Vesakko kirjoitti:
Nyt tuli sitten autonvaihto eteen ja tämä ns. ykkösauto vaihtu 9-3 xwd 2,0t farkkuun -2009. Nyt kun sillä on pari tuhatta kilsaa lasketellut niin voi vaan todeta että kyllä on ihmispoloista kuritettu kaikenlaisilla potunnostokoneilla ennen kuin pääsee homman ytimeen.
Jee!! Onnittelut!! Loistavalinta!! Onko manu vaiko automaatti?
Mistä auto löytyi?
Manuvehke kyseessä. jotenki tuo korean automaatti vierotti minut noista toviksi pois kunhan nämä "dsg" tyypin laatikot alkaa kestämään arkiajon. Ennen saapin hankintaa kyllä kävin koe ponnistamassa uutta ix 35 maasturinpoikasta ja siinä aski pelasi jo kuten pitääkin diesel moottorille mutta Saabismi oli jo sillon syvällä sielussa, Hyundai edustaja tarjouksellaan varmisti uuden Saapasukon tulemisen.
Nuo stereot... Woi äiti. Corolla DX:än alkuperäiset oli mun mielestä samaa tasoa.
Luulen että minulle on se es2 systeemi ilman bassoja(vihree näyttö). Olen koittanut selvittää voiko tähän malliin vaihtaa tuon gramofonin tilalle 2-din soittim
en ja vaikuttaa siltä että se ei ole mikän bolt on juttu?
Kiitos Mimmille tiedosta. Mulla on varmaan tuo ES1 järjestelmä, tarkoitus olis laittaa laittaa siihen Kenwoodin navi soitin ja laittaa ainakin etuoviin ämyrit.
onkohan noille puuttuville kajareille johdot valmiina vai pitääkö ne sepitellä myös jälkikäteen?
Mää mistään mitään tiiä, mutta ei mun 150-"preemium"in vahvistin paljoo väyläkytketyltä näytä, ainakaan värkin päälle liimatun tarran perusteella. Toki sitä ennen voi olla joku purkki, joka kaivaa datat väylästä ymmärrettävämpään muotoon.
Tuon vahvarin olemassaolon perusteella lienee äärimmäisen helppo varmistaa, onko kyseessä Premium-70 vai Premium-150, heikommassa kun sitä ei ymmärtääkseni pitäisi olla.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
vitikka kirjoitti:Eikai siellä kontissa ole edes premium-150 -järjestelmässä vahvistinta.
Ompas
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Jaahas, aina oppii uutta Mie oon tähän asti luullut sen vahvarin sijaitsevan pelkääjän penkin alla. Mutta mitäs siihen sanot, kun miulla on kontissa myös vahvari, vaikka järjestelmä on premium-70?
ex SAAB 9-3SC -06, emännän käyttis stage 1
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t
vitikka kirjoitti:Jaahas, aina oppii uutta Mie oon tähän asti luullut sen vahvarin sijaitsevan pelkääjän penkin alla. Mutta mitäs siihen sanot, kun miulla on kontissa myös vahvari, vaikka järjestelmä on premium-70?
Sä oot ranettanut jonkun oman systeemin.
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Tech 2 löytyy myös.
[quote="Mimmi"]Ei ole naruja eli pääset johtotehtäviin.
Rattinappien toiminnasta ei-alkuperäissoitimen kanssa ei ole minulla varmuutta.
Joka tapauksessa rattinapit tarvitsevat sovitteen (jos toimivat ollenkaan).
1pro:lta löytyy kenwoodiin johtosarja 9-3:seen jolla pitäis myös rattinappien pelata mutta täysin satavarmaa se ei ole.
Lueskelin jostain englannin saab foorumilta näistä ja jäin siihen käsitykseen että noi napit saa toimimaan mutta vaatii hieman muutoksia niihin valmiisiin johtosarjoihin
vitikka kirjoitti:Eikai siellä kontissa ole edes premium-150 -järjestelmässä vahvistinta.
Mikäs tuo mun kuvaama purkki sitten muka olis? . Etupenkin alla taisi olla vanhalla systeemillä (jossa tosiaan vahvarille menee kuitua). Muistaakseni tuo vaihtui mallivuoteen 06.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Mikäs tuo mun kuvaama purkki sitten muka olis? . Etupenkin alla taisi olla vanhalla systeemillä (jossa tosiaan vahvarille menee kuitua). Muistaakseni tuo vaihtui mallivuoteen 06.
Vaihtui mallivuosi 07
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Tech 2 löytyy myös.
Vaihtui mallivuosi 07
No nyt selvisi miksi olin "väärässä". En tiennyt tuota, että vahvistimen paikka on vaihdettu faceliftiin.
ex SAAB 9-3SC -06, emännän käyttis stage 1
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t
Esim mulla on my07 joka ei ole facelift. Siis ei viirusilmä
Mutta siinä on esim konserni soitin ja sid mittaristossa sekä sisusta hieman erillainen
varsinaiset facelift on ilmeisesti my08
My07:ssa ei ole enää vahvistinta penkin alla vaan vahvistin on takana.
Vanhemissa on ilmesesti etu osan kaiuttimien vahvistin edessä
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Tech 2 löytyy myös.