Rene-Rane kirjoitti: samaan hintaan ostin lopuksi 92tkm ajettuun saabiin, Jokainen voi miettiä oliko tässä järkeä vai ei mutta sillä nyt on posoteltu menemään kohta 50tkm
Ei kait siinä mitään järkeä olekkaan, mutta itse olisin tehnyt saman tempun. Joten meitä on sit ainakin kaks hullua jotka tekevät järjettömiä ostoksia.
Ollaankohan me näitä saabisteja vai mitä lie??
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Rene-Rane kirjoitti: samaan hintaan ostin lopuksi 92tkm ajettuun saabiin, Jokainen voi miettiä oliko tässä järkeä vai ei mutta sillä nyt on posoteltu menemään kohta 50tkm
Ei kait siinä mitään järkeä olekkaan, mutta itse olisin tehnyt saman tempun. Joten meitä on sit ainakin kaks hullua jotka tekevät järjettömiä ostoksia.
Ollaankohan me näitä saabisteja vai mitä lie??
taitaa tälläistä olla havaittavissa, nytkin saisi passatin halvalla mutta en raaski ostaa kun taidan säästää hetken ja ostaa Saabin jälleen kerran
Ei tässä ole mitään järkeä, ei ensimmäistä iilman toista
Appiukko oli päivittänyt salaa vanhan 9-3SE:n uuteen 9-3TTiD SportCombiin. Glacier Silver värinen 130hv perusmalli. Että on osallistuttu täällläkin suunnalla Saabin pelastustalkoisiin
Eski kirjoitti:Appiukko oli päivittänyt salaa vanhan 9-3SE:n uuteen 9-3TTiD SportCombiin. Glacier Silver värinen 130hv perusmalli. Että on osallistuttu täällläkin suunnalla Saabin pelastustalkoisiin
Marko A kirjoitti:Jokaisen Saabin automaatti toimii ja pysyy kasassa yli 40tkm.
Aivan !
Itse aluksi ostamassa DSG-lootallista VAGia ja päädyin lootan vuoksi uuteen passat varianttiin manuaalina, mutta automaatti oli hakusessa joten samaan hintaan ostin lopuksi 92tkm ajettuun saabiin, Jokainen voi miettiä oliko tässä järkeä vai ei mutta sillä nyt on posoteltu menemään kohta 50tkm
Niin että käytetty saab maksoi saman, kuin uusi passat?
Marko A kirjoitti:Jokaisen Saabin automaatti toimii ja pysyy kasassa yli 40tkm.
Aivan !
Itse aluksi ostamassa DSG-lootallista VAGia ja päädyin lootan vuoksi uuteen passat varianttiin manuaalina, mutta automaatti oli hakusessa joten samaan hintaan ostin lopuksi 92tkm ajettuun saabiin, Jokainen voi miettiä oliko tässä järkeä vai ei mutta sillä nyt on posoteltu menemään kohta 50tkm
Niin että käytetty saab maksoi saman, kuin uusi passat?
2 tonnii oli hintaeroo noin puoltoista vuotta sitten.
Eski kirjoitti:Appiukko oli päivittänyt salaa vanhan 9-3SE:n uuteen 9-3TTiD SportCombiin. Glacier Silver värinen 130hv perusmalli. Että on osallistuttu täällläkin suunnalla Saabin pelastustalkoisiin
Eski
Meinaatko itse osallistua ?
Kannoin oman korteni kekoon jo vuonna 2007 ostamalla uuden 9-5:n. Montako uutta Saabia olet itse ostanut..?
Eski
Meinaatko itse osallistua ?
Kannoin oman korteni kekoon jo vuonna 2007 ostamalla uuden 9-5:n. Montako uutta Saabia olet itse ostanut..?
Eski
Vastaus on pyöreä nolla ehkä joskus vielä, kai sitten kun tästä nykyisestä aika jätää niin voisi uuden kolkin ostaa, saas nähdä, mutta ensin pitää tällä rullata ainakin 200tkm vielä
Tuossa juttelin vanhempieni kanssa uuden auton hankkimisesta. Heillä on ollut 4 viimeistä autoa SAABeja. Kerroin, että nyt lähtee uusi 9-3 alle kolmella kympillä ja täytyy sanoa, että kiinnostus tehdasuutta kohtaan heräsi. Hinnoittelulla on merkitystä ja tuo 30k€ on varmasti monella ns. kipuraja jossa siirrytään katselemaan käytettyjä.
Piti lopussa vähän syyllistääkin, että heidän pitäisi hankkia uusi SAAB, jotta minullakin olisi vielä joskus mahdollisuus uuteen SAABin
ex SAAB 9-3SC -06, emännän käyttis stage 1
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t