99 GL kirjoitti:Loistava auto kaikinpuolin tämä 9-3 dieseli. Itse toteutin kuukausi sitten oman pidempiaikaisen haaveeni kun vaihdoin vanhan 9-5 Aeron allekirjoituksen kolkkiin, ei ole tullut femmaa ikävä.
Aika hyvä kommentti. Melkein samoilla linjoilla täälläkin.
Meillä talossa on -05 Aero 9-5 ja -08/09 TTiD Vector 9-3 (Joka muuten myynnissä,
http://www.nettiauto.com/saab/9-3/6114316).
Kyllä 9-5 Aero on kulkupuoleltaan niin murhaava ja kuskin paikalle istahtaminen on joka kerta elämys. Iso auto on kuitenkin iso auto.
9-5 Aero on jäänyt vaimon käyttöön ja itse ajan tuolla TTiDillä johtuen pitkistä työn takia ajettavista matkoista. Perheen yhteisissä reissuissakin tuo dieselin olematon kulutus painaa sen verran, että aina vähänkin pidemmälle lähdetään TTiD:llä.
Erittäin jouhevasti kulkee TTiD (180hv/400Nm), mutta viimeinen rivakka puhti lopusta puuttuu (verrattuna Aeroon 280hv/420Nm, vai mitä siinä papereitten mukaan nyt on).
Omasta mielestäni normi TiD (150hv), kulkee taajamassa (melko) jouhevasti, mutta maantielle siirryttäessä kuljettaja löytää lapun liian usein lattiasta ja toivoisi lisää kulkupuolelta.
Tulevalla viikolla TTiD 9-5 (192hv) keppivaihteisena tulossa taloon. Ikinä en ole ng-femmaa edes koskettanut. Saas nähdä riittääkö tuo moottorivaihtoehto liikuttamaan isompaa peltilehmää mitenkään.
EDIT: linkin korjaus. Osoitta vahingossa Suorsan autoon

Alla puhetta nahkapenkeistä.
Itse aiemmin vannoutunut nahkapenkisti. Kangaspenkit jopa aiheuttava puistatuksia. Silti nykyään vannon puolinahkan nimeen - ihan mukavuuden ja persuukisien pito-ominaisuuksien takia.