Vetokoukun asennus

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
petrisa
"Hölösuu"
Viestit: 4648
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 20:10
Paikkakunta: Oulu

Re: Vetokoukun asennus

Viesti Kirjoittaja petrisa »

Niin .... pitäisikö kaikki aina olla niin helppoa ja tapahtua kuin itsestään.
Jos ei koskaan mikään saa olla vähänkään työlästä tai mikään ikinä vastustaa, on paras viedä silloin auto pajalle.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
ezku
Matalapaineturbo
Viestit: 193
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 16:24
Paikkakunta: espoo

Re: Vetokoukun asennus

Viesti Kirjoittaja ezku »

Eipä tuossa ollut ongelmia koukun asennuksessa, ei puskurikuoren irrottamisessa tai takaisin laittamisesssakaan. Ruuvit, millä on osat kiinni ovat peltiruuveja ja kiinni peltisessä klipareessa, aukeavat ruosteisenakin aika kevyesti. Ihan meni homma ohjeen mukaan, vaikka auto onkin jo 10v vanha ja ruuvit oli ruosteisia. Ylempien takatukivarsin vaihto se oli äänekästä puuhaa noin ärräpäämielessä, tää ei ollut mitään... ;-)

Nostan tässä samalla kysymyksen uudestaan esiin, onko kukaan kärsinyt oireesta, että Trailer Modulen kiinni laittamisen jälkeen auton suuntavilkut lähtee huiteleen vähintään tuplatempolla?
Black 9-3 SS 2.0t 2003 #5374
EX: JetBlack 9-3 SS 1.8t 2009 Vector BioPower st1 +Aeropackage
jupa03
"Kaasari"
Viestit: 46
Liittynyt: La Heinä 28, 2007 09:15
Paikkakunta: Oulu

Re: Vetokoukun asennus

Viesti Kirjoittaja jupa03 »

ainakin itelle meni ilman puskurin irroitusta...
-9-3 sc Aero
ex -06 9-3 sc aut e85
ex -08 9-3 sc Tids
ex -07 9-3 sc e85
Vastaa Viestiin