Aamulla mittari näytti -26, auto oli vajaa 2h lämppäris ja lähti normaalisti käyntiin. Aamusta kerkesin ajella puolisen tuntia, sit auto seiso toisen puoli tuntia, sitten käynti parin kilsan pääs kaupas jne normaalia kaupunkiajoa. Ei ongelmia. Auto oli lämmin ja toimii.
Lähdin sitte ajelemaan parinkymmenen kilsan päähän. Ajelin nelosella noin 70km/h vakkari päällä. Koneen lämmöt ei lähellekään normaalilämpöä nousseet, mikä nyt ei taida mikään ihme olla. Muutaman kilsan jälkeen vakkari meni pois päältä ja kierrokset tippu, eikä noussu enää paljoa yli tonnin. Kytkin tuntui ihmeen jäykältä. Pysähdyin, ihmettelin ja käytin autoa hetken. Sammutus, uudestaan käyntiin ja toimi taas normaalisti.
Vähän ennen kotia (heti sen jälkeen kun olin ohittanu sen jäätyneen chevyn
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Kuva](http://i1106.photobucket.com/albums/h372/pikkujaska/saab/IMAG0390-1.jpg)
Pysäytys taas tienviereen, ihmettelyä, kuva mittaristosta (joku pappa viininpunaisessa farkku-95:ssaan naureskeli kun ajeli ohi
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Mutta siis, missä vika, eli mikä paikka jäässä?!
Rupesko vaan yksinkertaisesti polttoaine jäätymään vai onko joku muu (huohotinputki tms?) mennyt jäähän?
Osasyy taitaa selvetä tästä toisesta matkalla otetusta kuvasta. Ja se syy ei oo radiokanava.
![Kuva](http://i1106.photobucket.com/albums/h372/pikkujaska/saab/IMAG0389-1.jpg)
Jotenkin on vähän epävarmat fiilikset, kun lauantaina pitäis lähtee hakemaan kaverille autoa 300km:n päästä, eikä kelin oo luvattu ainakaan lämpenevän siihen mennes!