Moro!
Saab 9-3 1.8T vm 2007 stage 1 lastutuksen viritystaso laskee viikkojen kuluessa. Eli kun tuunan uuden softan sisään niin viikkojen jälkeen huomaan, että tehot ovat madaltuneet. Kun taas uudestaan tuunaan saman softan sisään niin tehot palautuvat. Onko kukaan muu huomannut samaa ja mistä se mahtaa johtua
asl8650 kirjoitti:Moro!
Saab 9-3 1.8T vm 2007 stage 1 lastutuksen viritystaso laskee viikkojen kuluessa. Eli kun tuunan uuden softan sisään niin viikkojen jälkeen huomaan, että tehot ovat madaltuneet. Kun taas uudestaan tuunaan saman softan sisään niin tehot palautuvat. Onko kukaan muu huomannut samaa ja mistä se mahtaa johtua
Eihän softassa voi vikaa olla
Ja valmistajalta ei saa kysyä ja misään tapauksessa asiaa ei saa julkisesti käsitellä eikä arvostella
On kuulemma jopa muutama tuhat kilometria ajettussa autossa oltava joku vika kun softa ei pelaa
Softan vamistajat eivät korvaansa lotkauta ennen kuin valittajia on yli 50% myydyistä ohjelmista.
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Softan pitäisi mukautua ajotyylin mukaan.. Jos antaa tasaisesti kenkää, pysyy terävämpänä. Kun lataa uudestaan, adaptaatio nollaantuu ja auto hakee taas rajojaan.
asl8650: Miten olet todennut, että tehot ovat pudonneet? tuntuuko vain persdynolla, ettei potkase samalla tavalla kuin ennen?
Omassa -03:ssa ei ole havaintoa että viriohjelma alkaisi laiskottelemaan rauhallisella ajolla tosin itsellä tuota kaasupolkimen koko liikerataa tulee pidettyä vetreänä aikas taajaan
Softa on BSR:n ja tehojen putoaminen tuntuu selkänojassa. Aina ei viittisi ajaa jalka lattiassa, kun nuo kissalan pojat vielä valvoo liikennettä ja emäntä ääni tuppaa nousemaan samaan tahtiin kun vauhti kiihtyy . Pitää laittaa kyselyä ProCar servicelle, mistä ositin koko softan.
asl8650 kirjoitti:Softa on BSR:n ja tehojen putoaminen tuntuu selkänojassa. Aina ei viittisi ajaa jalka lattiassa, kun nuo kissalan pojat vielä valvoo liikennettä ja emäntä ääni tuppaa nousemaan samaan tahtiin kun vauhti kiihtyy . Pitää laittaa kyselyä ProCar servicelle, mistä ositin koko softan.
se on sama vika kun jalka laskee niin akan ääni nousee, varsin ärsyttävää pitemmillä matkoilla ja moottoritie nopeuksilla
asl8650 kirjoitti:Softa on BSR:n ja tehojen putoaminen tuntuu selkänojassa. Aina ei viittisi ajaa jalka lattiassa, kun nuo kissalan pojat vielä valvoo liikennettä ja emäntä ääni tuppaa nousemaan samaan tahtiin kun vauhti kiihtyy . Pitää laittaa kyselyä ProCar servicelle, mistä ositin koko softan.
se on sama vika kun jalka laskee niin akan ääni nousee, varsin ärsyttävää pitemmillä matkoilla ja moottoritie nopeuksilla
Onneks Emäntä on tajunnut alusta asti sen asian, että jos ei istu ratin takana, niin silloin ei puutu ajamiseen.
Itse huomasin vastaavan ominaisuuden omassa autossani tänään kun vaimo tankkasi 95:sta tankkiin 98:n sijasta. Tehot hyytyivät ja auto kuin vakio. Katsotaan palautuuko takaisin kunhan ecu oppii taas 98:n säädöille, vai joutuuko ajamaan PPC:llä ohjelman uudestaan sisään.
pebe kirjoitti:Itse huomasin vastaavan ominaisuuden omassa autossani tänään kun vaimo tankkasi 95:sta tankkiin 98:n sijasta. Tehot hyytyivät ja auto kuin vakio. Katsotaan palautuuko takaisin kunhan ecu oppii taas 98:n säädöille, vai joutuuko ajamaan PPC:llä ohjelman uudestaan sisään.
Jos on 95:sta tankissa, ei kannata vetää sitten niinku sokea paarma!