mitä tehdä? 2,2 tid tehot hukassa
mitä tehdä? 2,2 tid tehot hukassa
näin uutena saabin miehenä. törmäsin pieneen ongelmaan!! auto on 9-3 2.2tid -99.. autoni alkoi lämpimänä käymään raskaasti. jonka aikaani vian etsintään kaks viikkoa käytettyäni totesin kampiakselin anturin sököksi.. auto käy hyvin mutta tehot hukassa!! testeri-ilmoittaa ahtopaine tunnistinta.. nyt olen vaihtanut vaihtanut ilmamäärämittarin, imusarjan paine tunnistimen, egr:n alipainekellon, hukkaportin alipainekellon,polttoaine suodattimen, imusarja puhdistettu... minkä johdon väliin tinataan vastus kun egr tulpataan? opelissa 1/ruskea mutta mulla 1nen on musta..
Re: mitä tehdä? 2,2 tid tehot hukassa
Paljonko ajettu? Ihan ensimmäiseksi tulisi mieleen, tarkistaa ahtaako auto yhtään.
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
autolla menty 283000km kävi turbohuollossa päivän.. eivät tienneet mikä vikana!! :/
Vastauksia kannattaa kokeilla ko. autolle (vm -99) "siitä oikeasta" osastosta eli "ng900 og9-3".
Tämä osasto kuuluu uudemmalle 9-3:lle. Tosin tälle konetyypille löytyy varmaan kohtalotovereita kyllä täältäkin.
Itse ongelmaan, onko ahtopuolen ohivuodot tutkittu? Tutkittiinko testerillä ajon aikana mitään reaaliaikaisia tietoja mm. sitä ahtopainetta?
Tämä osasto kuuluu uudemmalle 9-3:lle. Tosin tälle konetyypille löytyy varmaan kohtalotovereita kyllä täältäkin.
Itse ongelmaan, onko ahtopuolen ohivuodot tutkittu? Tutkittiinko testerillä ajon aikana mitään reaaliaikaisia tietoja mm. sitä ahtopainetta?
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)