Eipä kannata kokeilla ellei ole varma haluaako sellaiseen oikeasti sijoittaa.2.polvi kirjoitti:Pitäisi vain jossain päästä kokeilemaan BSR/Hircsh/Maptun-viritteistä autoa. Että onko sitä tehoa sitten niin paljon enemmän, että kannattaa sijoittaa.
150hp&265Nm (1.8t vakio) --> 210hp&330Nm (maptun) päivitys menee kutakuinkin näin:
Ensimmäiset koeajot: "Jösses!"
Muutaman viikon kuluttua: "Tällaisenahan tän olis kuulunu tulla tehtaalta."
Muutaman kuukauden kuluttua: "Onkohan tässä jotain vikaa kun ei enää tunnu kulkevan?"
Vuoden kuluttua: "Kannattaiskohan sijoittaa: http://www.maptun.com/tuningGuide.php?k ... istorder=1"
Eli nälkä kasvaa syödessä ja persdyno turtuu äkkiä, mutta tuo Stage1 on kyllä hinta/laatu -suhteeltaan aikas mainio, varsinkin kun sitä aina välillä saa varsin edulliseen tarjoushintaan. Ihan riittävästi 1.8t kulkee vakionakin jos järjellä ajatellaan, loput on hupilisää ja kun persdyno turtuu voi ajella pari viikkoa vakiolla. (Maptunatun 1.8t:n ratista viikoksi 1.8i:n rattiin oli kyllä tajuntaa avartava kokemus, eikä 1.8i:kään ihan mahdoton koppimoponuhapumppu ole.)