Olen ajatellut kyseisen poikittaistuen laittaa. Onko kukaan muu laittanut? Miten paljon sillä oikeasti on vaikutusta auton jämäkkyyteen. Hyvältä se ainakin moottoritilassa näyttäisi
Mitä jäykempi alusta (rengastus mukaan lukien), sitä enemmän hyötyä.
Kovemmissa nopeuksissa ja kanttailuissa vähentää korin elämistä---> suuntavakavuutta ja ohjaustarkkuutta tulee lisää.
Kokeilemalla selviää miten paljon auttaa.
Okram kirjoitti:Olen ajatellut kyseisen poikittaistuen laittaa. Onko kukaan muu laittanut? Miten paljon sillä oikeasti on vaikutusta auton jämäkkyyteen. Hyvältä se ainakin moottoritilassa näyttäisi
Tilataanko yhdessä. Postikuluissa säätäis melkei 20€.
On tullut mietittyä kanssa tuota poikittaistukea. Auttaiskohan pitkällä tähtäimellä jousien ja laakereiden (pyörän ja kääntöpään) korjauksissa. Reikaiden kulumista kyllä varmaan lisää ..kun ajomukaavuus kaarteissa paranee.
Ennen SAAB 90, jälkeen SAAB 9000, nyt SAAB 9-3. Noilla pääsee! Ducati 749 Ja tällä kerkee!
Valitettavasti mä tilasin jo, mutta ota MapTun Finland yhteyttä ja kysy jos tulis samalla tilauksella.
Tosin sieltä taitaa tulla aina isompi erä tavaraa, joten tavallisen korkeita postimyyntifirmojen rahtitaxoja ei tarvii maksaa.
Okram kirjoitti:Olen ajatellut kyseisen poikittaistuen laittaa. Onko kukaan muu laittanut? Miten paljon sillä oikeasti on vaikutusta auton jämäkkyyteen. Hyvältä se ainakin moottoritilassa näyttäisi
Meneekö asennus niin, että auto pyörien päällä, pultit auki ja tuki paikalleen, pultit kiinni? entä sopivatko alkuperäiset pultit vai tuleeko mukana pidemmät? Kohtahan niitä asennus- ja käyttökokemuksia pitäisi kyllä löytyä, mutta kysytään silti jo nyt.
Juu luin jo aiemmin tuon ohjeen, mutta siinä tulee irroittaa vain kaksi pulttia/puoli eli se yksi pultti pitää yläpään vielä kiinni ja paikallaan. Eipä kai se yläpää siitä mihinkään pääse karkaamaankaan vaikka kaikki pultit on auki ajattelin nyt vaan varmistella tätä ettei satu mitään isompia haavereita