Olisiko kenelläkään vinkkiä mitä kannattaisi seuraavaksi kokeilla? Sulakebokseja näkyisi saavan hyvin ruotsin puolelta.
Johdotus oli siis piippamoodilla mitattuna OK välillä releen liitin - pa-suodattimen liitin.
Eilen mittasin releen napojen 85 ja 86 toimintaa, 12,9V tuli kun auto oli sammuksissa ja auto käynnissä 14V. Kuulostaako nuo oikeilta lukemilta? Eli tuo on nyt ilmeisesti se käämi releessä.
Käytin tosiaan aikaisemmin koko sulakeboksin irti, siellä oli sisällä piirilevy johon sulakkeen kannat kiinnittyy ja siitä ne ohjataan piirilevyllä kolmelle eri johtosarjalle, kaikille on omat liittimensä. Mietin vaan että jos olevinaan johtosarja on kunnossa ja itse vastus on näyttänyt 1.3 ohmia (eli pitäisi olla kunnossa) niin olisikohan vika esim. tuossa piirilevyssä? Tech2 ei saanut vikakoodia poistettua, eli eiköhän siellä ole joku vika päällä. Alkaa jo tuntua, että onkohan koko vikaa edes olemassa... Polttoainesuodatin tuntui kyllä lämpimältä kun tuossa yksi päivä kädellä kokeilin. Mutta se lämpö tulenee itse aineesta?
Missähän lämpötiloissa alkaa sitten tuo dieseli jäätymään / menemään jähmeäksi suodattimessa? Ettö kuinka kiirus on tuo korjata?
fuel filter heater circuit open
Re: fuel filter heater circuit open
Saab 9-3 1.9 Tid SC vm. 2008