Elämää TurboPilotin jälkeen???

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
vppelt68
"Turbo"
Viestit: 215
Liittynyt: To Syys 23, 2004 12:11
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja vppelt68 »

Jaaha

ja kääntäen voisi todeta herrojen mielipiteistä, että Kia Cerratosta saisi premium- luokan auton kun vaan DeltaAuto rukkaisi hinnan lähelle 50k€:a?

Ei kuulkaas hinta tee premium-autoa tai jätä tekemättä. Jos premium-wannabe-ysikolmosen saa alkaen 31k€, niin hyvä! Sääntelytalouden lähes päätyttyä on turha parkua käytetyn auton arvonlaskua uusien autojen hinnan laskiessa inhimillisemmälle tasolle.

Ensimmäinen oma Saabini oli vm-88 900iA, tehtaan peltikattoluukulla, ohjaustehostimella, sävylaseilla ja keskuslukolla, lisävarusteet siis siinä. Minä ostin sen -95 käytettynä, mutta uutena se oli maksanut noin 160tmk eli 27k€. Onko jonkun mielestä huono juttu, että uuteen 1,8t Linear Pro SportSedaniin pääsee kiinni lähes samalla rahalla, vaikkakin joutuu tinkimään kattoluukusta ja automaatista? Yleiset elinkustannukset ja reaaliansiot lienevät kuitenkin kirineen jo kiinni tuon 4k€:n eron...

V-P
#2160
toistaiseksi ei Saabia :-(
Vastaa Viestiin