uusi93 kirjoitti:Mun kokemuksien mukaan noiden boksien yhteensopivuus autosta toiseen ei aina noudata mitään logiikkaa. Saman mallivuoden autoihin ovat toimineet, mutta eri mallivuosien autoihin ei sitten välttämättä olekaan toimineet, vaikka eroavaisuuksia ei eri mallivuosien välillä pitäisi olla. Tuosta 2.0T:n boksin toimivuudesta 1.8t:ssä en osaa sanoa, mutta tuo 0,85bar on sama paine minkä 1.8t:n Hirsch boksi myös antaa. Mä uskoisin että polttoainesuuttimet tulevat ainakin ongelmaksi, kun ne ovat tuossa 2.0T:ssä isommat kuin 1.8t:ssä.
En usko, että ne suuttimet ovat vielä ongelmaksi 1.8t:ssä 0,85 barin ahdoilla, sillä noissa 1.8t:n virisoftissa (Maptun, BSR) ahdot ovat mitä todennäköisimmin 1 barin paremmalla puolella.
Mistäs tuon Hirschin maksimiahtopaineen saa selville? Onko se mainittu jossain dokumentissa?
Noissa matalapaine 9-3:ssa on tapahtunut se ahtimen vaihtuminen vm. 2006 ja vm. 2007 välillä, joten siinä voi olla softassa jotain muutosta.
Ennen Nordicin konkkaa kyselin stage 1:stä tuohon vm. 2009 autoon. Nordicilta vastasivat, että kaasuläpän toiminto olisi jotenkin muuttunut vm. 2009 softassa, mutta heillä ei ole valmiina vm. 2009 softaa, koska kukaan ei vielä ollut tuonut autoaan laitettavaksi. Enpä sitten tiedä, vastasivatko kysymykseen noin "konkurssin kynnyksellä", mutta mistä noista tietää
