Jarrulevyt
Re: Jarrulevyt
Meidän M09 TTID:ssa on jarrukoodi edessä AB, eli 302mm laikka ja takana BB, eli 292mm. Aeron 314mm etujarrulevyn koodi on AC.
Eski
Eski
Re: Jarrulevyt
Jeps, meillä on AC-BB nuo jarrut.
Nii, Aerohan tuo on korisrajaltaan, joten siitä lienee tuo ero.
Nii, Aerohan tuo on korisrajaltaan, joten siitä lienee tuo ero.
Re: Jarrulevyt
Mulla on EBC:n uritetut / poratut jarrulevyt + EBC Red stuffit. Hyvin on pelannu jokapäiväisessä ajossa. Pysähtyy ja on lisäks vielä ihan makeen näkönen kombinaatio.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.
Re: Jarrulevyt
Mistäkö hankit nuo EPC:t. Uritetut minuakin mielyttäisi vaikka onhan nuo jopa orkkikisiin nahden kallit mutta jos vaan on hyvät. Ei se raha tuossa turvallisuudessa hukkaan mene kop kop...
Re: Jarrulevyt
Kannattaa googlettaa, mikäli halvinta/sopivinta hankintapaikkaa halajat. Omaa paikkaa en ees viitti laittaa, koska se ei ollut varmastikaan halvin. Mutta replytkää muut vaikka tähän viestiin ne hinta/laatusuhteeltaan parhaat mestat.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.
Re: Jarrulevyt
En tiedä uskaltaako linkittää ettei joku vedä hernosia nenukkiin... mutta laitetaan nyt että maptunilta tilasin klubialennuksen kera. Edullisemmat oli maptunin kautta kuin PCS:n. Muualta en kysellyt ja netistä en tilaa.
Tuolta 9-3 II osiosta:
http://www.maptun.com/brakes/ebc-brake-discs
Tuolta 9-3 II osiosta:
http://www.maptun.com/brakes/ebc-brake-discs
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Jarrulevyt
No hyvä on sitte: mulla on samasta puljusta. Herneitä? Anyone?
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.
Re: Jarrulevyt
http://www.ebcbrakesdirect.com/
Levyt tilasin tuolta, palat US-Partsilta joka on EBC-kamojen virallinen Suomen maahantuoja.
Mitä kummaa, ottaako joku herneet nenään jos tänne laittaa nettikauppojen osoitteita?
Levyt tilasin tuolta, palat US-Partsilta joka on EBC-kamojen virallinen Suomen maahantuoja.
Mitä kummaa, ottaako joku herneet nenään jos tänne laittaa nettikauppojen osoitteita?
Re: Jarrulevyt
Viestiketjusta: 93ss Aeron kytkin luistaa. Mitä tilalle
TKL kirjoitti:Onko sinulla oikeasti oma lehmä ojassa kun jokaikisessä löyhästikin aiheeseen viittaavassa viestissä pitää mainita tyyliin "Maptunilta muuten löytyy sitä ja tätä" vai oletko kenties vaan tyytyväinen (ja sitä pitää todistella muille) sieltä ostettuun virisoftaan vai mistä tässä mahtaa olla kyse.Pakari kirjoitti:http://www.maptun.com/clutch/performance-clutches
Minä laittaisin jonkun tuolta olevan, joku muu varmaan jostakin muualta ja toisenlaisen. Eli rullaat 9-3SS:n kohdalle tuolta..
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 82
- Liittynyt: La Touko 07, 2011 09:14
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Jarrulevyt
Tilasin 3 viikkoa sitten levyt ja palat eteen ja taakse Neo Brothersilta. Saabin alkuperäiset 314mm + 292mm levyt ja palat rahteineen ~250€. Toimitukseen meni viikko ja kaikki varmistettiin sähköpostilla. Noilla laikoilla auto pysähtyy kovemmastakin vauhdista, itse en nähnyt syytä investoida kaksi kertaa kalliimpiin ebc:n tarvikkeisiin, varsinkaan kun en pidä niiden ulkonäöstä.
Viimeksi muokannut Nimimerkki, Ma Huhti 22, 2013 17:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3 SS 1,8t Vector bsr stg2 vm. 2004
Re: Jarrulevyt
Kannattaa katsella myös Camskilliltä.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Jarrulevyt
Camskill minulle ihan uusi tuttavuus.
Neo Broth. on ollut se jossa hinnat tuntuu olevan kohdillaan. Vieläkö, kun saisi päätettyä tuhlaako paljon vaiko vähemmän rahaa(EPC / ORG). Molemmilla varmaan pysähtyy tarpeeksi hyvin, kun ei mikään rata sukkula vaan vanha Fiiatin nokivasara pellin alla...
Neo Broth. on ollut se jossa hinnat tuntuu olevan kohdillaan. Vieläkö, kun saisi päätettyä tuhlaako paljon vaiko vähemmän rahaa(EPC / ORG). Molemmilla varmaan pysähtyy tarpeeksi hyvin, kun ei mikään rata sukkula vaan vanha Fiiatin nokivasara pellin alla...
-
- "Ruisku"
- Viestit: 105
- Liittynyt: To Touko 12, 2011 23:10
- Paikkakunta: Oulu
Re: Jarrulevyt
SS kirjoitti:Kannattaa katsella myös Camskilliltä.
Suosittelen myös camskilliä... Tilasin viimekesänä renkaat sieltä ja tuli viikossa kotipihaan saakka.
www.Camskill.co.uk
Nykyinen kulkine:Subaru Legacy 2.5cng
Re: Jarrulevyt
Vois olla ihan hyvä laittaa originaalit ja siihen sitten esim. EBC:n redstuffit
Paloilla sais helpommin putsattavat vanteet ja hieman lisää jarrutustehoa ja ilmeisesti nämä uudet eivät sisällä metallihiukkasia ollenkaan niin kuluttavat levyäkin vähemmän.
Ja nuo palat tilasin suoraan http://www.ebcbrakeshop.co.uk/
Paloilla sais helpommin putsattavat vanteet ja hieman lisää jarrutustehoa ja ilmeisesti nämä uudet eivät sisällä metallihiukkasia ollenkaan niin kuluttavat levyäkin vähemmän.
Ja nuo palat tilasin suoraan http://www.ebcbrakeshop.co.uk/
93ss 1.8T Vector -03 M5
(exä 9000CSE 2.0tA -96 (emännän))
(exä 9000CS 2.0t man. -97)
(exä 9000i man. -87)
(exä 9000CSE 2.0tA -96 (emännän))
(exä 9000CS 2.0t man. -97)
(exä 9000i man. -87)
Re: Jarrulevyt
[quote="SA9000AB"]Vois olla ihan hyvä laittaa originaalit ja siihen sitten esim. EBC:n redstuffit
Paloilla sais helpommin putsattavat vanteet ja hieman lisää jarrutustehoa ja ilmeisesti nämä uudet eivät sisällä metallihiukkasia ollenkaan niin kuluttavat levyäkin vähemmän.
Tuota minäkin mietin. Yhtenä vaihtoehtona ihan päinvastainen elikäs EPC Turbo Groovet levyinä ja orkkis palat.
Paloilla sais helpommin putsattavat vanteet ja hieman lisää jarrutustehoa ja ilmeisesti nämä uudet eivät sisällä metallihiukkasia ollenkaan niin kuluttavat levyäkin vähemmän.
Tuota minäkin mietin. Yhtenä vaihtoehtona ihan päinvastainen elikäs EPC Turbo Groovet levyinä ja orkkis palat.