![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ei toi työsylinteri kyllä pahan hintainen ole tuolta ostettuna. Voi olla, että sais halvemmallakin jostain.
Oman tulkintani mukaan 6-vaihteisen paketti sisältää työsylinterin: kun avaa varsinaisen tuotesivun, lukee siellä "inkl. Zentralausrücker". Saksaa en ymmärrä minäkään, mutta englanniksi "google-translatoituna" on tuo termi "includes CSC = CONCENTRIC SLAVE CYLINDER", eli "mukana työsylinteri" - mutta kannattaa varmistaa vielä myyjältä paketin sisältö.avaittinen kirjoitti:Ja muut tilpehöörit taitaa saada jopa marmori tiskiltä? (Työsylinterit jne) meinasin että ei ole jotain erikseen tuohon pakettiin tarkoitettua sylinteriä sun muuta. Ettei käy niin että joku osa puuttuu ja sit ihmetellään ja tilaillaan kun auto levällään.
Hyvä kuulla, että nopea palvelu ei ollut vain sattumaa omalla kohdallaavaittinen kirjoitti:Laitoin tilauksen ja tulossa on. Heti tuli vastaus kun rahat näkyivät siellä. Nopeaa toimintaa.
Toistaiseksi ei ole kerenny tulemaan mielikuvaa hukkaan heitetystä rahasta
Tuli ihan kirjekkin kotiin saksaa tosin enemmän kun laki sallii mutta sen verran ymmärsin että upsilla tulossa ovelle päin
Jos WIS:n ohjeita seuraa, ei apurungon mukana tule muuta kuin alatukivarret.Lähinnä kiinnostaa mitä kaikkea sen apurungon mukana on tulossa että onko tekemätön tehtävä autotunkeilla.
Omassa MY07 1.8t:ssa oli ainakin kiinteä vauhtipyörä, joka tosin vaihtui vahvistetun Aero-kytkimen myötä kaksi-massaiseen. Lisäksi vaihdoin kampiakselin takastefan, vaihteiston poskistefat ja työsylinterin.Tässä -06 1.8t pitäis lie olla se kiinteä pyörä kuten mainintaa ollutkin eli hankintalistalle riittänee kytkinlevy, asetelma ja työsylinteri tiivisteiden lisäksi.