Ensin ei lähteny se musta muovinen suojuskuuppa pois. Sit kun se lähti niin huomasin että joku älykääpiö oli suunnitellu sen suojuskuupan kahdesta eri osasta ja puolet jäi koukkureiän sisään. No, hohtimet piti jostain etttii ja kiskoo loputkin suojuksen kappaleet irti. Syynä huonoon työsuoritukseen (suojakuupan irroitukseen) oli se että en osaa ajaa autollani hiekkatiellä siten ettei koukun suojuksen sisään lennä hiekkaa ja muuta moskaa. Prkl

Sit ennen koukun kiinnitustä piti raahata vesiletku 10 m päästä hollille, jotta pysty huuhtomaan hiekat ja paskat pois siitä reiästä johon se koukku piti penetroida. 2. prkl

Parin yrityksen jälkeen koukku sit suostu jäämään kiinni. Ihme

Noh, sit irroittamaan törkee vetohökötyskoukku, kun oli kärräämiset suoritettu. Avain auki-asentoon, painan namiskasta ja koitan kääntää namiskaa, höh, mitään tapahdu. 3. prkl

Sit muutman run#¤aamisen jälkeen koukku lähtee irti. Muovisuojuskin suostuu jäämään kiinni vaikka se irroitettaessa hiukan kärsi.
Seuraavaksi heitän vetokoukulla vesilintua. Se osuu lokkiin, lokki menetti henkensä. Naapuri huomasi tekoseni ja soitti poliisit paikalle, sain sakot...
Olisivat Saabilta laittaneet eemaila Opelille ja kysyneet millainen on irroitettava vetokoukku. Ex-Vectra GTS:n irroitettava koukku toimi aina.