Ja toi ratin käsille lyöminen nyt oli ehkä vähän yliampuvasti ilmaistu, mutta ratti tosissaankin snadisti heilahtaa hidastetöyssyihin ajaessa. On totta, että tätä ennen olin tottunut erittäin hyvään, sillä aikaisemmassa kotterossa Mazda 6:ssa oli Konin FSD ja Eibachin 30mm ja samalla uusittiin koko nippu muitakin kuluvia alustan osia ja ajettavuus oli käsittämättömän hyvä.
Renkaina toimii Nokian Hakka Z, joten niistä ei ainakaan ajo-ominaisuudet jää kiinni.
Lähinnä tän vuodatuksen taustalla oli se, että toi yleinen laatuvaikutelma hieman kärsii tällaisista ärsyttävistä, vaikkakin pienistä asioista. Siltikin, itse olen tottunut sellaiseen ajoon ja ajotapaan esim. mökkitielläni Pälkäneeltä Orivedelle päin, että mutkissa ei tarvitse ainakaan jarrupolkimeen koskea, niin ei tämä vakioalusta vain riitä tarpeeksi sporttiseen ajoon tuolla 10cm madalluksella. Jokainen voi kehua sitä täällä niin paljon kuin haluaa, mutta ajakaapa jotain autoa missä on OIKEASTI hyvä alusta, niin sen jälkeen sen eron vasta huomaa.
Ja 2. polvi, Helsingissä asustelen, voitaishan sitä joskus ottaa tyypit päikseen niin sais vähän vertailukohtaa...