Onpa hieno pyörä teline! Onko tietoa valmistajasta? Kun aikoinaan itse olin näissä kilpapyöräilyhommissa ja kuljettelin kilpapyöriä lähes 15 vuotta täällä Suomessa ja ympäri Eurooppaa, Saabilla ja monilla muillakin automerkeillä, niin käytimme hyvin paljon Taxx- telineitä. Ne olivat silloin hyvin toimivia ja edistyksellisiä Kuvasta huomaa, että kyllä kehitys kehittyy. Hienoa!!!!
Tuolla Fillari-lehden palstoilla on juttua aika paljon myös noista kuljetustelineistä. Kun saan kavereiltani vinkin noista uusista telineistä, voin vinkata siitä Sinullekin.
Terveisin
Joo, hieman vitsinä vedin tuon telineen tänne. Käsittääkseni tuo on Saabin porukan väsäämä "koemallii" joka esiteltiin SpotHatch conceptin yhteydessä. Noilla em sanoilla kun hakee niin löytyy hienoja kuvia telineestä. Ois vaan niin hiton hieno tommonen.
Mulla on Thulen ProRidet joilla menee pyörät. Kilpa ja "tavis" sellaiset.
Siitä parempi kuljetusvaihtoehto onkin sitten iso auto jonne pyörät menee sisään
Hienot kuvat ja upea teline!
Kun tässä muistelen menneitä, niin kuljetin poikien (Juho Suikkari maantiepyöräilyn SM -90, -93, -94 ja Pasi Hotinen -91,-92) Saab 900:lla. Kun lähdimme liikkeelle, meillä oli kattotelineessä 4 maantiepyörää (kisa- ja varapyörät) ja 2 aika-ajopyörää. Takakontin kannessa oli vannetolpat 8 renkaalle ja 2 Campa levykiekolle. Pyörinä pojilla useimmiten Crescentit (siis Eddy Merxcit) ja viimeisinä vuosina Cannondalet. Se oli välillä melkoista reissaamista, hienoa aikaa.
ristos kirjoitti:Hienot kuvat ja upea teline!
Kun tässä muistelen menneitä, niin kuljetin poikien (Juho Suikkari maantiepyöräilyn SM -90, -93, -94 ja Pasi Hotinen -91,-92) Saab 900:lla. Kun lähdimme liikkeelle, meillä oli kattotelineessä 4 maantiepyörää (kisa- ja varapyörät) ja 2 aika-ajopyörää. Takakontin kannessa oli vannetolpat 8 renkaalle ja 2 Campa levykiekolle. Pyörinä pojilla useimmiten Crescentit (siis Eddy Merxcit) ja viimeisinä vuosina Cannondalet. Se oli välillä melkoista reissaamista, hienoa aikaa.
Ei tällaisesta kuljetuksesta olisi kuvaa tarjolla? Voisi olla komia näky.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla