Konsernimankka

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
saab 1.9tids
"Ruisku"
Viestit: 105
Liittynyt: To Touko 12, 2011 23:10
Paikkakunta: Oulu

Re: Konsernimankka

Viesti Kirjoittaja saab 1.9tids »

Nuts kirjoitti:Mårå

Minulla oli alkuperäisenä ideana jättää tuo konsernisoitin kytkettynä tuonne hansikaslokeroon..sehän ei vaadi kuin johtojen pidentämisen niin että ylettää sinne.
Toisaalta jos kerran Alpinen kanssa saa varoitusäänet/vilkkuäänet niin miksipä sitä sinne laittaisi.

Jaksaisitko "Saab 1,9 tids" vähän avata tätä ajatusta, saitko myös rattinapit toimimaan sillä Alpinen soittimella. Löytyykö muuten valmista peitelevyä sen alkuperäisen soittimen tilalle vai teitkö itse.


joo, elikkä mulla on 2007 vuosimalli, ensimmäinen nk.uudella soittimella.. 70w tsydeemi, 4kaiutinta, (farmari)..

forssanhifikulma auttoi mua ansiokkaasti näitten kamojen valinnassa, sieltä sai johtosarjan jossa on lisäksi sellainen Can-mötikkä tai vastaava,, johon sitten joutui vielä laittamaan alpinelle tarkoitetun piuhan,, sieltä saa tilaamalla myös muihin merkkeihin sen sopivan piuhan,, saa varmasti kysymällä myös muualta!

siitä mötikästä vedetään piuha sit siihen uuteen soittimeen, muuten ko.johtosarja käy suoraan autosta tuleviin liittimiin ja johtosarjaan liitetään se alpinen oma johtosarja...

kehyksen sai 1-din soittimella aiv:n valmistama, ja jos tulevaisuudessa vaihdan 2-din soittimen, niin se sama kehys toimii siinäkin.

kun tilailet kamoja, niin tarvitset, kehyksen, johtosarjan, soitin/autokohtaisen rattinappi piuhan, ja fakra tyyppisen antenni adapterin joka käy alpineen... ne tökkää paikoilleen 5min, ja saundit on aivan jotain toista luokkaa, kun alkuperäisellä romulla...

konsernimankka ajaa asiansa vaikka verkonpainona. tai hyllyllä odottamassa auton vaihtoa, jolloin se on helppo tökätä taas paikalleen... :mrgreen:

2006mallista ja vanhemmista ei oo kokemusta... -> onneksi...

parkkitutkat ja piippaukset toimii normisti. bluetooth handsfree ei vielä, mutta mulla on alpineen oma bluetooth yksikkö, edellisestä autostani. :)
Nykyinen kulkine:Subaru Legacy 2.5cng
Nuts
"Viggen"
Viestit: 574
Liittynyt: La Joulu 23, 2006 03:50

Re: Konsernimankka

Viesti Kirjoittaja Nuts »

Mårå

Yksi kysymys vielä, mistä "ryöstit" can väylän, otetaanko se mahdollisesti siitä orkkisoittimen liittimestä.
saab 1.9tids
"Ruisku"
Viestit: 105
Liittynyt: To Touko 12, 2011 23:10
Paikkakunta: Oulu

Re: Konsernimankka

Viesti Kirjoittaja saab 1.9tids »

Nuts kirjoitti:Mårå

Yksi kysymys vielä, mistä "ryöstit" can väylän, otetaanko se mahdollisesti siitä orkkisoittimen liittimestä.

joo, sieltäpä sen saa... ei tarvii ryöstellä mitään piuhoja. ohjeetkin on selkeät. muistaakseni ne piuhat on valmiina paikallaan, eli siitä johtosarjasta menee piuhat suoraan siihen mökkylään, ja siihen mökkylään vaan laitetaan muutama mankalta tuleva rattisäädin johto ja se soitinkohtainen piuha, jonka jälkeen pelaa ne rattinapit. :mrgreen:

ja mankan iso-standardin piuha käy suoraan ko.johtosarjaan...
Nykyinen kulkine:Subaru Legacy 2.5cng
Vastaa Viestiin