen. Vaatiiko kuittauksen?
Ennen SAAB 90, jälkeen SAAB 9000, nyt SAAB 9-3. Noilla pääsee!
Ducati 749 Ja tällä kerkee!
Ducati 749 Ja tällä kerkee!