Antennin vaihto

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Kuravalli
"Kaasari"

Antennin vaihto

Viesti Kirjoittaja Kuravalli »

Tuon vuoden 2003 Saabini antennin kumiosa on sen verran revennyt, että kävin tänään tilaamassa uuden antennin. Nyt kun netistä olen nopeasti vilaissut vaihto-ohjeita (joita on aika suppeasti), tajusin että sen vaihtaminen onkin mutkikkaampi homma kuin luulin. Kannattaako kädettömän edes ruveta vaihtamaan tuota antennia itse? Tarvitseeko tuossa irroittaa akku, jotta esim. turvatyynyt eivät vahingossa laukea?

Tämän ohjeen avulla ajattelin yrittää, jos viitsin tehdä itse: http://www.saabcentral.com/forums/showp ... ostcount=1
karg
"Hölösuu"
Viesti:

Re: Antennin vaihto

Viesti Kirjoittaja karg »

Toi ohje on aikalailla kohillaan. Muistelisin, ettei hattuhyllyä tarvii välttämättä irrottaa, mutta noi muut ohjeessa mainitut jutut on ainaskin tarpeelliset. Katon takareunaa pääsee sitten vääntämään varovasti alaspäin, jotta ruuvailu onnistuu. Ainaskin meikäläisen narukädet mahtui sinne väliin kevyesti, vaikka työasento onkin vähän ikävä parhaimmillaankin.

Akkua ei tarvii irrotella.
Kuravalli
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja Kuravalli »

No, kai sitä uskaltaa itse yrittää. Kädet eivät kyllä ole naruimmasta päästä, mutta ehkä se onnistuu silti.
TKL
"Aero"

Viesti Kirjoittaja TKL »

Minkä takia vaihdat koko antennin kun pelkän kumisen hainevän voi ulkokautta vaihtaa vaivattomasti ?
Ex-Saab 93 ss 2.0t Vector -03 BSR
Vastaa Viestiin