Eli millainen on tuo 2005 vuoden 9-3 SS verrattuna -03 ja -04 malleihin.
Kävin piruuttani tutustumassa siihen uuteen cabrioon, mutta eihän se ole ihan sama juttu, kuin "tavallinen" sedan. (Tavallinen sana aiheuttaa kylmänväristyksiä, mutta ei ole parempaakaan nyt aamutuimaan .)
Millaisia muutoksia tulee 2005 malliin
Olen jostain lukenut, että kulujen säästämiseksi Saab karsii taas joitain vakio-osia pois esim. jossain saitilla oli keskustelua, että SID2 olisi myös optiona, jonka jälkeenpäin päivityksestä on myös epäselvää, että voiko sitä yleensäkään saada muuten kuin tehdasasennuksena yms. Toivottavasti Saab ei rupea säästämään matskuissa, jolloin tulee taas 2003 nitinät ja rätinät takaisin.
Itselläni 2004 93 SS Aero lähes kaikilla herkuilla, joka ei ainakaan vielä ole rutissut, vaikkakin muita takuun tehtäviä pikkujuttuja on pitänyt käydä pajalla laitattamassa kuntoon.
SSAero
Itselläni 2004 93 SS Aero lähes kaikilla herkuilla, joka ei ainakaan vielä ole rutissut, vaikkakin muita takuun tehtäviä pikkujuttuja on pitänyt käydä pajalla laitattamassa kuntoon.
SSAero
Heh, asiasta kolmanteen, koskee lähinnä Saabelia.
Tään aamun Keskisuomalaisessa oli, että eduskunta äänestää muuttoautojen kohtelusta. Autoverolakiesityksen mukaan muuttoautoina tuodudut autot joutuisivat samanlaisen verokohtelun eteen kuin muutkin käytetyt tuontiautot.
Joten, meinasitko, Saabel, milloin olla tulossa autoinesi takaisin Suomeen? Noin komeita Saabeja ei viitsisi jättää ulkomaille heitteille. Yksi syy lisää olla koskaan palaamatta
Tään aamun Keskisuomalaisessa oli, että eduskunta äänestää muuttoautojen kohtelusta. Autoverolakiesityksen mukaan muuttoautoina tuodudut autot joutuisivat samanlaisen verokohtelun eteen kuin muutkin käytetyt tuontiautot.
Joten, meinasitko, Saabel, milloin olla tulossa autoinesi takaisin Suomeen? Noin komeita Saabeja ei viitsisi jättää ulkomaille heitteille. Yksi syy lisää olla koskaan palaamatta
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Aaargh..Gott im Himmel!
Suoraan korkkarista opittua 70-luvulla..Asiaan. Siis mitä! Etten saisi tuoda autoani Suomeen. Voihan svidu-pellet siellä taas säätämässä lekejaan.. No sitten tarttee vaan jatkaa perinteitä täällä muualla.
No todellisuudessahan toisin autoni mukana, silloin kun se on ajankohtaista.
Katselin lisää noita SID-hintoja ja arvaas paljonko se AERO SS maksaa listalla. Siis perusmalli ilman lisävarusteita ja 21% alvia. 22 878 euroa..Siis 1500 euron ero Vectoriin. Iski kauhea autokuume. Taidan myydä ton 03 arc-mallin Suomeen ja ostaa aeron kovalla katolla. Siirrän sen käytetyn cabrion hankintaa tulevaisuuteen. Olette ilkeitä täällä palstalla, kun kehutte koko ajan autojanne---->Toisen autokuume nousee---->rahaa kuluu perke...i ---teitä vaan naurattaa----->Vaimoa ei naurata..... Umpikuja siis.....
Eikä olekkaan, ostan sen auton. Vaimo saattaa valittaa kuitenkin, joten pakko tässä on miehistyä,ja raakalla käellä osteltava tulevaisuutta autotalliin, vai mitä?
No todellisuudessahan toisin autoni mukana, silloin kun se on ajankohtaista.
Katselin lisää noita SID-hintoja ja arvaas paljonko se AERO SS maksaa listalla. Siis perusmalli ilman lisävarusteita ja 21% alvia. 22 878 euroa..Siis 1500 euron ero Vectoriin. Iski kauhea autokuume. Taidan myydä ton 03 arc-mallin Suomeen ja ostaa aeron kovalla katolla. Siirrän sen käytetyn cabrion hankintaa tulevaisuuteen. Olette ilkeitä täällä palstalla, kun kehutte koko ajan autojanne---->Toisen autokuume nousee---->rahaa kuluu perke...i ---teitä vaan naurattaa----->Vaimoa ei naurata..... Umpikuja siis.....
Eikä olekkaan, ostan sen auton. Vaimo saattaa valittaa kuitenkin, joten pakko tässä on miehistyä,ja raakalla käellä osteltava tulevaisuutta autotalliin, vai mitä?