Turbolag kirjoitti:Eihän tässä toki mitään pakottavaa tarvetta ole vaihtaa, siinä olet ihan oikeassa. Mutta kyllähän avarammasta putkistostakin omat etunsa on: tehon+väännön, hieman miehekkäämmän äänimaailman ja jos toisellekin puolelle askartelee ulostulon, niin myös paremman ulkonäön merkeissä. Lastu seuraa sitten keväällä perästä todennäköisesti.KAPU2 kirjoitti:Kannattaa vielä miettiä kertaalleen kumpaan rahansa laittaa, lastuun vai 4-vuotiaan pakoputken uusimiseen. Eli itse laittaisin lastun ja vasta myöhemmin uutta putkea kun alkaa ahdistamaan.
OT:nä muuten, tämä ko. konehan ei käsittääkseni kestä ottaa juurikaan yli 250 kaakkia ilman että joutuu vaihtamaan reilumminkin osaa, vai olenko väärässä?
Sulla on kuitenkin aero, eli hiukan tiukemmat nokat kuin perusversioissa.
300 luokassa tuntuu maptun alkavan vaihtaa mäntiä, eli ennen putkistoa turbo vaan vaihtoon ja customlastua sille, sitten vasta putkisto kun tiedät riittääkö sulle 260hp. Näin olisi myös lisävaraa turbossa myöhempää putkenvaihtoa varten.
Kokemuksesta voin kyllä kertoa että loppujenlopuksi mikään ei riitä