Nopusmittari vikaa ja tehon puutetta lämpimänä.

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
-Hese-
"Viggen"
Viestit: 670
Liittynyt: Ke Helmi 14, 2007 18:35
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nopusmittari vikaa ja tehon puutetta lämpimänä.

Viesti Kirjoittaja -Hese- »

Pakari kirjoitti:
Ti Kesä 23, 2026 10:22
-Hese- kirjoitti:
Ti Kesä 23, 2026 08:56
Phor kirjoitti:
Ti Kesä 23, 2026 08:30

ECUn löysin Ebayn kautta Euroopasta. Suht hinnakkaita ovat mokomat. Noin 500 € molemmin puolin. Jenkeistä näytti löytyvän edullisemmin, mutta tullit ja Trumpit niin ei innosta. Ja sitten on vielä Uudessakaupungissa Trollparts. Sieltä saa uutta ECUa 1300€ ja se tilataan aina alusanumeron perusteella. Onhan tuo pieni riski Ebayn kautta tilata, mutta myyjän puheista ja saaduista suosituksista otin tietoisen riskin. Nyt vain sormet ristiin että sitä saa mitä tilaa.
Olisihan tuon varmasti saanut ihan Suomestakin. Facebookin puolella hyvät myyntiryhmät, Saab rompetori ja Saabistien kauppapaikka.
Nelivedon ecujako? Montako löytyy?

Hyvä että Saabilta saa, toki hintavia mutta pääasia että saa.
Sieltä vaan kyselemään.
#8411
9-5 -04 2.3T Vector Wagon Stage? (KA)
9-5 -98 2.3t Sedan Stage1 (Nappe) (KA)
900 -92 2.1 3D combi coupé (HA)
Entiset:
1 x 99, 1 x 9000, 2 x OG9-5, 3 x OG9-3, 1 x NG9-3
Monikossa
"Hirsch"
Viestit: 754
Liittynyt: Pe Maalis 08, 2024 16:21

Re: Nopusmittari vikaa ja tehon puutetta lämpimänä.

Viesti Kirjoittaja Monikossa »

Omassa nelivedossa ecu numerolla 55567225, käytin irti just kun meinasin hommata hyllyyn jemmaan yhden.
Eikö tuo ole etuvedon ecun numero?
Samaa ecua näyttää ovokon mukaan olevan etuvedoissa 2003-2010.
Onko vaihdettu etuvetoisiin nelarin ecuja vai toimiiko nelari etuvedon eculla?

Ovokolta löytyy vuoden takuulla ecuja 290e->
Phor
"Ruisku"
Viestit: 117
Liittynyt: La Tammi 10, 2004 20:07
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Nopusmittari vikaa ja tehon puutetta lämpimänä.

Viesti Kirjoittaja Phor »

Sama osanrolla mun nelikko on myös. Ja sellaisen laitoin tilaukseen. En osaa sanoa onko noissa sitten mitä eroja muihin osanrolla oleviin kuin softa.
#1206
Saab 9-3 SS aero XWD -10
Saab 900 T16 5d -92 (projekti)
Monikossa
"Hirsch"
Viestit: 754
Liittynyt: Pe Maalis 08, 2024 16:21

Re: Nopusmittari vikaa ja tehon puutetta lämpimänä.

Viesti Kirjoittaja Monikossa »

Jos sullakin samalla numerolla niin silloin on väärää tietoa ympäri nettiä, tämä helpottaa sopivan ecun löytämistä.
Vastaa Viestiin