Miksi V.6 Koneella olevaa sorretaan!!

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
-JP-
"Tuplakaasari"
Viestit: 74
Liittynyt: Pe Marras 16, 2012 07:49
Paikkakunta: Tampere

Re: Miksi V.6 Koneella olevaa sorretaan!!

Viesti Kirjoittaja -JP- »

petrisa kirjoitti:
VKe kirjoitti:
Paukku Aero kirjoitti: ei paljon löydy neuvoja tai ohjeita johonkin kysymykseen
Mihin kysymykseesi puuttuu vastaus?
Olisiko kysymys tästä: http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 9#p1096539 kun vastausta ei ole kuulunut :o
Jos tämä homma ei ole vielä selvinnyt, eikä sitä ole selvitetty opelfoorumin kauttakaan, ja ehdottomasti nykyinen jo viritetty 2,8V6 ei vielä riitä, niin kannattaa vaihtaa autoa :idea:
No mitä tuohonkin olisi pitämyt vastata ?

- Virittelemällähän lisää tehoa tulee ? Samanlaisesti saa V6 Saabiinkin hevosia kun muihinkin Turboautoihin. Ja tuota tietoa miten niitä saa lisää löytyy kun seleilee netin eri keskustelupalstoja.

Saako tehoa miten helposti tai mitä se maksaa on sitten asia erikseen. Mutta läppärin entteriä pelkästään painamalla ei enää homma onnistu.

- Suuttimet
- Pakoputkisto
- Pa-pumppu
-------
- Turboa voidaan muuttaa
- Välijäähdyttimen koko
- Välijäähdyttimen sijainti (nyt ilmastoinnin kennon takana -> siirrettävä etupuolelle)

-----

Noiden lisäksi uudelleen ohjelmointi/säätötyöt

-----------

Ylläolevaa listaa voi jatkaa vaikka miten pitkään. Vain taloudellinen tilanne määrää miten paljon voi autoaan viritellä.
SAAB 9-3 2.8 V6 AERO TS -06
petrisa
"Hölösuu"
Viestit: 4635
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 20:10
Paikkakunta: Oulu

Re: Miksi V.6 Koneella olevaa sorretaan!!

Viesti Kirjoittaja petrisa »

Sanopa ihan mitä vaan...

Kyllä auto vaihtoon, jos tuossa ajassa ei asia ole selvinnyt, milloin hän tuota kysyi.
Ei kyse olekaan itse autosta, vaan siitä onko tuohon kysymykseen vastaamattomuus syy tähän kirjoitteluun.

Eli mikäli teho ei riitä, eikä ratkaisua ole tullut niin sitten...
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Vastaa Viestiin