Minuteman kirjoitti:Pakari kirjoitti:Yyh.. kauheeta kuraa tuo General Mistake litku..
Tämän väitteen tueksi ei siis löydy faktaa eli se ON mutua.
Väännetään sitten rautalangasta jos ja kun ei vielä ole valjennut se että mikä tässä mättää:
Tämän foorumin tekniikkaosioiden parhaita puolia ja vahvuus on se, että täällä oleviin tietoihin voi lukija luottaa, ja jos lipsutaan PERUSTELEMATTOMALLE "yyhmitäkuraa" tai "vittumitäpaskaa"- linjoille niin foorumin arvo tietolähteenä alkaa lähestyä nollaa. Noita perusteettomia kurajuttuja voit tunkea vaikkapa Off-Topiciin tai Suoli24:ään sydämesi kyllyydestä.
Väännetään nyt sullekkin oikein RAUTAKANKEA kun rautalanka ei enää riitä.
Omaa tekstiäni lainaten:
Kysymyshän on yhteensopivuuksien löytämisestä. Faktahan on se että ohjekirjan mukaan esim. edge sport täyttää vaihtoehtoiset vaatimukset.
Joten kyseistä öljyä voi käyttää. PISTE. Ole ystävällinen ja lue edellinen viesti kokonaisuudessaan. Käyttöohjekirjan luulisi olevan sinullekkin tarpeeksi hyvä peruste, vai yritätkö vääntää rautalankaa saabin insseille?
Edgen paremmuudesta kertoo esimerkiksi API-luokitus.
GM longlife 5w30 API SL/CF
Edge sport 0w-40 API SM/CF
SL2001: käyttöönotettu luokitus, jossa otetaan huomioon kolme suorituskykyvaatimusta; parempi polttoainetalous, parempi suoja päästöjä vähentäville osille, halu saada aikaan moottoriöljyjä, jotka tarjoavat mahdollisuuden pidempään käyttöikään. Uudet testit ja testirajat ovat merkittävästi vaativammat kuin SJ-luokituksessa
SM: Vuonna 2004 esitelty luokitus, joka parantaa hapettumisenkestoa, liansitomiskykyä, kulumissuojaa ja alhaisten lämpötilojen suorituskykyä koko moottoriöljyn elinkaaren aikana.
ACEA luokitus molemmissa öljyissä on sama: ACEA A3/B3/B4/C3
A3/B4: Suorituskykyisiin bensiinimoottoreihin ja suoraruiskutus-dieselmoottoreihin, voidaan käyttää myös A3/B3-luokituksen tilalla.
A3/B3: Ympärivuotiseen käyttöön ja/tai vaikeisiin olosuhteisiin valmistajan ohjeiden mukaisesti, tarkoitettu pidennetyille vaihtoväleille suorituskykyisille bensiinimoottoreille sekä kevyeen dieselkalustoon.
C3: Korkean suorituskyvyn bensiinimoottoreihin ja kevyeen dieselkalustoon, öljyllä alhainen viskositeetti ja kitka, HTHS-viskositeetti vähintään 3,5 cP.
Siinäpä faktoja ja perusteluja. Hieman provokatiivinen tuo "kuraa" mutta se on silloin huonompi vaihtoehto kun on olemassa parempi vaihtoehto.