p
Re: Xenonit ei kalibroidu
Sanoikos se Tech2 syytä siihen, että miksei se kalibroi?
Re: Xenonit ei kalibroidu
Sen vikakoodin perässä on vielä lisä osa.
Siis vertailu isku tapahtuu, mutta jääkö valokuvio hieman normaalia alemmas?
Tutkisin ne antureiden liittimet vielä kerran ettei vaan olis vihreys iskenyt?
Siis vertailu isku tapahtuu, mutta jääkö valokuvio hieman normaalia alemmas?
Tutkisin ne antureiden liittimet vielä kerran ettei vaan olis vihreys iskenyt?
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Re: Xenonit ei kalibroidu
AHL:n vikakoodeista:
B1001 08: Etummainen tai takimmainen kuormituskulma-anturi on kalibroitaessa kalibrointialueen ulkopuolella.
B1001 42: Ohjausyksikköä ei ole kalibroitu.
Vasemman puolen etu- ja takatukivarsissa on nuo anturit, joista toinen on ilmeisesti kaput. Vika ei poistu vikakoodien nollauksella, jos vika on päällä. Mitkä liittimet on puhdistettu?
Tech2:lla on mahdollista tarkastaa myös noiden anturien näyttämät.
B1001 08: Etummainen tai takimmainen kuormituskulma-anturi on kalibroitaessa kalibrointialueen ulkopuolella.
B1001 42: Ohjausyksikköä ei ole kalibroitu.
Vasemman puolen etu- ja takatukivarsissa on nuo anturit, joista toinen on ilmeisesti kaput. Vika ei poistu vikakoodien nollauksella, jos vika on päällä. Mitkä liittimet on puhdistettu?
Tech2:lla on mahdollista tarkastaa myös noiden anturien näyttämät.
Re: Xenonit ei kalibroidu
Sitä vois sitten koittaa toisella AHL-yksiköllä, että onko siitä kiinni toi kalibrointiongelma, jos anturit on ehjiä yms..