Esim. verorajat virka autoissa teki sen että valittiin Linear, Arc tai Vector ja sitten valittiin kaikki mahdolliset varustuspaketit ja lastutettiin kone silloin hinta pysyi verorajan alapuolella. Meilläpäin on aika paljon Saappeja, mitkä on varusteltu uusiksi siten löytyy kaikenlaista varustusta mallimerkinnästä huolimatta.core2 kirjoitti:Oli näköjään melkoinen ero swedun ja härmän markkinoilla. No ehkä se johtuu siitä jotta meillä jälkimarkkinat päättivät paljon tästäkin asiasta!Eski kirjoitti:Ei ainakaan esitteen mukaan, mutta Vectorissa ja Aerossa oli sumarit vakiona.
Eski
Linearin ja ARC erot?
Re: Linearin ja ARC erot?
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Linearin ja ARC erot?
Juuri näin se toimi silloin aikanaan tällä puolen lahden, plus, että autoliikkeet itse tilatessaan autoja myyntiin ruksailivat varsinkin lineariin paljon kaikenlaista herkkua.viggen kirjoitti:Esim. verorajat virka autoissa teki sen että valittiin Linear, Arc tai Vector ja sitten valittiin kaikki mahdolliset varustuspaketit ja lastutettiin kone silloin hinta pysyi verorajan alapuolella. Meilläpäin on aika paljon Saappeja, mitkä on varusteltu uusiksi siten löytyy kaikenlaista varustusta mallimerkinnästä huolimatta.
Ja näitten kalliimpien autojen tilaukset tehtiin asiakkaan kanssa yhdessä.
Ps. muistaakseni 9-5:an lista oli kolme A4 sivua pitkä, plus kuvakatalogi sen päälle.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.