Neliveto, kannattaako?

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Saab9333
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Kesä 04, 2024 18:16

Re: Neliveto, kannattaako?

Viesti Kirjoittaja Saab9333 »

Monikossa kirjoitti:
Ke Huhti 10, 2024 07:57
Laitetaan rekkari mahdollista ostajaa varten LOZ-235 jos ostaja etsii googlella eikä myyjä muista mainita jäähäri/öljyn sekoittumisesta oli korjannut tai ei.
Millähän hinnalla tuo lähti huutokaupassa? Olen omistanut tuon noin puoli vuotta.
Monikossa
"Aero"
Viestit: 435
Liittynyt: Pe Maalis 08, 2024 16:21

Re: Neliveto, kannattaako?

Viesti Kirjoittaja Monikossa »

Maaliskuussa oli huutokaupassa ja huutokaupan jälkeen oli myynnissä liikkeessä kuukauden päivät, nyt eletään kesäkuuta.
Oisko ollu huutokaupan viimeinen huuto jossain 5500e kieppeillä, ei enää tallessa tositetta.
Saab9333
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Kesä 04, 2024 18:16

Re: Neliveto, kannattaako?

Viesti Kirjoittaja Saab9333 »

Käytin tuon huollossa Suokolla ja hän sanoi, että pohja on oudon huonossa kunnossa. Kuulemma jotain kovia kiveniskemiä tjms.
jasi
"Ruisku"
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Huhti 26, 2006 20:52
Paikkakunta: Turku

Re: Neliveto, kannattaako?

Viesti Kirjoittaja jasi »

Kannattaa, mutta ei SAAB. Kattele jotain toista merkkiä. Kyllästynyt omaan paskaan. Saatanan kallis ylläpitää.
SAABismi, ei ole sairaus, vaan hyvä elämäntapa.
Avatar
Mikko_H
"Hölösuu"
Viestit: 1018
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 16:58
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Neliveto, kannattaako?

Viesti Kirjoittaja Mikko_H »

jasi kirjoitti:
To Kesä 06, 2024 20:53
kallis ylläpitää.
Pitänee koputtaa päätä, mutta parissa vuodessa ei ole ollut muuta nelivetoon liittyvää ylimääräistä kuin takaperään öljyä ja suodatinta ja jonkin verran korkeampi kulutus etuvetoiseen verrattuna.
Jos on maastoautoa vailla, niin sitten kannattaa katella muita :D
Monikossa
"Aero"
Viestit: 435
Liittynyt: Pe Maalis 08, 2024 16:21

Re: Neliveto, kannattaako?

Viesti Kirjoittaja Monikossa »

jasi kirjoitti:
To Kesä 06, 2024 20:53
Kannattaa, mutta ei SAAB. Kattele jotain toista merkkiä. Kyllästynyt omaan paskaan. Saatanan kallis ylläpitää.
Joka merkillä on paskoja ja paskaksi kasvaminen alkaa sen jälkeen kun tulee linjastolta ulos riippuen omistajista.
Mitä enemmän omistajia varsinkin lamaaikana sitä enemmän löytyy laiminlyöntejä tai jos omistaja vain ajaa.
Joka merkiltä löytyy satojatuhansia kilsoja ajettuja yksilöitä tai vain satatuhatta ajettuja paskoja.
Saabin 4-veto ei ole omalla kokemuksella mikään paska jos kardaani tai vetarit kestää 250tkm.
Itse tykkään ostaa saappini pikkutarkalta omistaja joka on nysvännyt kaikki rahansa pitääkseen saappinsa uuden veroisena, näitä tullu omistettua useita.
Vinkkinä seuraavaan saapin hankintaan, elä usko kaikkea mitä myyjä kertoo, ole skeptinen ja ota itse selvää tai ota mukaan joku joka ottaa selvää, näin löytyy vielä tänäkin päivänä vanhoja yksilöitä.
Vastaa Viestiin