Kyllä kiinostaa, aina on tervetullutta tulla kertomaan kuinka tarina päättyi.
Vähän asian viereistä, mutta mullakin on kokemusta tuosta korjaamokäynnin jälkeisestä korjaamokäynnistä.
-viimeks ku vaihdettiin termari ja korjattiin yksi letkuvuoto jäähdytysnestekadon vuoksi, niin parin päivän päästä piti palata takaisin kun oli jäänyt joku klemmari auki ja siitä kussut 5 dl jäähdytysnestettä ties minne, vissiin ainakin taloyhtiön parkkipaikalle

-toinen tapaus muistuu mieleen eberin asennuksen jälkeen kun asentajalla jäi lukkopihdit (muoviset onneksi) letkuun, jota pitkin neste kulkee sisäilmapuhaltimen kennolle. Oli vähän kylmää kyytiä, ihmettelin, että edes eberi päällä ei sisätilat lämpee -5 pakkasella ja moottorissa lämmöt normaalit.
-Kolmas kerta oli öljynvaihdon jälkeen kun huomasin, että dieseleissä oleva pohjan suojamuovi oli jäänyt huoltamon tallin seinustalle. Huomasin sattumalta kun kattelin kotona moottoritilaan.
-neljäs kerta jakopään huollon jälkeen (arviolta 6 kk jälkeen päin) kun aloin vaihtamaan moottorin raitisilmasuodatinta, niin suodatinkoteloon tuleva ilmaputki oli asennettu miten sattuu, niin, että koteloon oli päässy likaa oikein huolella. Onneksi suodattimen likaiselle puolelle ja itse suodatin oli tiiviisti paikoillaan. Muuten kaikki se paska olis menny moottoriin.
Tämmöstä, takasin aiheeseen, jos vielä on jotain... sanottavaa
