hirsh

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Turbo S
"Turbo"
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Huhti 30, 2004 19:12

Re: hirsh

Viesti Kirjoittaja Turbo S »

OK. :wink:
petrisa
"Hölösuu"
Viestit: 4648
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 20:10
Paikkakunta: Oulu

Re: hirsh

Viesti Kirjoittaja petrisa »

Mun autoon ei saa takuuta enää millään, joten sillä ei mitään merkitystä. Korkeintaan joku "turvallinen tunne" ko. lastulla. Mutta jos jotain sattuu, niin ....
Ei näillä eväillä Hirschiä ei, ei.
Jos autoni olisi uusi, pistäisi se siinä tapauksessa valinnan todella tiukalle.
Eipä siinä tapauksessa tuolla hintaerollakaan olisi luultavasti merkitystä.

Olen kuitenkin ollut tulkitsevani, että aika moni täällä on lastun laittanut autoon, jossa ei enää ole takuuta. Silloin hinta/teho/vääntö-suhde on aika ratkaiseva. Muut seikat jäävät valitettavasti vähemmälle.
Kuten kirjoitin, autoni saattaa olla laiton, mutta niin se on monella muullakin. Eikä pelkästään Saabisteissa ole näitä. Minun ajolla vakiojarrut saa kyllä riittää.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Turbo S
"Turbo"
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Huhti 30, 2004 19:12

Re: hirsh

Viesti Kirjoittaja Turbo S »

Niin juuri kun takuuta ei ole siksi en valitse hirchiä. :D Muilla merkeillä on tehoja tarjolla. :?:Enemmän
Nitzgu
"Turbo"
Viestit: 289
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 07:05

Re: hirsh

Viesti Kirjoittaja Nitzgu »

Minulla Hirwi konepellin alla ja toinen takaluukussa :D

Muita yritin myös vertailla ja foorumia lueskella. Itseasiassa yhtään kommettia Hirwen toimimattomuudesta tai ongelmista en löytänyt. Joistain muista löysin jotain mutta kai Hirwestäkin niitä joku löytää...

Iso syy oli tietty tuo katsastuskelpoisuus, kun autolla ajaa vaimo minun lisäkseni. Maksoihan tuo tietty jarruineen päivineen mutta halvemmaksi taisi tulla, "autokuumessa", kun olin. Nyt on taas uusvanha auto, jonkä tietää :P Niin, ja onhan nuo jarrutkin paremmat, kuin vanhassa!
Hirschillä on se muutamien päivien testiversio jota kannattaa kokeilla jos epäilyttää. Ens vuonna on taas tarjouksessa jo MY07 pakettikin(tieto Sales & Marketing Director
:lta)
VKe
"Hölösuu"
Viestit: 5399
Liittynyt: Ke Elo 15, 2007 20:37
Paikkakunta: Monipaikkakuntalainen

Re: hirsh

Viesti Kirjoittaja VKe »

tahtoo mukaan vääntöön!! mistä me nyt oikeestaan väännetään??

Mut oikeesti samaa mieltä ja ihan samat ajatukset oli minullakin aikanaan kun Nitzgulla.
Sininen Saab 9-3, '99
Nitzgu
"Turbo"
Viestit: 289
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 07:05

Re: hirsh

Viesti Kirjoittaja Nitzgu »

Heh :P
Kaikki sopii, ja jos ei sovi niin sekin sopii....
J8
"Aero"
Viestit: 372
Liittynyt: La Maalis 10, 2007 19:04
Paikkakunta: Oulu

Re: hirsh

Viesti Kirjoittaja J8 »

Eikö Hirschillä ole vielä -30% tarjous voimassa my06 ja vanhempiin autoihin. Hirsch tuo lisäarvoa autollesi. En esimerkiksi koskaan ostaisi autoa jossa on Bsr:n softa, mutta Hirschitetyn kyllä ehdottomasti. edellisessä autossa oli Hirsch ja olin todella tyytyväinen. Nykyiseen vanhukseen oisin saattanut hankkia myös Hirschin jos vain olisi ollut saatavilla. kannattaa ne jarrut päivittää vastaamaan tehoja oli softa sitten minkä tahansa merkkinen.. Koskaan ei ole liian hyvät jarrut.
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: hirsh

Viesti Kirjoittaja core2 »

On voimassa vieläkin ja nyt voi lastutusta kokeilla 10 päivää ilmaiseksi: PROVA GRATIS I 10 DAGAR.

Klikkaa.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
petrisa
"Hölösuu"
Viestit: 4648
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 20:10
Paikkakunta: Oulu

Re: hirsh

Viesti Kirjoittaja petrisa »

Älyttömän hyvä tarjous tuollainen ilmainen kokeilu.
Se tietää lähes varmasti kauppoja.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
vitikka
"Hirsch"
Viestit: 806
Liittynyt: La Kesä 13, 2009 23:49
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Re: hirsh

Viesti Kirjoittaja vitikka »

Miten luulisin, että tuota testiviriä ei saa, jos ei ole oikean kokoiset jarrut. Faktatietoa minulla ei ole.
ex SAAB 9-3SC -06, emännän käyttis stage 1
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t
malait
Matalapaineturbo
Viestit: 170
Liittynyt: Ke Maalis 30, 2005 16:15
Paikkakunta: keski- suomi

Re: hirsh

Viesti Kirjoittaja malait »

Paljonko tuolle nyt sitten jää hintaa tuon alennuksen jälkeen, tietääkö kukaan ?
Saab 9-5 2.3 t se wagon -99 (R.I.P)
Saab 9-5 Wagon 2,3T Turbo Pilot A5 2007 Biopower
Saab 9-3 ss 1.8t 2004
Saab 9-5 2.3 T Aero Wagon 2006
VKe
"Hölösuu"
Viestit: 5399
Liittynyt: Ke Elo 15, 2007 20:37
Paikkakunta: Monipaikkakuntalainen

Re: hirsh

Viesti Kirjoittaja VKe »

malait kirjoitti:Paljonko tuolle nyt sitten jää hintaa tuon alennuksen jälkeen, tietääkö kukaan ?
Abauttiarallaa reilu 900 eur. Eli sää saat ton alennuksen myös piirimyyjän eli asentavan mestan kautta, mutta tosiaan pitää vängatä jos ei tule "itestään"......
Sininen Saab 9-3, '99
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: hirsh

Viesti Kirjoittaja core2 »

vitikka kirjoitti:Miten luulisin, että tuota testiviriä ei saa, jos ei ole oikean kokoiset jarrut. Faktatietoa minulla ei ole.
Testiviri onkin autokohtainen ja asennetaan sen mukaan mikä auto kysymyksessä siis taulukon mukaan, esimerkiksi vaikka näin: 9-5:nen 2.0t B205E
150hp 5500rpm
240Nm 1800rpm >

210hp 5500rpm
320Nm 2000rpm

näin oletan sen menevän.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
VKe
"Hölösuu"
Viestit: 5399
Liittynyt: Ke Elo 15, 2007 20:37
Paikkakunta: Monipaikkakuntalainen

Re: hirsh

Viesti Kirjoittaja VKe »

Jep, mut vitikka kyselikin noista liian pienistä jarruista, josta onkin ollu tosi paljon keskustelua.

Eli jos jarrut jää pieniksi virisarjan asennuksen myötä niin saako siinä tapauksessa tota virisoftaa testiin lainkaan. Veikkaan että ei saa... Jos joku ajaa kolarin ton virisarjan kanssa ja sitten asia nousee pöydälle niin saattaa tulla ongelmia vastuista - kenellä on vastuu...
Sininen Saab 9-3, '99
core2
"Hölösuu"
Viestit: 4533
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 18:57
Paikkakunta: Nyköping

Re: hirsh

Viesti Kirjoittaja core2 »

malait kirjoitti:Paljonko tuolle nyt sitten jää hintaa tuon alennuksen jälkeen, tietääkö kukaan ?
Jos käytetään tuota hintaa jonka "jeremy" tuolla alussa mainitsi eli 1200€ minus 30% niin jäljelle jää silti 840€.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Vastaa Viestiin