MY12 9-3 allekirjoitusta vaille hankittu, neuvoja kaivataan.

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2715
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

Re: MY12 9-3 allekirjoitusta vaille hankittu, neuvoja kaivataan.

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Huikko kirjoitti:Ei ne tinkaa siitä juurikaan. Tarjouksissa on noin 7800 euron ero.
No eipä sitten ihme, että on vieläkin hallissa. :roll:

Kuitenkin vielä kuukaus sitten oli myynnissä Länsiautolla max. 15tkm ajettuja vm. 2011 autoja parisen kappaletta ja pyynti oli 24k luokkaa, eli onhan tossa 30k pyynnissä melkosesti ilmaa omasta mielestäni....Noi Länsiautonkin tarjokit ehtivät kuitenkin olla myynnissä aika pitkään..

Ilmeisesti eivät mustan yksilönkään kohdalla kauhean paljon ole valmiita hinnasta joustamaan jos hintaero on tuollainen?

Ja näin offtopiccina pitää sanoa, että on ilmeisesti pahimmat pelot hävinneet Saabin ostamisen ympäriltä, sillä kolkkien kierto on tuntunut tässä kuussa olevan nopeampaa kuin esim. Audi A4:sen tai Volvo S60:ien :)
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
apu,apupoika
"Hölösuu"
Viestit: 2652
Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39

Re: MY12 9-3 allekirjoitusta vaille hankittu, neuvoja kaivataan.

Viesti Kirjoittaja apu,apupoika »

No, eihän sille mitään voi että SS/SC on kuitenkin sellanen "perusturvallinen" ajopeli kelillä kuin kelillä.
Kaikkine puutteineenkin :!: :wink:
saab 1.9tids
"Ruisku"
Viestit: 105
Liittynyt: To Touko 12, 2011 23:10
Paikkakunta: Oulu

Re: MY12 9-3 allekirjoitusta vaille hankittu, neuvoja kaivataan.

Viesti Kirjoittaja saab 1.9tids »

Huikko kirjoitti:Tuossa mustassa ei ole bluetoothia. Saakos minkään Densionin tms. kautta noiden rattinappuloiden kautta jonkun kenwoodin tms. 2DIN-laitteen toimintaan`?



Soittimen vaihto onnistuu näissä uudemmissa helposti.

Tarviit vaan sopivan kehyksen, johtosarjan, soitinkohtaisen rattinappi sovittimen ja fakra tyyppisen antenni adapterin. :mrgreen:
Nykyinen kulkine:Subaru Legacy 2.5cng
levis
"Tuplakaasari"
Viestit: 85
Liittynyt: La Joulu 19, 2009 08:10
Paikkakunta: JKL

Re: MY12 9-3 allekirjoitusta vaille hankittu, neuvoja kaivataan.

Viesti Kirjoittaja levis »

Tää nyt on mun mielipide... Hyvä auto pilattu huonolla moottorilla. Kokemusta 1.9 Tids. Mulla ei varmaan koskaan ole niin paljon ylimääräistä että, tuohon moottoriin enään koskaan sekaannun. Ihan ok siihen asti kun toimii, sit kun ei enää toimi alkaa se rahan meno. :)
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2715
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

Re: MY12 9-3 allekirjoitusta vaille hankittu, neuvoja kaivataan.

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Aloittaja taisi ilmeisesti tehdä kaupat, kun tuo uusi kulkine on johonkin hävinnyt Nettiautosta :wink:


E: niin ja ilmeisesti Rintajoupilla noita on vielä jonkun verran, kun samantien tuli Kuopion Rantajuopolle myyntiin samanlainen 2012 rekisteröity ajamaton 9-3 TTID...

Haluavat ilmeisesti myydä "viimeistä" ajamatonta Saabia :roll:
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Sportti
"Aero"
Viestit: 307
Liittynyt: Ti Marras 04, 2003 21:52
Paikkakunta: Järvenpää

Re: MY12 9-3 allekirjoitusta vaille hankittu, neuvoja kaivataan.

Viesti Kirjoittaja Sportti »

levis kirjoitti:Tää nyt on mun mielipide... Hyvä auto pilattu huonolla moottorilla. Kokemusta 1.9 Tids. Mulla ei varmaan koskaan ole niin paljon ylimääräistä että, tuohon moottoriin enään koskaan sekaannun. Ihan ok siihen asti kun toimii, sit kun ei enää toimi alkaa se rahan meno. :)
Jos nyt ei kuitenkaan sekoiteta hankinnassa olevan auton moottoria tuohon sinun myllyyn. Yhtäläisyyksiä toki löytyy, kuten 4 sylinteriä :)
93SC TTiD
seppo02
"Tuplakaasari"
Viestit: 88
Liittynyt: Ke Marras 16, 2011 21:30

Re: MY12 9-3 allekirjoitusta vaille hankittu, neuvoja kaivataan.

Viesti Kirjoittaja seppo02 »

Huikko kirjoitti:Ei ne tinkaa siitä juurikaan. Tarjouksissa on noin 7800 euron ero.
Reilu vuosi sitten hinta putos rintajoupilla reippaasti kun alkoi varaosien saanti tihkomaan. Omani kun ostin (tdis sc 08 ajettu ~45000km) niin väliraha pieneni yli viistonnia ensimmäisestä kontaktista. Ja sekin pyyntihinta oli jo pudonnut parisen tonnia. Itse mietin pitkään ostanko käteisellä mutta vanhasta erimerkkisestä olisi saanut nettiautossa pari tonnia vähemmän mitä rj tarjosi niin pakko oli antaa sinne. Hyvin toiminut, nyt satku ajettu ja josko tuota vielä vuoden-pari pitäisi
Avatar
Huikko
"Viggen"
Viestit: 509
Liittynyt: To Maalis 22, 2007 11:17
Paikkakunta: Tampere

Re: MY12 9-3 allekirjoitusta vaille hankittu, neuvoja kaivataan.

Viesti Kirjoittaja Huikko »

Se on sama auto siellä kuopiossa. Heräsivät vain päivittämään ilmoituksen. Auto on ollut kuopiossa jo koko talven.
----- No more Saabs -----
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
levis
"Tuplakaasari"
Viestit: 85
Liittynyt: La Joulu 19, 2009 08:10
Paikkakunta: JKL

Re: MY12 9-3 allekirjoitusta vaille hankittu, neuvoja kaivataan.

Viesti Kirjoittaja levis »

Sportti kirjoitti:
levis kirjoitti:Tää nyt on mun mielipide... Hyvä auto pilattu huonolla moottorilla. Kokemusta 1.9 Tids. Mulla ei varmaan koskaan ole niin paljon ylimääräistä että, tuohon moottoriin enään koskaan sekaannun. Ihan ok siihen asti kun toimii, sit kun ei enää toimi alkaa se rahan meno. :)
Jos nyt ei kuitenkaan sekoiteta hankinnassa olevan auton moottoria tuohon sinun myllyyn. Yhtäläisyyksiä toki löytyy, kuten 4 sylinteriä :)

Jep jep... :) Löytyyhän sitä juttua ihan kivasti ko. moottorista (TTid), miten "huippu" tuote se on.
Vastaa Viestiin