Sellaisen muistutuksen vielä laitan uusille virimiehille että jos autossa on Steg 3 PPC putkineen kaikkineen niin kun lataa taas vakio softan autoon voipi tapahtua kummia. Vakio softa ei ole ihan mukana väljemästä putkistosta joten ei kannata kauheesti polkea sitä autoa. BSR, Maptun, Speedparts ovat niitä kolmannen tason virittäjiä jolla ei ole pääsyä Trionicin jokaiseen säätökarttaan.
Mutta kun tietää nämä asiat niin ei mitään hätää. Kova ajoa ja ei kauheita repimisiä valoista niin palikat kestää.
Virityspaketeista
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
- "Turbo"
- Viestit: 214
- Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 10:49
Näistä säätökartoista, eli onko asia ymmärrettävä niin, että vaikka koneessa on ladattuna esim. BSR Steg1 softat, niin käytetään silti paljolti alkuperäistä tehtaan softaa ? Eli nämä 'säätökartat' lienee jotain parametritaulukoita, joissa löytyy ahtopaine, bensanmäärät yms. tietoa eri ajotilanteisiin. Onko BSR tavallaan 'jatkanut' näitä taulukoita suuremmille ahtopaineille ? Voisiko käytännön tilanne olla siis sellainen, että liikuttaessa alle alkuperäisen max. tehon ja väännön käytössä olisi myös alkuperäiset 'kartat' ja mentäessä viritetylle alueelle käyttöön tulee lisäkartat by BSR ?potkuhousu kirjoitti:BSR, Maptun, Speedparts ovat niitä kolmannen tason virittäjiä jolla ei ole pääsyä Trionicin jokaiseen säätökarttaan.
Mielenkiintoista myös, että sallitaan pääsy edes osaan näistä Trionicin kartoista ??? Trionic on alusta loppuun Saabin omaa tekoa ja luulis, että kaikki ulkopuolinen manipulointi olisi estetty. Taas näissä tusina-autoissa, kuten Audi, Volvo, etc. tuon manipulointimahdollisuuden ymmärtäisi paremmin kun käyttävät Bochin yleisrautaa ja softatkin varmaan samoja, eli halvalla ilman mitään ylimääräistä toteutettua kamaa...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Ei ihan pidä paikkaansa sillä näin tietää Rene Hirsch
Hirsch kirjoitti: There is no tuner worldwide able to calibrate a PWM map on a Trionic SW, sorry.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
No tuossa kommentissa Hirsch tarkoitti noita muita 3. polven virittäjiä
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta