Olisko se jo siellä ihan "ammattitaudin" nimikkeellä..........ristos kirjoitti:Eiks tää sairaus ollu ennen siellä Uudessakaupungissa ihan "kansantauti", liekö vielä?
Tauti eteni sairaudeksi :)
-
apu,apupoika
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: Tauti eteni sairaudeksi :)
Re: Tauti eteni sairaudeksi :)
Saabisti.Henkeen ja vereen. 
Re: Tauti eteni sairaudeksi :)
Vesakko kirjoitti: Nyt tuli sitten autonvaihto eteen ja tämä ns. ykkösauto vaihtu 9-3 xwd 2,0t farkkuun -2009. Nyt kun sillä on pari tuhatta kilsaa lasketellut niin voi vaan todeta että kyllä on ihmispoloista kuritettu kaikenlaisilla potunnostokoneilla ennen kuin pääsee homman ytimeen.
Mistä auto löytyi?
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Re: Tauti eteni sairaudeksi :)
Manuvehke kyseessä. jotenki tuo korean automaatti vierotti minut noista toviksi pois kunhan nämä "dsg" tyypin laatikot alkaa kestämään arkiajon. Ennen saapin hankintaa kyllä kävin koe ponnistamassa uutta ix 35 maasturinpoikasta ja siinä aski pelasi jo kuten pitääkin diesel moottorille mutta Saabismi oli jo sillon syvällä sielussa, Hyundai edustaja tarjouksellaan varmisti uuden Saapasukon tulemisen.
Nuo stereot... Woi äiti. Corolla DX:än alkuperäiset oli mun mielestä samaa tasoa.
Luulen että minulle on se es2 systeemi ilman bassoja(vihree näyttö). Olen koittanut selvittää voiko tähän malliin vaihtaa tuon gramofonin tilalle 2-din soittim
en ja vaikuttaa siltä että se ei ole mikän bolt on juttu?
Nuo stereot... Woi äiti. Corolla DX:än alkuperäiset oli mun mielestä samaa tasoa.
Luulen että minulle on se es2 systeemi ilman bassoja(vihree näyttö). Olen koittanut selvittää voiko tähän malliin vaihtaa tuon gramofonin tilalle 2-din soittim
en ja vaikuttaa siltä että se ei ole mikän bolt on juttu?
Hyundai IX55 Crdi
Saab 9-5 2,3t -07
#4980
Saab 9-5 2,3t -07
#4980
Re: Tauti eteni sairaudeksi :)
Kiitos Mimmille tiedosta. Mulla on varmaan tuo ES1 järjestelmä, tarkoitus olis laittaa laittaa siihen Kenwoodin navi soitin ja laittaa ainakin etuoviin ämyrit.
onkohan noille puuttuville kajareille johdot valmiina vai pitääkö ne sepitellä myös jälkikäteen?
onkohan noille puuttuville kajareille johdot valmiina vai pitääkö ne sepitellä myös jälkikäteen?
Hyundai IX55 Crdi
Saab 9-5 2,3t -07
#4980
Saab 9-5 2,3t -07
#4980
Re: Tauti eteni sairaudeksi :)
Mää mistään mitään tiiä, mutta ei mun 150-"preemium"in vahvistin paljoo väyläkytketyltä näytä, ainakaan värkin päälle liimatun tarran perusteella. Toki sitä ennen voi olla joku purkki, joka kaivaa datat väylästä ymmärrettävämpään muotoon.
Tarra näyttää tältä:
http://aero.1g.fi/kuvat/Saab/9-3+SC/_DSC1064.JPG
Vahvarin ittensä löytää vasemmasta takakulmasta (ainakin SC:ssä):
http://aero.1g.fi/kuvat/Saab/9-3+SC/_DSC1063.JPG
Tuon vahvarin olemassaolon perusteella lienee äärimmäisen helppo varmistaa, onko kyseessä Premium-70 vai Premium-150, heikommassa kun sitä ei ymmärtääkseni pitäisi olla.
Tarra näyttää tältä:
http://aero.1g.fi/kuvat/Saab/9-3+SC/_DSC1064.JPG
Vahvarin ittensä löytää vasemmasta takakulmasta (ainakin SC:ssä):
http://aero.1g.fi/kuvat/Saab/9-3+SC/_DSC1063.JPG
Tuon vahvarin olemassaolon perusteella lienee äärimmäisen helppo varmistaa, onko kyseessä Premium-70 vai Premium-150, heikommassa kun sitä ei ymmärtääkseni pitäisi olla.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Tauti eteni sairaudeksi :)
Eikai siellä kontissa ole edes premium-150 -järjestelmässä vahvistinta.
ex SAAB 9-3SC -06, emännän käyttis stage 1
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t
Re: Tauti eteni sairaudeksi :)
vitikka kirjoitti:Eikai siellä kontissa ole edes premium-150 -järjestelmässä vahvistinta.
Ompas
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Re: Tauti eteni sairaudeksi :)
Jaahas, aina oppii uutta
Mie oon tähän asti luullut sen vahvarin sijaitsevan pelkääjän penkin alla. Mutta mitäs siihen sanot, kun miulla on kontissa myös vahvari, vaikka järjestelmä on premium-70? 
ex SAAB 9-3SC -06, emännän käyttis stage 1
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t
Re: Tauti eteni sairaudeksi :)
vitikka kirjoitti:Jaahas, aina oppii uuttaMie oon tähän asti luullut sen vahvarin sijaitsevan pelkääjän penkin alla. Mutta mitäs siihen sanot, kun miulla on kontissa myös vahvari, vaikka järjestelmä on premium-70?
Sä oot ranettanut jonkun oman systeemin.
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Re: Tauti eteni sairaudeksi :)
[quote="Mimmi"]Ei ole naruja eli pääset johtotehtäviin.
Rattinappien toiminnasta ei-alkuperäissoitimen kanssa ei ole minulla varmuutta.
Joka tapauksessa rattinapit tarvitsevat sovitteen (jos toimivat ollenkaan).
1pro:lta löytyy kenwoodiin johtosarja 9-3:seen jolla pitäis myös rattinappien pelata mutta täysin satavarmaa se ei ole.
Lueskelin jostain englannin saab foorumilta näistä ja jäin siihen käsitykseen että noi napit saa toimimaan mutta vaatii hieman muutoksia niihin valmiisiin johtosarjoihin
Rattinappien toiminnasta ei-alkuperäissoitimen kanssa ei ole minulla varmuutta.
Joka tapauksessa rattinapit tarvitsevat sovitteen (jos toimivat ollenkaan).
1pro:lta löytyy kenwoodiin johtosarja 9-3:seen jolla pitäis myös rattinappien pelata mutta täysin satavarmaa se ei ole.
Lueskelin jostain englannin saab foorumilta näistä ja jäin siihen käsitykseen että noi napit saa toimimaan mutta vaatii hieman muutoksia niihin valmiisiin johtosarjoihin
Hyundai IX55 Crdi
Saab 9-5 2,3t -07
#4980
Saab 9-5 2,3t -07
#4980
Re: Tauti eteni sairaudeksi :)
Mikäs tuo mun kuvaama purkki sitten muka olis?vitikka kirjoitti:Eikai siellä kontissa ole edes premium-150 -järjestelmässä vahvistinta.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Tauti eteni sairaudeksi :)
Vaihtui mallivuosi 07aero kirjoitti:Mikäs tuo mun kuvaama purkki sitten muka olis?vitikka kirjoitti:Eikai siellä kontissa ole edes premium-150 -järjestelmässä vahvistinta.. Etupenkin alla taisi olla vanhalla systeemillä (jossa tosiaan vahvarille menee kuitua). Muistaakseni tuo vaihtui mallivuoteen 06.
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Re: Tauti eteni sairaudeksi :)
No nyt selvisi miksi olin "väärässä". En tiennyt tuota, että vahvistimen paikka on vaihdettu faceliftiin.kalle37 kirjoitti:Vaihtui mallivuosi 07aero kirjoitti:Mikäs tuo mun kuvaama purkki sitten muka olis?vitikka kirjoitti:Eikai siellä kontissa ole edes premium-150 -järjestelmässä vahvistinta.. Etupenkin alla taisi olla vanhalla systeemillä (jossa tosiaan vahvarille menee kuitua). Muistaakseni tuo vaihtui mallivuoteen 06.
ex SAAB 9-3SC -06, emännän käyttis stage 1
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t
Re: Tauti eteni sairaudeksi :)
Ei nyt ihan noinkaan
Esim mulla on my07 joka ei ole facelift. Siis ei viirusilmä
Mutta siinä on esim konserni soitin ja sid mittaristossa sekä sisusta hieman erillainen
varsinaiset facelift on ilmeisesti my08
My07:ssa ei ole enää vahvistinta penkin alla vaan vahvistin on takana.
Vanhemissa on ilmesesti etu osan kaiuttimien vahvistin edessä
Esim mulla on my07 joka ei ole facelift. Siis ei viirusilmä
Mutta siinä on esim konserni soitin ja sid mittaristossa sekä sisusta hieman erillainen
varsinaiset facelift on ilmeisesti my08
My07:ssa ei ole enää vahvistinta penkin alla vaan vahvistin on takana.
Vanhemissa on ilmesesti etu osan kaiuttimien vahvistin edessä
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.