Heh, tuo on vissiin ollut se päivän polttava puheenaihe viime aikoina. Kyllähän tuossa sisämuovit tietyissä tilanteissa resonoi. Ei kyllä niin että häiritsisi mutta kun siitä täältä luki niin piti kiinnittää huomiota. Kylmällä voi olla osansa asiaan.
hz81 kirjoitti:Vai et luota Nässin Annaan... Sain kuitenkin Annalta samassa viestissä PDF:nä huolto-ohjelman joka kertoo :
Lisäksi tulee 150 000 km:n välein tai joka 10. vuosi:
- Jakohihna, vaihto (vain dieselmoottori)
Henkilökohtaisesti en luottaisi Annaan edes auton värin valinnassa.
Saitko edes dieselin huolto-ohjelman?
Kyseisessä huolto ohjelmassa (SAAB 9-3 bensiini - ja dieselmoottorilla) on kaikkien moottoreiden huolto-ohjelmat.
ja Lisäksi tulee 150 000 km:n välein tai joka 10. vuosi:
- Jakohihna, vaihto (vain dieselmoottori)
Laita YV:nä sähköpostiosoitteesi niin laitan kyseisen, skannatun dokumentin sinulle s-postilla.
Tartutaanpa tähän vielä. Eli olenhan ymmärtänyt oikein että MY-07 mallista lähtien tuo vaihtoväli olisi 150tkm Saabin mukaan? Tuo 120tkm huolto olisi tulossa seuraavana niin sikäli asia kiinnostaa. Huolto+ hinta-arvioon (http://www.huoltoplus.fi/maaraaikaishuo ... ollonhinta) perustuen voisi olettaa että heillä tuo jakohihnan vaihto olisi laskettu tuohon 120tkm hintaan. Eipä tuo kyllä sinällään ota vuosimalliin muuta kantaa kuin 200503--> ..
jmaatta kirjoitti:Tartutaanpa tähän vielä. Eli olenhan ymmärtänyt oikein että MY-07 mallista lähtien tuo vaihtoväli olisi 150tkm Saabin mukaan?
Olet ymmärtänyt oikein.
Huoltoplus:n "tietoihin" en luota.
En minäkään sen jälkeen kun kyselin 120tkm huollon hintaa Åströmiltä ja Aineelta. Molemmissa jakopään huolto kuuluu tuohon. Sanoisinko ihanan kallista.