Tehot katosivat
Re: Tehot katosivat
Joo rohkeesti vaan kyssäriä. Täälläkin jouduttu toteamaan ettei Saba pysy kunnossa rahaa kaatamalla vaan kontrolloimalla vikoja. Tehot katoaa n. kerran kuussa ja taas mennään. Vasta pakon tullen uudet puolat ja orkkista.
EX: 9³SS BioPower
Re: Tehot katosivat
siiben kirjoitti:Sen verran vielä, että eipä nuo ahdot kyllä nouse hirveästi.. Kauas jäädään punaviivasta. Voiko olla seurausta puolista?
Vastaus oli jo tuossa lähettämässäni viestissä.petrisa kirjoitti: Puolat eivät pelkästään ole sytytystä varten vaan niiden avulla (ja tulppien) tehdään myös ionisaatiomittaus. Palotapahtuman analysointi mm. nakutus ja sitä kautta ahtaminen saattaa mennä ihan "häneksi", kun puolat eivät ole juuri tarkalleen kaikilta ominaisuuksiltaan oikeanlaiset.
.
Eli vielä kerran, ahdot eivät nouse, jos nakuttaa. Väärillä puolilla ja/tai tulpilla tunnistaa nakutusta, vaikka sitä ei todellisuudessa ole. Ahdot ja siten ilmamassat (jota muuten tuo mittari näyttää) eivät nouse -> tehon/väännön aleneminen.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Re: Tehot katosivat
Kiitos tarkennuksesta. Antoi tosiaan jotain nakutusanturin vikakoodiakin.. OEM:t tilattu.petrisa kirjoitti:siiben kirjoitti:Sen verran vielä, että eipä nuo ahdot kyllä nouse hirveästi.. Kauas jäädään punaviivasta. Voiko olla seurausta puolista?Vastaus oli jo tuossa lähettämässäni viestissä.petrisa kirjoitti: Puolat eivät pelkästään ole sytytystä varten vaan niiden avulla (ja tulppien) tehdään myös ionisaatiomittaus. Palotapahtuman analysointi mm. nakutus ja sitä kautta ahtaminen saattaa mennä ihan "häneksi", kun puolat eivät ole juuri tarkalleen kaikilta ominaisuuksiltaan oikeanlaiset.
.
Eli vielä kerran, ahdot eivät nouse, jos nakuttaa. Väärillä puolilla ja/tai tulpilla tunnistaa nakutusta, vaikka sitä ei todellisuudessa ole. Ahdot ja siten ilmamassat (jota muuten tuo mittari näyttää) eivät nouse -> tehon/väännön aleneminen.