Onko tuossa ysikolmosessa ihan normaali "old school" lämpöpuhallin vai onko puhaltimessa lämpövastukset samaan tyyliin kuin mersuissa ja penareissa?
Auto on vuosimallia 2008 1.8t. Ei tarvi lämpömittarin milliä enempää liikahtaa kun puhaltimet puhaltaa lämmintä ilmaa. Vai tuottaaako kone yksinkertaisesti paaaljon lämpöä? Entisellä Golfilla ja faijan Octavialla sai aika kauan ajella ennen kuin puhaltimesta alkoi tulla lämmintä.
Lämpöpuhallinkyssäri
Lämpöpuhallinkyssäri
9-3 SS 1.8t -08 Stage 1
Re: Lämpöpuhallinkyssäri
Ihan normaali puhallin on. Sitten mulla ainakin vaihtelee se lämpötilaviisarin kohta että koska alkaa tulla lämmintä sisälle. Se riippuu ulkolämpötilasta jollain tavalla, mikä mielestäni on hyvä asia. Kun on kylmä/erittäin kylmä niin viisari näyttää nousevan korkeammalle kunnes alkaa tulla lämmintä sisälle.
#4752
9-5 Aero -04 19T#7 & Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
9-5 Aero -04 19T#7 & Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
Re: Lämpöpuhallinkyssäri
Lisäksi lämpömittari kun heilahtaa niin silloin on jo moottorilämmöt (neste) 50 asteessa, ja vaakasuorassa ollaan välillä 80-115 astetta...
9³ SC 1.8t
Re: Lämpöpuhallinkyssäri
Ainakin nesteet sitten futaa, sitä lämpöä meinaa tulee tosi nopsaan 

9-3 SS 1.8t -08 Stage 1