Free update 1.8t & 2.0t My 2003-2005 with BSR stage1
Free update 1.8t & 2.0t My 2003-2005 with BSR stage1
Jahas, päivitystä pukkaa:
PPC V2 free update
Dear Customer,
This e-mail concerns Saab 9-3 SS/SC with 150hp and 175hp My 2003-2005 with stage1
This update features:
*Improved driveability at part load.
*Improved exhaust emissions.
*Improved power output in high altitude
*New calibration for torque control
*Boost meter is recalibrated
The upgrade is free of charge for customer with support agreement.
How to do:
Just syncronize your PPC over the Internet and tune your car again
PPC V2 free update
Dear Customer,
This e-mail concerns Saab 9-3 SS/SC with 150hp and 175hp My 2003-2005 with stage1
This update features:
*Improved driveability at part load.
*Improved exhaust emissions.
*Improved power output in high altitude
*New calibration for torque control
*Boost meter is recalibrated
The upgrade is free of charge for customer with support agreement.
How to do:
Just syncronize your PPC over the Internet and tune your car again
Ex-Saab 93 ss 2.0t Vector -03 BSR
Re: Free update 1.8t & 2.0t My 2003-2005 with BSR stage1
Itsellenikin tuli sama posti, täytynee päivitellä kunhan ehtii...
Re: Free update 1.8t & 2.0t My 2003-2005 with BSR stage1
Tuntuisi olevan pirteämpi, varsinkin 2 + 3 vaihteilla. Toimii myös nätimmin kaupunkiajossa, varsinkin "pikkukaasulla" ajettaessa. Hankala sanoa vielä ennenkuin softa on "ajettu sisään", eilen vasta laitoin.
//EX\\ 9-3 1.8t SS vm.03 + BSR-Stage2 [Catback W/O resonator + Optiflow] //EX\\
Mazda 3 MPS N61
Mazda 3 MPS N61
Re: Free update 1.8t & 2.0t My 2003-2005 with BSR stage1
Tänään tuli softa laitettua ja parempaan suuntaan on menty todellakin. Alavääntöä on mielestäni lisätty entisestä 2500r/min alemmaksi ihan 1 vaihteelta asti. Auto lähtee vaivattomammin liikkeelle. Nyt auto tuntuu siltä kuin sen ehkä olisi pitänyt heti ekalla softalla tuntua.
93ss 1.8T Vector -03 M5
(exä 9000CSE 2.0tA -96 (emännän))
(exä 9000CS 2.0t man. -97)
(exä 9000i man. -87)
(exä 9000CSE 2.0tA -96 (emännän))
(exä 9000CS 2.0t man. -97)
(exä 9000i man. -87)
Re: Free update 1.8t & 2.0t My 2003-2005 with BSR stage1
Ei helvetti, tänään on mennyt tuo "Support Agreement" umpeen, enkä saa siis enää päivitettyä PPC:tä. Perkele, koko viime viikon ollut reissussa eikä näin ollen ole ollut mahdollisuutta päivittää. Eikä kyllä enää kiinnostaisi ostaa vuodeksi tuota "sopimusta"...
Re: Free update 1.8t & 2.0t My 2003-2005 with BSR stage1
Jatkokysymys: Kannattaisiko maksaa tuo 64 euroa jatkosopimuksesta ja ottaa näin ollen päivitys?
Re: Free update 1.8t & 2.0t My 2003-2005 with BSR stage1
Tänään tuli ajettua päivityksen jälkeen parisataa kilometriä joten matka-ajoa suurimmaksi osaksi.
Huomioita: alavääntö kasvanut jonkun verran, menee enemmän "pintakaasulla" matkanopeuksilla. Kaikenkaikkiaan mielestäni kyllä huomattava parannus.
Se että maksaisinko siitä rapiat 60e... kyllä, joku muu voi olla eri mieltä eli tästä mielipiteestäni täysi disclaimer.
Huomioita: alavääntö kasvanut jonkun verran, menee enemmän "pintakaasulla" matkanopeuksilla. Kaikenkaikkiaan mielestäni kyllä huomattava parannus.
Se että maksaisinko siitä rapiat 60e... kyllä, joku muu voi olla eri mieltä eli tästä mielipiteestäni täysi disclaimer.
Ex-Saab 93 ss 2.0t Vector -03 BSR
Re: Free update 1.8t & 2.0t My 2003-2005 with BSR stage1
Huhhuh, hyvä BSR!
Laitoin eilen mailia, että olen ollut viikon reissussa enkä ole päässyt päivittämään PPC:tä ja että sopimus meni umpeen 13. päivä. Kyselin että olisiko mitenkään mahdollista saada kyseistä päivitystä silti. Noh, tänään oli tullut vastaus, olivat lisänneet huomiseen asti minun sopimusta, joten päivitys onnistui! Nyt enää PPC:stä autoon...
Eli aivan mielettömän hyvää toimintaa BSR:ltä.
Laitoin eilen mailia, että olen ollut viikon reissussa enkä ole päässyt päivittämään PPC:tä ja että sopimus meni umpeen 13. päivä. Kyselin että olisiko mitenkään mahdollista saada kyseistä päivitystä silti. Noh, tänään oli tullut vastaus, olivat lisänneet huomiseen asti minun sopimusta, joten päivitys onnistui! Nyt enää PPC:stä autoon...
Eli aivan mielettömän hyvää toimintaa BSR:ltä.
Re: Free update 1.8t & 2.0t My 2003-2005 with BSR stage1
Noniin, kokemuksia noin 50km matkalta (Espoo-Kerava). Ensimmäinen huomio liikkeellelähdössä: Ykköseltä kakkoselle vaihto paljon sujuvampi ja jämäkämpi. Myös muut vaihdot parempia, vaikka autoon on päivitetty automaattilaatikon softa jo aikaisemmin joka ei tuonut kuitenkaan näin positiivisia kokemuksia. Eli voisin sanoa, että automaattilaatikon ja BSR:n softan välinen toiminta parantunut huomattavasti. "Perstuntumalta" sanottuna myös hieman ehkä pirteämpi alemmilla kierroksilla, mutta paha sanoa mitä se oikeasti on. Ainahan auto muuttuu paremmaksi (ainakin kuskin korvien välissä) kun jotain tehdään, vaikka liimataan tarroja niin menee kovempaa.
Erittäin positiivinen kokemus ja olisi ollut kyllä 64 euron arvoinen JOS BSR ei olisi ollut niin reilu kuten aikaisemmassa viestissä ilmoitin.
Erittäin positiivinen kokemus ja olisi ollut kyllä 64 euron arvoinen JOS BSR ei olisi ollut niin reilu kuten aikaisemmassa viestissä ilmoitin.
Re: Free update 1.8t & 2.0t My 2003-2005 with BSR stage1
Tere,
jatkan tähän ketjuun, koska softapäivityksen jälkeen ensimmäinen mahdollinen murhe tuli
Tapahtuma oli seuraava: 3. vaihteella täyskaasu kiihdytys 80km/h nopeudesta ja hieman reilun 100km/h nopeudessa auto lopetti kiihtymisen lähes täysin vaikka poljin pohjassa. Luistonestoa epäilin alkuunsa, koska tie kuitenkin saattoi olla hiemän jäinen jostain kohdin. Mutta kun tämä kulku puolen velttous jatkui tämänkin jälkeen, aivan kuin olis ollu peruspaineilla. Tänään taas tuntuisi että kulkee aivan normaalisti. Ahtoputkisto on vielä tarkastamatta, mutta kysymys kuuluu, voiko luistonesto jäädä päälle ja jättää auton peruspaineille kunnes käytetään virrat pois päältä?
tätä tilannetta ei ole tullut kertaakaan vanhalla softaversiolla. moottori oli normaalilämpöinen, kytkin ei luista, vikavaloja ei syttynyt, ESP valo ei mielestäni syttynyt silloin.
kuivia kelejä taas odotellessa
jatkan tähän ketjuun, koska softapäivityksen jälkeen ensimmäinen mahdollinen murhe tuli
Tapahtuma oli seuraava: 3. vaihteella täyskaasu kiihdytys 80km/h nopeudesta ja hieman reilun 100km/h nopeudessa auto lopetti kiihtymisen lähes täysin vaikka poljin pohjassa. Luistonestoa epäilin alkuunsa, koska tie kuitenkin saattoi olla hiemän jäinen jostain kohdin. Mutta kun tämä kulku puolen velttous jatkui tämänkin jälkeen, aivan kuin olis ollu peruspaineilla. Tänään taas tuntuisi että kulkee aivan normaalisti. Ahtoputkisto on vielä tarkastamatta, mutta kysymys kuuluu, voiko luistonesto jäädä päälle ja jättää auton peruspaineille kunnes käytetään virrat pois päältä?
tätä tilannetta ei ole tullut kertaakaan vanhalla softaversiolla. moottori oli normaalilämpöinen, kytkin ei luista, vikavaloja ei syttynyt, ESP valo ei mielestäni syttynyt silloin.
kuivia kelejä taas odotellessa
93ss 1.8T Vector -03 M5
(exä 9000CSE 2.0tA -96 (emännän))
(exä 9000CS 2.0t man. -97)
(exä 9000i man. -87)
(exä 9000CSE 2.0tA -96 (emännän))
(exä 9000CS 2.0t man. -97)
(exä 9000i man. -87)
Re: Free update 1.8t & 2.0t My 2003-2005 with BSR stage1
[quote="SA9000AB"]Tapahtuma oli seuraava: 3. vaihteella täyskaasu kiihdytys 80km/h nopeudesta ja hieman reilun 100km/h nopeudessa auto lopetti kiihtymisen lähes täysin vaikka poljin pohjassa.[quote]
Itsellä aivan sama skenaario, ja testattu kuivalla moottoritiellä, joten ei liukasta. Jotain häikkää tuossa uudessa softassa on
Itsellä aivan sama skenaario, ja testattu kuivalla moottoritiellä, joten ei liukasta. Jotain häikkää tuossa uudessa softassa on
Re: Free update 1.8t & 2.0t My 2003-2005 with BSR stage1
En ole kyllä omassa havainnut mitään merkillisyyksiä ainakaan vielä softapäivityksen jälkeen.Henri kirjoitti:SA9000AB kirjoitti:Tapahtuma oli seuraava: 3. vaihteella täyskaasu kiihdytys 80km/h nopeudesta ja hieman reilun 100km/h nopeudessa auto lopetti kiihtymisen lähes täysin vaikka poljin pohjassa.
Itsellä aivan sama skenaario, ja testattu kuivalla moottoritiellä, joten ei liukasta. Jotain häikkää tuossa uudessa softassa on
Täytyypä ihan kokeilla kiihdyttää kolmosella tuosta vauhdista täpöt jahka tulee paremmat kelit...
Ex-Saab 93 ss 2.0t Vector -03 BSR
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: Free update 1.8t & 2.0t My 2003-2005 with BSR stage1
Kolmosellahan täytyy muutenkin varoa kuivalla asfaltillakin kapeilla nastarenkailla esim. epätasaisilla rampeilla kiihdyttäessä.SA9000AB kirjoitti:Tere,
jatkan tähän ketjuun, koska softapäivityksen jälkeen ensimmäinen mahdollinen murhe tuli
Tapahtuma oli seuraava: 3. vaihteella täyskaasu kiihdytys 80km/h nopeudesta ja hieman reilun 100km/h nopeudessa auto lopetti kiihtymisen lähes täysin vaikka poljin pohjassa. Luistonestoa epäilin alkuunsa, koska tie kuitenkin saattoi olla hiemän jäinen jostain kohdin. Mutta kun tämä kulku puolen velttous jatkui tämänkin jälkeen, aivan kuin olis ollu peruspaineilla. Tänään taas tuntuisi että kulkee aivan normaalisti. Ahtoputkisto on vielä tarkastamatta, mutta kysymys kuuluu, voiko luistonesto jäädä päälle ja jättää auton peruspaineille kunnes käytetään virrat pois päältä?
tätä tilannetta ei ole tullut kertaakaan vanhalla softaversiolla. moottori oli normaalilämpöinen, kytkin ei luista, vikavaloja ei syttynyt, ESP valo ei mielestäni syttynyt silloin.
kuivia kelejä taas odotellessa
Re: Free update 1.8t & 2.0t My 2003-2005 with BSR stage1
Kokeiltu. Ei minkäänlaisia ongelmia.
Ex-Saab 93 ss 2.0t Vector -03 BSR