![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ja tuon bypassin kalvon liimauksen totesin onnistuneeksi koska ohjauspaineletkussa ei kulkenu ilma kumpaankaan suuntaan.
Autona 9-3SS 2.0t
Eikös ne syy ja seuraus ole jo tuossa viestissä?[Moksu] kirjoitti:Mikähän tuota saabia ny risoo.. vaihdoin eilen tuohon omaani vapaavirtaussuodattimen ja sitten testiajolla tuli bypassin kalvoon reikä ja meno loppui siihen. Eilen illalla sitten liimasin sikaflexillä sitä kalvoa koska reikä ei ollut iso niin ajattelin että sillähän se korjaantuu, mutta kun tänä aamuna lähdin testiajolle nii auto ei enää ottanutkaan kuin 0,8bar piikkinä ja laski puoleen baariin ennenku kierroksia oli 4000. Pari tuntia sitten kävin pikku ostos reissulla ja samalla testaamaassa autoa matka-ajossa. Ajelin normaalisti vakkari päällä semmoista vajaata 90:ä ja yhtäkkiä vakkari lähti pois päältä eikä sitä saanut enää päälle, ajelin sitte ilman vakkaria ja lähdin yhtä autoa ohittamaan ja huomasin että, sehän ottaa normaalisti paineet eli sinne pikkusen päälle kiloon, ajattelin sitte että problem fixed, mutta sitten jouduin pysähtymään risteykseen ja kun siittä lähdin nii auto ei ottanu enää ollenkaan ahtopainetta ja oikein härnäämälläkin vain 0,2bar. sammutin auton ja käynnistin uudelleen kunnes moottorin häiriövalo sytty ja taas otti vain vakio paineet eikä vakkari toiminut.. Niin että mikähän tota nyt risoo?
ja tuon bypassin kalvon liimauksen totesin onnistuneeksi koska ohjauspaineletkussa ei kulkenu ilma kumpaankaan suuntaan.
Autona 9-3SS 2.0t
Yhtään mitään yhtään mistään tietämättä muistelen, että eikös tällä foorumilla jossain ketjussa ko. kikkaa mainostettu?Nappe kirjoitti:2. Kannattaako bypassin kalvoa ihan oikeasti LIIMATA SIKALLA???![]()
[Moksu] kirjoitti:Nonii kävin testiajolla taas... vika paheni vain ku käytti akunkengän irti. 3 ja 4 vaihteella täyskaasulla nykäs kummallakin vaihteella kerran sitten pysähdyin risteykseen ja otin rivakan lähdön eli ykköselläkin melkein rajottimelle asti ja sitten taas loppui kulku