Saab 9-3: Positiivisten asioiden ketju
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: Saab 9-3: Positiivisten asioiden ketju
Totta tuo ilmastoinnin automatiikan toiminta.
Ei ole sitä ongelmaa, että puhaltaa liikaa alas ja sen takia alkaa lasit huurtumaan tms.
Olettaen tietysti, että jalkatilassa ei ole sataa kiloa lunta ja kangasmatot joihin on imeytetty litra tolkulla vettä.
Tuo ajonvakautus toimii myös eleettömästi verrattuna esim. moneen VAG-konsernin vehkeeseen.
Saabin luistonesto toimii myös nätisti antaa kesärenkaillakin sopivasti lähtöluistoa, eikä kyykkää kerralla tehoja alas ja tyhjäkäynnin pintaan.
Ei ole sitä ongelmaa, että puhaltaa liikaa alas ja sen takia alkaa lasit huurtumaan tms.
Olettaen tietysti, että jalkatilassa ei ole sataa kiloa lunta ja kangasmatot joihin on imeytetty litra tolkulla vettä.
Tuo ajonvakautus toimii myös eleettömästi verrattuna esim. moneen VAG-konsernin vehkeeseen.
Saabin luistonesto toimii myös nätisti antaa kesärenkaillakin sopivasti lähtöluistoa, eikä kyykkää kerralla tehoja alas ja tyhjäkäynnin pintaan.
Re: Saab 9-3: Positiivisten asioiden ketju
On muuten jotain erikoista tuossa äännessä, jotenkin tulee mieleen juurikin noi vanhemmat saabit.jimsix kirjoitti: + mukava "LUMPS" ääni etuovia suljettaessa. Niinkuin ysisatasessa, semmonen oma ääni.
ex: 9-3 1.8t Vector
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2715
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Re: Saab 9-3: Positiivisten asioiden ketju
Vasta reilut pari viikkoa tullut omistettua, mutta siltikin jättänyt jo nyt huomattavasti positiivisemman kuvan kuin femma onnistui jättämään 9-10kk aikana..
+Jämäkkä (kori tuntuu kiinteältä kuopissakin, toisin kuin femma)
+Ohjaus+ajettavuus (vaikka auto linear-varustuksella ja 16" kitkoilla, niin mielestäni alusta on sopiva sekoitus urheilullisuutta ja mukavuutta, ohjaus on nopea ja tunnollinen)
+stereot (150w systeemi ilmeisesti, joka tapauksessa ensimmänien Saabini, jossa ei tee mieli parannella stereoita)
+koneen vääntö! (Alan epäillä, että koneessa on lastu, sen verran nopeasti keräilee vauhtia vielä 100kmh jälkeenkin. Päivittäisessä ajossa puolestaan vääntää kivasti jo pienillä kierroksilla, ja melko rajulla polkemisellakin sai kokonaiskulutuksen pysymään alle kuuden viime tankilisella!! )
+ulkonäkö (sporttinen ulkonäkö on iso plussa, auto ei näytä siltä, että olisi tullut markkinoille 10v sitten!)
+hinta/laatusuhde (näitä saa halvalla tehtaan konkurssin takia, vaikka itse autossa mitään vikaa ole..)
+valot (facelift-femman valot oli aivan annelista, nyt tuntuu taas jotain näkyvänkin, varsinkin pitkät vaikuttaa hyviltä)
+Turvallisin auto jonka olen omistanut.
Miinuksia:
Miinukseksi voi laittaa taas kerran saabien "akilleen kantapään", eli rengasmelun. Sitä tässäkin biilissä riittää. Nyt vaan rengasmelu taitaa tulla entistä enemmän esille, kun sisusta tuntuu kiinteältä ja äänettömältä.
Toinen iso miinus on sisätilojen laatuvaikutelma. Jotenkin kohtuu halvalta ja muoviselta toi kojelauta tuntuu, mutta ihan siistihän se sinäänsä on
Linearin penkkien istuinosa tuntuu loppuvan kesken, femman sporttipenkit olivat huomattavasti paremmat, Volvon nojatuoleista puhumattakaan.
Joistain miinuksista huolimatta kuitenkin paras auto jonka olen omistanut, joutuu tosin jakamaan ykköstilan Volvo S60:n kanssa
______
Auto on linear-varustuksella, millainenkohan homma olisi vaihtaa Vectorin sisusta siihen. Alle tonnilla näyttäis saavan Ruotsista, ja kun siskokin siellä asuu, niin tuleehan tuolla käytyä jo muutenkin
+Jämäkkä (kori tuntuu kiinteältä kuopissakin, toisin kuin femma)
+Ohjaus+ajettavuus (vaikka auto linear-varustuksella ja 16" kitkoilla, niin mielestäni alusta on sopiva sekoitus urheilullisuutta ja mukavuutta, ohjaus on nopea ja tunnollinen)
+stereot (150w systeemi ilmeisesti, joka tapauksessa ensimmänien Saabini, jossa ei tee mieli parannella stereoita)
+koneen vääntö! (Alan epäillä, että koneessa on lastu, sen verran nopeasti keräilee vauhtia vielä 100kmh jälkeenkin. Päivittäisessä ajossa puolestaan vääntää kivasti jo pienillä kierroksilla, ja melko rajulla polkemisellakin sai kokonaiskulutuksen pysymään alle kuuden viime tankilisella!! )
+ulkonäkö (sporttinen ulkonäkö on iso plussa, auto ei näytä siltä, että olisi tullut markkinoille 10v sitten!)
+hinta/laatusuhde (näitä saa halvalla tehtaan konkurssin takia, vaikka itse autossa mitään vikaa ole..)
+valot (facelift-femman valot oli aivan annelista, nyt tuntuu taas jotain näkyvänkin, varsinkin pitkät vaikuttaa hyviltä)
+Turvallisin auto jonka olen omistanut.
Miinuksia:
Miinukseksi voi laittaa taas kerran saabien "akilleen kantapään", eli rengasmelun. Sitä tässäkin biilissä riittää. Nyt vaan rengasmelu taitaa tulla entistä enemmän esille, kun sisusta tuntuu kiinteältä ja äänettömältä.
Toinen iso miinus on sisätilojen laatuvaikutelma. Jotenkin kohtuu halvalta ja muoviselta toi kojelauta tuntuu, mutta ihan siistihän se sinäänsä on
Linearin penkkien istuinosa tuntuu loppuvan kesken, femman sporttipenkit olivat huomattavasti paremmat, Volvon nojatuoleista puhumattakaan.
Joistain miinuksista huolimatta kuitenkin paras auto jonka olen omistanut, joutuu tosin jakamaan ykköstilan Volvo S60:n kanssa
______
Auto on linear-varustuksella, millainenkohan homma olisi vaihtaa Vectorin sisusta siihen. Alle tonnilla näyttäis saavan Ruotsista, ja kun siskokin siellä asuu, niin tuleehan tuolla käytyä jo muutenkin
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Re: Saab 9-3: Positiivisten asioiden ketju
Allekirjoitan Tompan ensikokemukset melkeinpä täysin. Meillä tosin ajettiin 9-5:lla vuodesta 2005 lähtien, joten hieman enemmän on kokemusta siitä mallista.
Rengasmelua en itse osaa niin hirveänä pitää, tosin Nokian R-kitkat on aika hiljaiset renkaat. 9-5:ssakin rengasmelu oli selvästi pienempi noilla kitkoilla kuin kesärenkailla (molemmat rengassarjat kokoa 225/45R17). Onhan niitä toki hiljaisempiakin autoja, mutta erityisesti tämän dieselin moottorinäänet on saatu vaimennettua varsin mallikkaasti, perinteista raksutusta ei kuulu kabiiniin ollenkaan ajossa, kierroksillakin kuuluu vain matalaa murinaa...
Linearin penkissä suurin heikkous on se, että sitä ei saa kallistettua (ainakaan manuaalipenkissä, en muista oliko sähköpenkissä kallistussäätö). Vectorin penkit on ihan asialliset ja hyvä sivutuki, istuinosa saisi olla vähän pitempi. 9-5:n sporttipenkit olivat tuolta osin paremmat.
Talven ensimmäiset kovahkot pakkaspäivät ovat olleet melkeinpä juhlaa eberin ansiosta. Todella mukavaa ohjelmoida sidiin lämmitysaika valmiiksi ja parinkymmenen asteen pakkasellakin riittää vajaa puolituntia lämmitykseen.
Kojelauta kannattaa päivittää siistimmäksi Hirsch-paneelilla, samalla pääsee eroon tuulilasiin heijastuvasta hopeareunasta ->
http://shop.speedparts.se/sv/prod/9-3-0 ... 01200.html
Eski
Rengasmelua en itse osaa niin hirveänä pitää, tosin Nokian R-kitkat on aika hiljaiset renkaat. 9-5:ssakin rengasmelu oli selvästi pienempi noilla kitkoilla kuin kesärenkailla (molemmat rengassarjat kokoa 225/45R17). Onhan niitä toki hiljaisempiakin autoja, mutta erityisesti tämän dieselin moottorinäänet on saatu vaimennettua varsin mallikkaasti, perinteista raksutusta ei kuulu kabiiniin ollenkaan ajossa, kierroksillakin kuuluu vain matalaa murinaa...
Linearin penkissä suurin heikkous on se, että sitä ei saa kallistettua (ainakaan manuaalipenkissä, en muista oliko sähköpenkissä kallistussäätö). Vectorin penkit on ihan asialliset ja hyvä sivutuki, istuinosa saisi olla vähän pitempi. 9-5:n sporttipenkit olivat tuolta osin paremmat.
Talven ensimmäiset kovahkot pakkaspäivät ovat olleet melkeinpä juhlaa eberin ansiosta. Todella mukavaa ohjelmoida sidiin lämmitysaika valmiiksi ja parinkymmenen asteen pakkasellakin riittää vajaa puolituntia lämmitykseen.
Kojelauta kannattaa päivittää siistimmäksi Hirsch-paneelilla, samalla pääsee eroon tuulilasiin heijastuvasta hopeareunasta ->
http://shop.speedparts.se/sv/prod/9-3-0 ... 01200.html
Eski
Re: Saab 9-3: Positiivisten asioiden ketju
Itse tein omaani penkkijumpan kesällä, eikä tuo mikään mahdoton homma ole.Rommitommi kirjoitti:Auto on linear-varustuksella, millainenkohan homma olisi vaihtaa Vectorin sisusta siihen. Alle tonnilla näyttäis saavan Ruotsista, ja kun siskokin siellä asuu, niin tuleehan tuolla käytyä jo muutenkin
Lähtötilanteena siis Linear "lautajakkarat" (kuskin penkki sähköllä) ja tilalle Vector/Aero täysnahat (etupenkit sähköllä, kuskin penkki muistilla). Mekaaninen asennus WIS:n ohjeita seuraten on vaikeustasoltaan helpohko. Johtotöissä meni muutama tovi, kun halusin tehdä asiat "oikein", eli penkkien plus-johdot tulevat takasähkökeskukselta oikeiden sulakkeiden takaa. Muistipenkin vaatiman CAN-väylän haaroitin, mistä helposti sai - eli B-pilarin juuressa olevasta johtonipusta.
Olen todella tyytyväinen lopputulokseen - ulkonäkö ja istuinmukavuus paranivat 300%
Saabiton Saabisti
Re: Saab 9-3: Positiivisten asioiden ketju
Pari viikkoa 9-3 SC:n vm. -08 omistaneena jaan ihan samat fiilikset (mulla on ksenonit Linear-mallissa). Kyllähän tuota autoa tulee joka kerta ihailtua pari ekstrasekuntia kun kävelee sen luo parkkipaikalla. Edellinen autoni oli Skoda Fabia Combi vm. -04 ja eron kaikin puolin voitte varmaan kuvitella. Otetaan vaikka tuo oven sulkeminen, Fabiassa kuului ikäänkuin pieni pamahdus "pam" kun oven löi kiinni, kun taas Saabissa se on tuo pehmeähkö "lumps" tai "puf".jimsix kirjoitti:listaampa tähän omia vähäisiä kokemuksia muutaman kuukauden ajalta. Alla 08 ss.
+ mukava "LUMPS" ääni etuovia suljettaessa. Niinkuin ysisatasessa, semmonen oma ääni.
+ etupää. Muotoilu miellyttää, myös sivuprofiili on eri menevä.
+ saabismit, virtalukon paikka, hallintalaitteiden sijoittelu ja näkymä ratin takaa.
+ penkit.
+ valot (omassa ei ksenoneita, mutta ei voi valittaa.)
+ ratti, sopii omiin räpylöihin paremmin kuin teutoonien vastikkeet samassa kokoluokassa.
+ ajotietokoneen hallinta ratista, tai siis niistä napeista siinä ohjauspyörässä.
On toki myös kiva ajaa autolla, jollaista ei tule koko ajan vastaan toisin kun audit, bemarit ja volvot. Vieläpä toi oma SC on kivassa ja todella harvinaisessa värissä - Parchment silver.
Miinus: Maantiellä ajaessa sivulta (vasen korva) kuuluu yllättävän paljon ilmavirran huminaa jostain ovien välistä. Onko vain sivupeilistä aiheutuvaa normaalia ääntä vai Saabissa tämä huminaeristys ei ihan niin hyvällä tasolla? Fabia toki humisi vielä enemmän. Rengasmelu kitkarenkailla on ihan ok, ei kovin paha.
Harmittaa kun jokin hieman helisee ja sirisee ajossa jossain kohtaa kojelautaa, mahdollisesti vasemmassa tuuletusaukossa. Saan vietyä sen tarkistettavaksi ja korjattavaksi myyjän laskuun, mutta eihän se kivaa ole.
Viimeksi muokannut zenga, To Kesä 27, 2013 14:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
9-3 SC 1.8t M5 -08 "BioPower stage1"
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 72
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 11:13
- Paikkakunta: Härmä
Re: Saab 9-3: Positiivisten asioiden ketju
^Kokeileppas vetää ajaessa ratin säädön lukitus auki, loppuuko sirinä?
Re: Saab 9-3: Positiivisten asioiden ketju
Toinen yleinen sirinän aiheuttaja näissä on taustapeili. Kannattaa ehkä kokeilla sen hypistelyä ajon aikana.
Saabilla jo vuodesta 1982, nyt kesällä 2008 Saab 9-3 Vector BioPower A Cabriolet ja talvella 2002 9-5 Arc A
Löytyy myös 2023 Volvo C40 Twin
Löytyy myös 2023 Volvo C40 Twin
Re: Saab 9-3: Positiivisten asioiden ketju
Minulla sirisi kylmällä ilmalla se kojelaudan AUX-pistoke (tjsp) joka on siinä mukitelineen yläpuolella. Vaikka siis tää ei vasemmassa laidassa olekaan kuten Zengalla...
Kun siitä painoi tuli hiljaisuus...
Kun siitä painoi tuli hiljaisuus...
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Saab 9-3: Positiivisten asioiden ketju
Väärä rengastus. Minä en ole merkillepannut mitään mainittavaa "rengasmeluongelmaa". Talvirenkaina on 205/55/16 hkpl7 nastat, ja kesärenkaina 225/45/17 BFGoodrich g-force profiler2:set. Tai sitten on niin vähäpätöinen "ongelma" ettei asiaan jaksa kiinnittää huomiota kun autossa on niin paljon tärkeämpiä hyviä ominaisuuksia.Rommitommi kirjoitti:Miinuksia:
Miinukseksi voi laittaa taas kerran saabien "akilleen kantapään", eli rengasmelun. Sitä tässäkin biilissä riittää. Nyt vaan rengasmelu taitaa tulla entistä enemmän esille, kun sisusta tuntuu kiinteältä ja äänettömältä.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2715
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Re: Saab 9-3: Positiivisten asioiden ketju
No itselläni se on sen verran kuuluvaa(tai häiritsee sen verran), että epäilin autosta laakerin menneen, mutta ei ainakaan nosturilla huomanneet laakerissa mitään, ja keliolosuhteet oli viime perjantaina sen verran huonot, etteivät ajamalla päässet testaamaan. Mielestäni og9-5 (joka meluinen sekin) oli kuitenkin nastoilla hiljaisempi kuin tämä on kitkoilla..Pakari kirjoitti:
Väärä rengastus. Minä en ole merkillepannut mitään mainittavaa "rengasmeluongelmaa". Talvirenkaina on 205/55/16 hkpl7 nastat, ja kesärenkaina 225/45/17 BFGoodrich g-force profiler2:set. Tai sitten on niin vähäpätöinen "ongelma" ettei asiaan jaksa kiinnittää huomiota kun autossa on niin paljon tärkeämpiä hyviä ominaisuuksia.
Autossa on alla Hakkapeliitta R 205/55R16 kitkat..
Melutasoon tietysti tottuu (varsinkin kun stereot on mielestäni hyvät), mutta eipä siitä pienestä panostamisesta rengasmelun eristämiseen olisi haittaakaan ollut.
Ja jos vertailukohtana käyttää ng900:sta, niin onhan noilla varmasti eroa kuin yöllä ja päivällä. Og9-3:lla ainakin alko 225 leveillä renkailla olla sen verran meteliä 140kmh vauhdissa, että alko vakiostereoista paukut loppua, joten siinä mielessä positiivista kehitystä on tapahtunut
Kaikissa omistamissani Saabeissa moottorin melu on eristetty kiitettävästi, mutta jokaisessa on ollut aivan liikaa rengasmelua.
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Re: Saab 9-3: Positiivisten asioiden ketju
Onhan se toki mahdollista, olisikohan jollakulla ihan tietoa asiasta, että onko äänieristystä huononnettu mallisarjan ikääntyessä jotta saataisiin pienennettyä valmistuskustannuksia? Kun allekirjoituksesi auto on MY2011 ja itselläni on MY2003.
Kun pihassa sattuu olemaan ng900nenkin, niin en kyllä voi moittia senkään matkustusmukavuutta. Mielestäni silläkin on varsin mukava taittaa matkaa niin kesä- kuin talvirenkaillakin. Tosin viime talvena kun auto ostettiin niin sen mukana tuli ässä uusiorenkaat, jotka vollottivat ikävästi tietyillä nopeuksilla, esim. 60kmh ja 80kmh. Kun alle vaihtoi hkpl4:set jotka varastosta sattuivat löytymään vollotus niin hävisi.
Eihän Suomessa saa ajaa 140kmh muualla kuin suljetuilla alueilla
Kun pihassa sattuu olemaan ng900nenkin, niin en kyllä voi moittia senkään matkustusmukavuutta. Mielestäni silläkin on varsin mukava taittaa matkaa niin kesä- kuin talvirenkaillakin. Tosin viime talvena kun auto ostettiin niin sen mukana tuli ässä uusiorenkaat, jotka vollottivat ikävästi tietyillä nopeuksilla, esim. 60kmh ja 80kmh. Kun alle vaihtoi hkpl4:set jotka varastosta sattuivat löytymään vollotus niin hävisi.
Eihän Suomessa saa ajaa 140kmh muualla kuin suljetuilla alueilla
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2715
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Re: Saab 9-3: Positiivisten asioiden ketju
Saattaa myös olla, että olen melko allerginen tolle rengasmelulle, ja siitä tulee pidettyä ehkä tarpeettomankin suurta meteliä Jos toi rengasmelu olisi oikeasti niin kovaa, ettei autolla tekisi mieli ajaa, niin eipä tota Saabia olis tullut ostettua.Pakari kirjoitti:Onhan se toki mahdollista, olisikohan jollakulla ihan tietoa asiasta, että onko äänieristystä huononnettu mallisarjan ikääntyessä jotta saataisiin pienennettyä valmistuskustannuksia? Kun allekirjoituksesi auto on MY2011 ja itselläni on MY2003.
Kun pihassa sattuu olemaan ng900nenkin, niin en kyllä voi moittia senkään matkustusmukavuutta. Mielestäni silläkin on varsin mukava taittaa matkaa niin kesä- kuin talvirenkaillakin. Tosin viime talvena kun auto ostettiin niin sen mukana tuli ässä uusiorenkaat, jotka vollottivat ikävästi tietyillä nopeuksilla, esim. 60kmh ja 80kmh. Kun alle vaihtoi hkpl4:set jotka varastosta sattuivat löytymään vollotus niin hävisi.
Eihän Suomessa saa ajaa 140kmh muualla kuin suljetuilla alueilla
Og9-3:lla oli/on myös kiva taittaa matkaa, mitä nyt melutaso nousi mielestäni jo aidosti häiritseväksi reilussa moottoritienopeudessa, muuten matkustus oli oikein mukavaa.
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Re: Saab 9-3: Positiivisten asioiden ketju
Minä se en edes muista millaista se 93:lla ajelu on No, tai nyt jotain vaikka 7 viikkoa on ollut korjaamolla... Siitä ei nyt muuta. Kun nyt viimen sain tällä viikolla tilapäisauton korjaamon kautta käyttöön alkoi heti vertailu.
Auto on Skoda Ocatavia TSI tai jotain vuodelta 2011. Onhan se kyllä ollut positiivinen ylllätys immeiselle, jolle Skodat ovat niitä takamoottorisia.
Täs ketjus pitää olla Saab positiivista, joten näitä kaipaan viikon jälkeen:
ajoasento ja penkit, penkinlämmittimet, fiilis, soitin(O:s kyllä ihmeen hyvä), hiljaisuus, ratti jossa hallintalaitteita, ilmastointi niin ja se ajaminen...
Auto on Skoda Ocatavia TSI tai jotain vuodelta 2011. Onhan se kyllä ollut positiivinen ylllätys immeiselle, jolle Skodat ovat niitä takamoottorisia.
Täs ketjus pitää olla Saab positiivista, joten näitä kaipaan viikon jälkeen:
ajoasento ja penkit, penkinlämmittimet, fiilis, soitin(O:s kyllä ihmeen hyvä), hiljaisuus, ratti jossa hallintalaitteita, ilmastointi niin ja se ajaminen...
Re: Saab 9-3: Positiivisten asioiden ketju
Aivan. Tuo mainos sopisi paremmin Volvo 343:n variaattorimaticiin.-JP- kirjoitti: Se Golf mainos missä se pikkupoika mumiseen yli 2min putkeen... siinä kuvataan saksalais lasten mielenterveydellisiä ongelmia , ei sitä miten DSG toimii.
9-3:n positiivisuudesta sen verran, että kun tulee ajankohtaiseksi päivittää käyttöpeliä, niin valinta taitaa taas kohdistua 9-3:een. Femma on iso, hieno ja mukava peli mutta 9-3 vastaa ehkä enemmän omia tarpeita.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621