Millähän hinnalla tuo lähti huutokaupassa? Olen omistanut tuon noin puoli vuotta.
Neliveto, kannattaako?
Re: Neliveto, kannattaako?
Maaliskuussa oli huutokaupassa ja huutokaupan jälkeen oli myynnissä liikkeessä kuukauden päivät, nyt eletään kesäkuuta.
Oisko ollu huutokaupan viimeinen huuto jossain 5500e kieppeillä, ei enää tallessa tositetta.
Oisko ollu huutokaupan viimeinen huuto jossain 5500e kieppeillä, ei enää tallessa tositetta.
Käytin tuon huollossa Suokolla ja hän sanoi, että pohja on oudon huonossa kunnossa. Kuulemma jotain kovia kiveniskemiä tjms.
Kannattaa, mutta ei SAAB. Kattele jotain toista merkkiä. Kyllästynyt omaan paskaan. Saatanan kallis ylläpitää.
SAABismi, ei ole sairaus, vaan hyvä elämäntapa.
Pitänee koputtaa päätä, mutta parissa vuodessa ei ole ollut muuta nelivetoon liittyvää ylimääräistä kuin takaperään öljyä ja suodatinta ja jonkin verran korkeampi kulutus etuvetoiseen verrattuna.
Jos on maastoautoa vailla, niin sitten kannattaa katella muita

Joka merkillä on paskoja ja paskaksi kasvaminen alkaa sen jälkeen kun tulee linjastolta ulos riippuen omistajista.
Mitä enemmän omistajia varsinkin lamaaikana sitä enemmän löytyy laiminlyöntejä tai jos omistaja vain ajaa.
Joka merkiltä löytyy satojatuhansia kilsoja ajettuja yksilöitä tai vain satatuhatta ajettuja paskoja.
Saabin 4-veto ei ole omalla kokemuksella mikään paska jos kardaani tai vetarit kestää 250tkm.
Itse tykkään ostaa saappini pikkutarkalta omistaja joka on nysvännyt kaikki rahansa pitääkseen saappinsa uuden veroisena, näitä tullu omistettua useita.
Vinkkinä seuraavaan saapin hankintaan, elä usko kaikkea mitä myyjä kertoo, ole skeptinen ja ota itse selvää tai ota mukaan joku joka ottaa selvää, näin löytyy vielä tänäkin päivänä vanhoja yksilöitä.