Sieltä vaan kyselemään.Pakari kirjoitti: ↑Ti Kesä 23, 2026 10:22Nelivedon ecujako? Montako löytyy?-Hese- kirjoitti: ↑Ti Kesä 23, 2026 08:56Olisihan tuon varmasti saanut ihan Suomestakin. Facebookin puolella hyvät myyntiryhmät, Saab rompetori ja Saabistien kauppapaikka.Phor kirjoitti: ↑Ti Kesä 23, 2026 08:30
ECUn löysin Ebayn kautta Euroopasta. Suht hinnakkaita ovat mokomat. Noin 500 € molemmin puolin. Jenkeistä näytti löytyvän edullisemmin, mutta tullit ja Trumpit niin ei innosta. Ja sitten on vielä Uudessakaupungissa Trollparts. Sieltä saa uutta ECUa 1300€ ja se tilataan aina alusanumeron perusteella. Onhan tuo pieni riski Ebayn kautta tilata, mutta myyjän puheista ja saaduista suosituksista otin tietoisen riskin. Nyt vain sormet ristiin että sitä saa mitä tilaa.
Hyvä että Saabilta saa, toki hintavia mutta pääasia että saa.
Nopusmittari vikaa ja tehon puutetta lämpimänä.
Re: Nopusmittari vikaa ja tehon puutetta lämpimänä.
#8411
9-5 -04 2.3T Vector Wagon Stage? (KA)
9-5 -98 2.3t Sedan Stage1 (Nappe) (KA)
900 -92 2.1 3D combi coupé (HA)
Entiset:
1 x 99, 1 x 9000, 2 x OG9-5, 3 x OG9-3, 1 x NG9-3
9-5 -04 2.3T Vector Wagon Stage? (KA)
9-5 -98 2.3t Sedan Stage1 (Nappe) (KA)
900 -92 2.1 3D combi coupé (HA)
Entiset:
1 x 99, 1 x 9000, 2 x OG9-5, 3 x OG9-3, 1 x NG9-3
Re: Nopusmittari vikaa ja tehon puutetta lämpimänä.
Omassa nelivedossa ecu numerolla 55567225, käytin irti just kun meinasin hommata hyllyyn jemmaan yhden.
Eikö tuo ole etuvedon ecun numero?
Samaa ecua näyttää ovokon mukaan olevan etuvedoissa 2003-2010.
Onko vaihdettu etuvetoisiin nelarin ecuja vai toimiiko nelari etuvedon eculla?
Ovokolta löytyy vuoden takuulla ecuja 290e->
Eikö tuo ole etuvedon ecun numero?
Samaa ecua näyttää ovokon mukaan olevan etuvedoissa 2003-2010.
Onko vaihdettu etuvetoisiin nelarin ecuja vai toimiiko nelari etuvedon eculla?
Ovokolta löytyy vuoden takuulla ecuja 290e->
Re: Nopusmittari vikaa ja tehon puutetta lämpimänä.
Sama osanrolla mun nelikko on myös. Ja sellaisen laitoin tilaukseen. En osaa sanoa onko noissa sitten mitä eroja muihin osanrolla oleviin kuin softa.
#1206
Saab 9-3 SS aero XWD -10
Saab 900 T16 5d -92 (projekti)
Saab 9-3 SS aero XWD -10
Saab 900 T16 5d -92 (projekti)
Re: Nopusmittari vikaa ja tehon puutetta lämpimänä.
Jos sullakin samalla numerolla niin silloin on väärää tietoa ympäri nettiä, tämä helpottaa sopivan ecun löytämistä.