Itse asiassa, onhan noita artikkeleita ysi-kolmosesta tullut lueskeltua, olikohan jossain vähän sama homma onnistuttu kässärin kanssa tekemään?
Ei tosiaan tullut siinä touhussa katsottua ettei sen käsijarrukahvan ja konsolin väliin jää juurikaan rakoa ja kun tömppäsi sitten kahvan alas pitäen kiinni siitä etuosasta niin reunahan tuli sitten vastaan
Toimittajan duunia ei ol kyllä tullut tehtyä tahi edes harrasteltua
-Saabisti jo vuodesta 2011-
Saab 9-3 Sport Combi Vector Business 1.9 TiD 2009 *Hirsch*
Eberin valo ei pala jos se ei toimi. Kokeile myös kytkimen toiminta, jos moottorin käynnissä huomaa ylimääräisiä ääniä kun kytkintä painaa tyhjäkäynnillä niin enteilee kaksoismassapyörän lopun alkua.
jmaatta kirjoitti:Eberin valo ei pala jos se ei toimi.
Jep - tämä tuli tarkistettua myös manuaalista tätä ennen Eli kun joku valitti siitä hanttimiehen turvatyynyvalosta, niin tämä on mielestäni myös yksi "turha" valo. Oletin myös, että sammuu, kun auto on jo lämminnyt, mutta ehkä se tosiaan sitten sammuu vasta kun ulkolämpötilat alkavat nousta. (Kesä tulkoon jo pian!!! Tai no jos edes kevät...
Peruutustutkan hälyn kanssa vielä opettelua, mikä on se "lopullinen" piippaus, että tosiaan ollaan tarpeeksi lähellä takana olevaa autoa/seinää/...
Ettei tarvitse jättää keskelle käytävää, niin kuin nykyään niitä autoja parkkihalleissa näkyy jätettävän
Ajoasento edelleen hakusessa... ja säilytystiloja on aivan liian vähän. Penkin taustan pussitaskutkin on jätetty pois.
Meikku kirjoitti:
Peruutustutkan hälyn kanssa vielä opettelua, mikä on se "lopullinen" piippaus, että tosiaan ollaan tarpeeksi lähellä takana olevaa autoa/seinää/...
Piipitys muuttuu jatkuvaksi piippaukseksi, silloin on pelivaraa vielä noin 30 cm. Tosin kannattaa tehdä "emppiirisiä" kokeiluja omalla kalustolla. Tutka huomio myös sivuosuma vaaran.
Ai näissäkin on ollut tuon kaksoimassavauhtipyörän kanssa probleemoita , samaa ongelmaahan oli myös VAG-puolella (ei tosin omassa vag-tekniikkaisessa ole ollut).
Tuo eber-asia oli hyvä vinkki, ainahan sitä kaikkia turhia valoja mittaristossa ihmettelee ja pitää hälyyttävinä ilman eritietoa
Vielä viimeiset vedättelyt bensavehkeellä ennen vaihtoa "talo-öljyn" ihmeelliseen maailmaan, onkin sekä ensimmäinen että ensimmäinen diesel.
-Saabisti jo vuodesta 2011-
Saab 9-3 Sport Combi Vector Business 1.9 TiD 2009 *Hirsch*
Vielä, kun oppisi käyttämään niitä vaihteita. Kumpaa käytätte 80 rajoituksella vitosta vai kutosta? Tasamaalla menee kyllä pitkällä puullakin, mutta mäkisemmissä paikoissa taitaa vitonen olla paree.
Sitten eberi. Liikkeen pihasta lähtiessä ei valo palanut. (+2astetta) Ensimmäisen tauon jälkeen alkoi valo loimottaa joten moittikohan se ruuan puutetta. Autoon nimittäin laitettiin kannusta naftaa ennen mittarille asti pääsyä. Eli tankki oli tosi kuiva.
Anna sen eberin elellä omaa elämäänsä. Kyllä se pärjää! Pane tankki täyteen ja menoksi vaan, tankilla saa käydä tosin harvakseen. Ei tuo peli paljon tule rasittamaan Sinua, nauti matkanteosta, äläkä turhaan valonvilkutteluihin takerru, en usko että niitä tarttee paljon katella. Olet saanut hienon matkakumppanin, ONNEA!
Hieno peli A.L. , musta jotenkin sopii omasta mielestäni hyvin 9-3:een
Vähän samaa arpomista oli itselläkin tuossa tulomatkalla vaihteiden kanssa, juuri 80 alueella mäissä sekä 60 alueella... Nooh, eiköhän ne vetoalueet siitä löydy.
Tankki tuli täyteen naftaa myös täällä, ei vaan osannut tuota ajotietokonetta nollata liikkeen pihassa, mutta täytyy lämästä se nyt nollille niin pääsee seurailemaan kulutusta. Onko tuon mittarin tarkkuus minkälainen ollut?
Katsotaan, miten elämä :n kanssa lähtee sujumaan, nyt on ainakin ilme
-Saabisti jo vuodesta 2011-
Saab 9-3 Sport Combi Vector Business 1.9 TiD 2009 *Hirsch*
Oman nollasin liikkeen pihassa. 4.9 oli koti pihassa kulutus. Sisältää 10 minuutin tyhjäkäynnit pihassa ja epämääräistä ahtoviisarin heiluttelua. Mutta annetaan koneen tekeentyä ilman ylimääräistä poljentaa. Eiköhän se kulutuskin vielä putoa.
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77