SS 1.8t erikoiserä Länsiautossa

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
SportSedan
"Ruisku"
Viestit: 103
Liittynyt: Ma Maalis 15, 2004 18:59
Paikkakunta: Espoo

SS 1.8t erikoiserä Länsiautossa

Viesti Kirjoittaja SportSedan »

Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Olispa saanut silloinkin, kun mä olin ostamassa tuota Sport Sedania :evil: No eipähän tarvitse ainakaan tuhlata omia rahojaan tuon 1.8i Sport Sedanin virittelyyn :roll:

Edit: no sainhan mä sentään tuon 1.8i:n hintaan 25088 € + varusteet + toimituskulut, jolloin kokonaishinnaksi tuli 29800 € (Länsiauton laskutavan mukaan) :wink: Nuo 1.8t -mallit voi olla aika nettohinnoteltuja, joten niistä tuskin saa alennusta muutamaa prosenttia enempää (jos sitäkään).
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
TK
"Ruisku"
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Syys 01, 2004 22:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja TK »

Ovat täysin nettohinnoiteltuja.

Rajoitettu värivalikoima, on perusvärejä ja metallivärejä. Muutama automaattikin löytyy.

Erä on siis tilattu tehtaalta ja kaikki autot ovat Suomessa.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

TK kirjoitti:Ovat täysin nettohinnoiteltuja.

Rajoitettu värivalikoima, on perusvärejä ja metallivärejä. Muutama automaattikin löytyy.

Erä on siis tilattu tehtaalta ja kaikki autot ovat Suomessa.
Eli kukaan ei ole tilannut itselleen autoa ja tehnyt ns. ohareita, eli jättänyt auton lunastamatta, ja nyt Länsiauto sitten yrittäisi myydä niitä :wink: No kunhan vähän leikittelen idealla :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
TK
"Ruisku"
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Syys 01, 2004 22:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja TK »

En usko että niin montaa autoa samoin varustein jäisi lunastamatta, että moiseen kampanjaan riittäisi autoja mitenkään Saabin kokoisella merkillä. Absurdilta kuulostaa. :)

Jälleenmyyjälle moinen tarjouskampanja usein tuo oikein mukavan katteen - kun autoja tilataan isompia eriä tehtaalta, tehdaskin tulee vastaan hinnoittelussa. Eihän tuossa edes kummempaa erikoishintaa ole - normaali käteisalennus vain nyt näytetään jo lehti-ilmoituksessa tavallaan..
SportSedan
"Ruisku"
Viestit: 103
Liittynyt: Ma Maalis 15, 2004 18:59
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja SportSedan »

TK kirjoitti:Eihän tuossa edes kummempaa erikoishintaa ole - normaali käteisalennus vain nyt näytetään jo lehti-ilmoituksessa tavallaan..
Tästä olen kyllä eri mieltä, yli 13% ei ole normaali käteisalennus, varsinkaan Saabissa, Saabin käteisalennus on liikkunut 4-5% tuntumassa.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

SportSedan kirjoitti: Tästä olen kyllä eri mieltä, yli 13% ei ole normaali käteisalennus, varsinkaan Saabissa, Saabin käteisalennus on liikkunut 4-5% tuntumassa.
Onko se ollut noin vähän :?: 8O Mä kun olen kuullut, että se olisi ollut 7-8% :!: Tosin mä sain tuosta Sport Sedanista 4% käteisalennuksen (+ sen maahantuojan mulle myöntämän 1600 €:n alennuksen), joka oli mielestäni melko hyvä alennus, koska muut Länsiauton myyjät olisivat antaneet 2-3% ja Turun Metroautosta alennusta ei kuulemma olisi saanut juuri lainkaan, koska tuo 9³ SS 1.8i Linear Business on kuulemma jo nettohinnoiteltu auto.

Tuossa 1.8t -mallissa jälleenmyyjän katetta pelastaa tuo varustepaketin myynti auton yhteydessä, koska niissä on varmaan vähintään 50%:n kate.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin