Turbo X:n puskuri normi 9-3:seen

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
hasha
"Aero"
Viestit: 472
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 14:54
Paikkakunta: Espoo

Re: Turbo X:n puskuri normi 9-3:seen

Viesti Kirjoittaja hasha »

Pyöränkotelosta muutama ruuvi irti molemmilta puolilta, alamuovit irti, lukkopellin kohdalta muutama muoviproppu irti, sitten nyppäset puskurin sivut irti suoraan sivulle päin lokasuojista ja koko komeus on irti. Pesurinletkut tietysti myös jos löytyy.

EDIT: "muoviproput" lukkopellissä taisi olla torxeja, mutta helppoja avata nämäkin :)
Viimeksi muokannut hasha, Ma Kesä 01, 2015 09:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black
,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
Red Dragon
"Hirsch"
Viestit: 990
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2003 08:10
Paikkakunta: Turku

Re: Turbo X:n puskuri normi 9-3:seen

Viesti Kirjoittaja Red Dragon »

hasha kirjoitti:Pyöränkotelosta muutama ruuvi irti molemmilta puolilta, alamuovit irti, lukkopellin kohdalta muutama muoviproppu irti, sitten nyppäset puskurin sivut irti suoraan sivulle päin lokasuojista ja koko komeus on irti. Pesurinletkut tietysti myös jos löytyy.
Oho, onpas helppo. Thänks!

Sami
Sami R. #986
9000 CDE 2,3T -95, 9-5 TiD4 Vector -10, 900 Aero -86, 99t -78, 99t -79, 99t -80
Varium et mutabile semper femina
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6512
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Turbo X:n puskuri normi 9-3:seen

Viesti Kirjoittaja Eski »

Kuva

Nyt on myös meidän TTIDin keula päivitetty M12-puskurilla ja Hirsch-maskilla...

Eski
Vastaa Viestiin