Voi olla että tulee noinkin laitettua. Parin viikon päästä ohjelmassa kevyt myllytys ja dodo juicella vahaus, saa silloin sitten kiillotetulle puhtaalle pinnalle kiinnittää.Mimmi kirjoitti:Logo kuuluu vasemmalle mallimerkinnän jälkeen. Itse ottaisin muut merkinnät pois.
TTiD+Hirsch testattu
Re: TTiD+Hirsch testattu
Tesla Model S Plaid 2023 Track Pack
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
Edellinen viestini hävisi jonnekkin bittiviidakkoon, mutta laitan tässä vaan, että samantyyppiset kokemukset sitten meillä tästä viristä on. Ennen kesälomaa teen päätöksen, tuleeko sitä Hirschiä vai ei. 

9-3 SS 1.8t Arc Hirsch MY-03
9-3 Aero Cabriolet 1.9 TTid A6 Hirsch MY-08
9-5 STW 2.0t Linear MY—06
9-3 Aero Cabriolet 1.9 TTid A6 Hirsch MY-08
9-5 STW 2.0t Linear MY—06
-
- "Hirsch"
Mimmin linjoilla tuossa merkkiasiassa.. Tavallaan hirsch:nä oma"mallinsa".. Karmean näköistä kun perä näyttää teini datsunin perältä.. on turbo, 16valvee, intercooleria ja jos vaikka mitä varustetta espistä ja absista sun muusta alkaen.. Ristus sentään. karsikaa nyt vähän.. Semmonen eleetön, siisti tyyli minun mieleen. Katsoo vaikka muiden merkkien erikois malleja niin ei niissä ole muutakuin auton merkki ja erikoisfirman logo. joskus ei edes sitä mutta silloin kyseessä jo vähän rajumpi muutos. (karlssonit ja vale karlssonit, MTM audit, jne..). No joo tuo on taas makuasioita. Toinen syys karsia niitä erikokoisia lätkiä on se että silmään näyttää leveämmältä auto kun siinä ei ole sekavasti lätkitty pieniä yksityiskohtia joka paikkaan. Kaikkea ei kannata ottaa pois sitten siitä pistää taas silmään kun kerrassaan mitään ei ole. Ei kannata vahata vaan putsata jollain liottimella se tarran pohja. muuten toki vahata auto...
Moi ..
Tuli hankittua Saab 9-5 2.0t,joka tuntuu aika laiskalta edelliseen autoon ja
joutui tilaamaan Hirsch päivityksen (jotta takuu säilyy).Omat kokemukset ei ole kovin hyvät näistä lastutus pajoista.Edelliseen tehtiin lastutus ja tehot tippuivat
syyksi ilmoittivat ettei pystyneet "murtamaan"ohjelmaa .Jotenkin luotan Hirsch
päivitykseen enemmän onhan se Saabin hyväksymä ja todennäköisesti
tehot nousee
Tuli hankittua Saab 9-5 2.0t,joka tuntuu aika laiskalta edelliseen autoon ja
joutui tilaamaan Hirsch päivityksen (jotta takuu säilyy).Omat kokemukset ei ole kovin hyvät näistä lastutus pajoista.Edelliseen tehtiin lastutus ja tehot tippuivat
syyksi ilmoittivat ettei pystyneet "murtamaan"ohjelmaa .Jotenkin luotan Hirsch
päivitykseen enemmän onhan se Saabin hyväksymä ja todennäköisesti
tehot nousee
Nojoo, eihän mulla tällä hetkellä ole siinä perässä kuin se 93-merkintä, ei sovi kuin volkkarien perään ne punaiset kirjaimet. Tyyli puuttuu...
Yksi vaihtoehto on, että otan kaikki loputkin merkinnät pois ja laitan pelkän hirven siihen mallimerkinnän tilalle. Kojelautaan mieluiten laittaisin, mikäli soppeli paikka vaan olisi. Jäisi se perälauta sitten häikäisemään carnauban kiillolla
Yksi vaihtoehto on, että otan kaikki loputkin merkinnät pois ja laitan pelkän hirven siihen mallimerkinnän tilalle. Kojelautaan mieluiten laittaisin, mikäli soppeli paikka vaan olisi. Jäisi se perälauta sitten häikäisemään carnauban kiillolla

Tosiaan, ennen vahausta on tarkoitus tehdä kevyt myllytys jotta saadaan harjapesukoneen jälkiä hiukkasen pois ja parempi pohja kesän kiillolle. Pitää kokeilla varovasti jotain liuotinta.Poikarukka kirjoitti: Ei kannata vahata vaan putsata jollain liottimella se tarran pohja. muuten toki vahata auto...
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
Tuohon logo juttuun on mielipiteitä kuin on käyttäjiä. Minä en laittais Hirvi taikka muutakaan virittäjän logoa. Ei ole ollut vaikka softat on ollut yleensä vaihdettu. Mutta se on jokaisen oma asia mitä haluaa sinne perään laittaa. Ei siitä mun silmissä VW tule vaikka perässä ois niitä punaisia kirjaimia. Taitaa Saab olla harvoja valmistajia jotka tarjoaa viritystä merkkiliikkeessä. Tarjosi jo 80 luvun alussa heti kun turbot tuli.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
-
- "Hirsch"
Taitaa joillakin merkeillä olla valmiiksi "viritettyjä" vehkeitä suoraan mallistossa... Veyroniin lastu... miettii jos vakio 1001 heppaa niin mitä lastulla irtoa!!! ääh.. noh ajatus kuiten niin... Alkuperäinen on yleensä viksu ratkaisu, tarkoitinkin lähinnä jos niitä merkkejä nyt välttämättä muuttaa täytyy, niin mieluummin vähemmäksi kuin lisää rinnalle. Toinen ääripää taas kyllä jostain syytä viehättää on vanhoissa jenkeissä olevat tarrat (tai maalaukset) ja GT merkintä jos jossain vehkeessä on niin se täytyy ehdottomasti jättää paikalleen. Mutta aiheesta mennään ohi, että rytisee.. makuasioita kaikki tyynni.
Kiitos 2.3-16 yöunien pilaamisesta.
Pitääköhän se nyt itsekin laittaa?

Turbo²
Pitäiskö mennä hakemaan t merkin tilalle i merkki
Vai onko 1.8i:ssä i merkkiä

Vai onko 1.8i:ssä i merkkiä

Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
1.8i on ainoa missä ei tule moottorimerkintää vakiona. Tosin sellainen löytyy kyllä varaosana, jos sen haluaa perään liimata.
Aiheeseen osittain liittyen niin mulla on ainakin kaikissa Hirsch:llä viritetyissä autoissa jäänyt nuo logot pöytälaatikkoon. Vaikkakin tuo uusi logo ihan hieno onkin, niin mun mielestä on parempi ettei muut tiedä mitä pellin alla pyörii. Mulla ei perässä lue muuta kuin 93, eli moottorimerkintä on otettu pois.
Aiheeseen osittain liittyen niin mulla on ainakin kaikissa Hirsch:llä viritetyissä autoissa jäänyt nuo logot pöytälaatikkoon. Vaikkakin tuo uusi logo ihan hieno onkin, niin mun mielestä on parempi ettei muut tiedä mitä pellin alla pyörii. Mulla ei perässä lue muuta kuin 93, eli moottorimerkintä on otettu pois.
-
- "Hölösuu"
Saako?uusi93 kirjoitti:1.8i on ainoa missä ei tule moottorimerkintää vakiona. Tosin sellainen löytyy kyllä varaosana, jos sen haluaa perään liimata.

Sama juttu mulla tuossa 9-3 SC:ssä. Hmm, pitäisiköhän siihen tilata tuo 1.8i:n tarra?uusi93 kirjoitti:Aiheeseen osittain liittyen niin mulla on ainakin kaikissa Hirsch:llä viritetyissä autoissa jäänyt nuo logot pöytälaatikkoon. Vaikkakin tuo uusi logo ihan hieno onkin, niin mun mielestä on parempi ettei muut tiedä mitä pellin alla pyörii. Mulla ei perässä lue muuta kuin 93, eli moottorimerkintä on otettu pois.

NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hölösuu"
No niinpäs onkin. Taitavat Saabilla hävetä tuota 1.8i:tä sen verran, että eivät ole sen takia laittaneet sen moottorimerkintää takaluukkuun. "Kaikki moottorimme ovat turboahdettuja". Joopa joo. Niin, kaikki paitsi yksi
Mulla löytyy EPC:stä (4/2006) tuo 1.8i -merkintä hakemalla tuolla osanumerolla, mutta sitten 1.8i- ja muiden logojen ilmestyttyä ruutuun (kuvaruudun vasemmalle puolelle) kuvaruudun oikealla puolella oleviin osanumeroista ei löydy tuota 1.8i -merkinnän varaosanumeroa. Outoa

Mulla löytyy EPC:stä (4/2006) tuo 1.8i -merkintä hakemalla tuolla osanumerolla, mutta sitten 1.8i- ja muiden logojen ilmestyttyä ruutuun (kuvaruudun vasemmalle puolelle) kuvaruudun oikealla puolella oleviin osanumeroista ei löydy tuota 1.8i -merkinnän varaosanumeroa. Outoa

NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hölösuu"
Käyttäkää joku sitten rullilla, niin näkee suuntia mitä löytyy.
Noniin, nyt on käyty konttorilla. Eka kysymys:
-Kuuluuko saada muita todistuksia kuin yksi A4-paperi, jossa muutama direktiivi?
Konttorilla haluavat nyt selvityksen alustan eroista muihin malleihin ja päästöistä muutosdirektiivin. Päästöthän eivät tässä muutu?
Eli eivät päästäneet läpi. Mielenkiintoista kun ostaessa sanottiin, että ei vaadi muita toimenpiteitä ja katsastus onnistuu.
-Kuuluuko saada muita todistuksia kuin yksi A4-paperi, jossa muutama direktiivi?
Konttorilla haluavat nyt selvityksen alustan eroista muihin malleihin ja päästöistä muutosdirektiivin. Päästöthän eivät tässä muutu?
Eli eivät päästäneet läpi. Mielenkiintoista kun ostaessa sanottiin, että ei vaadi muita toimenpiteitä ja katsastus onnistuu.
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
Oliko tuo A4 lappu GM Finlandilta tullut? Mun mielestä ei pitäisikään saada muita lappuja. Niissä mitä itse olen nähnyt on ainakin lukenut miten teho nousee ja minkämalliseen autoon verrataan ja todettu että jarrut ovat vastaavat. Mielenkiintoista jos tuo ei konttorille riitä... Pyysitkö tarkistamaan AKE:lta miten tuon kanssa pitäisi menetellä? Voisi kuvitella että on katsastuskonttoreille aika outo asia, kun noita virallisia ja hyväksyttyjä virityssarjoja on niin harvaan autoon saatavilla.