Uuden 9-3:n LED parkit

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Suapimies
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: To Joulu 30, 2010 21:05

Uuden 9-3:n LED parkit

Viesti Kirjoittaja Suapimies »

En löytänyt viestiketjua aiheesta. Eli käyttääkö kukaan LED parkkeja ns. päiväajovaloina/huomiovaloina? Ei moraalisaarnoja kiitos...
apu,apupoika
"Hölösuu"
Viestit: 2652
Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39

Re: Uuden 9-3:n LED parkit

Viesti Kirjoittaja apu,apupoika »

Ei ole tullut vielä koitettua, mutta noita xenoneita tekis mieli säästää.
Suapimies
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: To Joulu 30, 2010 21:05

Re: Uuden 9-3:n LED parkit

Viesti Kirjoittaja Suapimies »

Juuri Xenoneitten säästöä ajattelin. Eipä kai suurta sakkoa siitä tule... Kumma etteivät ole ns. tyyppihyväksytyt päiväajovalot. Näin olen ainakin ymmärtänyt. Korjatkaa, jos olen väärässä. Jännä, että muilla kilpailijoilla on päiväajovalot...
J.N
"Hirsch"
Viestit: 955
Liittynyt: Ti Heinä 10, 2007 19:11
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: Uuden 9-3:n LED parkit

Viesti Kirjoittaja J.N »

Suapimies kirjoitti:Eli käyttääkö kukaan LED parkkeja ns. päiväajovaloina/huomiovaloina?
Jos tekee mieli ajaa vain parkit päällä, niin ei siihen nyt täältä tarvitse lupaa tulla kyselemään.
#3418
apu,apupoika
"Hölösuu"
Viestit: 2652
Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39

Re: Uuden 9-3:n LED parkit

Viesti Kirjoittaja apu,apupoika »

Suapimies kirjoitti:Juuri Xenoneitten säästöä ajattelin. Eipä kai suurta sakkoa siitä tule... Kumma etteivät ole ns. tyyppihyväksytyt päiväajovalot. Näin olen ainakin ymmärtänyt. Korjatkaa, jos olen väärässä. Jännä, että muilla kilpailijoilla on päiväajovalot...
Onhan ne tietysti kirkkaammat tuohon edellisen parkki toteutukseen verrattuna.
Aerosmith
"Ruisku"
Viestit: 101
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2004 11:21
Paikkakunta: Jkl

Re: Uuden 9-3:n LED parkit

Viesti Kirjoittaja Aerosmith »

Suapimies kirjoitti:En löytänyt viestiketjua aiheesta. Eli käyttääkö kukaan LED parkkeja ns. päiväajovaloina/huomiovaloina? Ei moraalisaarnoja kiitos...
Moi,

Olen käyttänyt, mutta kirkkaana päivänä LED-parkkien valoteho ei riitä (pitkien valojen vilkuttelijoita kylläkin riittää). Parkkien lisäksi olen käyttänyt sumuvaloja. Sumuvaloihin olen harkinnut LED-polttimoiden hankintaa (ml. ekstra vastus ettei valodiagnostiikka herjaa) tai xenon-polttimoita. Pilvisellä säällä nuo LED-parkit näkyvät ihan OK.
Volvo XC60 T8 -22
9-3 Cabriolet Aero TTID -08
Ex: 9-3 SC Turbo X -08, 9-3 SC Aero -06, 9-3 Aero -02, 900 Tbo Talladega -98
jmo
"Viggen"
Viestit: 502
Liittynyt: Su Elo 17, 2003 10:55

Re: Uuden 9-3:n LED parkit

Viesti Kirjoittaja jmo »

Itse kyllä heittäisin sumuvalot mäkeen ja laittaisin tilalle pyöreät päiväajovalot.
apu,apupoika
"Hölösuu"
Viestit: 2652
Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39

Re: Uuden 9-3:n LED parkit

Viesti Kirjoittaja apu,apupoika »

Jani O kirjoitti:Itse kyllä heittäisin sumuvalot mäkeen ja laittaisin tilalle pyöreät päiväajovalot.
Tuo olis hyvä vaihtoehto, noilla sumareilla ei tee mitään.
Avatar
viggen
"Hölösuu"
Viestit: 3127
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 23:24
Paikkakunta: Trollhättan

Re: Uuden 9-3:n LED parkit

Viesti Kirjoittaja viggen »

Suapimies kirjoitti:En löytänyt viestiketjua aiheesta. Eli käyttääkö kukaan LED parkkeja ns. päiväajovaloina/huomiovaloina? Ei moraalisaarnoja kiitos...
En käytä parkkilamppuja. Käytän tällaista -05 mallin 9-3:ssa. LED kaapelia soft strip 48cm white art no. 150546 xenonkungen lamppujen yläpuolella.
Kuva 9-3 Cabin led valoista Foorumin vaihtuvassa kuvagalleriassa.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Avatar
viggen
"Hölösuu"
Viestit: 3127
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 23:24
Paikkakunta: Trollhättan

Re: Uuden 9-3:n LED parkit

Viesti Kirjoittaja viggen »

Mimmi kirjoitti:Nuo stripit eivät ole hyväksytyt päiväajovalot (DRL).
Minulla on oikeat valot aina päällä, nämä on vain lisänä niin kaun kun joku vaivautuu valittaa. Ne ei häikäise eikä muutenkaan pitäisi ottaa päähän kellekkään.
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Vastaa Viestiin