Ihmeellisiä oireita tuossa ollut, kaikki tapahtuneet kerran:
-Tuossa viime viikolla oli perinteinen elokuinen kesäkeli; tuuli voimakkaasti ja vettä tuli hyvä ettei yläviistoon. Heräsin klo 05 kun auton hälytin soi. Katsoin ikkunasta, mutta oman auton vilkut ei vilkkunut eikä kenenkään muun siinä katoksessa, ääni tuli kuitenkin selvästi autoni suunnilta. Hain avaimet naulasta ja painoin napista ja ulina loppui vilkkukuittauksen seuratessa. En toki ole varma oliko se oma, koska hälytin oli huutanut jo hetken, mutta sen jälkeen se ei uudestaan alkanut. Laitoin kelin piikkiin enkä sen kummemmin sitten murehtinut.
-Samalla viikolla myöhemmin oltiin frisbeegolfaamassa porukalla ja kierroksen loputtua lähdettiin Aerolla kotia kohti, äänimerkki --- infonäyttöön tuli teksi "Lock fault, contact Saab dealer.", CLEAR -napista kuittaantui eikä ole tullut sen koommin takaisin.
-Tänään tulin töihin ja peruutin auton ruutuuni. P silmään, Sammutin ja otin avaimen pois virtalukosta, niin SPA jäi piippaamaan etäisyystietoa.
Missähän vika, virtalukossa?
SPA jää päälle, hälytin huutaa..
- timpetti
- "Hölösuu"
- Viestit: 1811
- Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
- Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki
SPA jää päälle, hälytin huutaa..
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T JC Stage3(KR)
1990 9000CC 2.0T A Red Box (MR)
1987 900i 2D("Latolöytö"->MR)
Entiset: 14x9000, 9x900, 9x9³, 2x9⁵, 2x99..
2005 9³CV Aero 2.0T JC Stage3(KR)
1990 9000CC 2.0T A Red Box (MR)
1987 900i 2D("Latolöytö"->MR)
Entiset: 14x9000, 9x900, 9x9³, 2x9⁵, 2x99..