bsr

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
JaniV
"Viggen"
Viestit: 554
Liittynyt: Ti Marras 01, 2011 21:27
Paikkakunta: Loimaa/Forssa/Turku

Re: bsr

Viesti Kirjoittaja JaniV »

Mankkuvena.
Jani Virtanen
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
niskalaukaus
"Kaasari"
Viestit: 42
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 20:52
Paikkakunta: Uusikaupunki

Re: bsr

Viesti Kirjoittaja niskalaukaus »

Vaihdoin nuo mankkuvenat ristiin, ja nythän se lähtee kuin elukka - näin sitä on ajeltu reilu vuosi vajaatehoisella autolla :D Mutta puhti taisi hävitä yläkierroksilta... Kumpaankos venaan se vika nyt sit paikallistuu? samanlaisiahan ne toki ovat joten osan hankintaan ei vaikuta mutta kumpaanko lyön uuden että suoriltaan onnistuu?
JaniV
"Viggen"
Viestit: 554
Liittynyt: Ti Marras 01, 2011 21:27
Paikkakunta: Loimaa/Forssa/Turku

Re: bsr

Viesti Kirjoittaja JaniV »

Sehän voi olla kumpi vaan. Itse koittaisin sitä koneen päällä olevaa ensin. Kun se ei kuitenkaan ole se, niin sitten on helppo vaihtaa se ahtimen päällä oleva. Itse vaihdoin molemmat. Ei maksa kuin noin 50€ kpl merkkiliikkeessä.
Jani Virtanen
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
petrisa
"Hölösuu"
Viestit: 4648
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 20:10
Paikkakunta: Oulu

Re: bsr

Viesti Kirjoittaja petrisa »

Sitten vielä kannattaa tarkistaa turbon by-pass-kalvoventtiilin kunto.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Vastaa Viestiin