Saab 9-3 NG kysymyksiä.

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: Saab 9-3 NG kysymyksiä.

Viesti Kirjoittaja karg »

Nassek kirjoitti: Ei kai stage 1 vain häviä akun vaihdon yhteydessä ja korvaannu vanhalla 8O (Toisaalta en ymmärtäisi logiikkaa mikäli näin kävisi mutta pakko varmistaa :lol: )
Ei häviä :) Akku vaan irti ja uus tulille.
PA3
"Turbo"
Viestit: 223
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2013 23:08
Paikkakunta: Pinjainen

Re: Saab 9-3 NG kysymyksiä.

Viesti Kirjoittaja PA3 »

Pakari kirjoitti:Platinatulpilla voidaan valmistajan suosituksen mukaan ajaa tuon verran. Mutta ne platinat ovat perus kuparikärkitulppia kalliimpia. Yhden platina tulpan hinnalla saa melkein koko sarjan perinteisiä..

Tuo mainitsemasi tulppa BCPR7ES-11 Ei ole oikea tulppa uudempaan 2 litraiseen turbokoneeseen.

Oikea kuparikärkitulppa on BKR7ESC-11 Jos et niitä platinoita halua. Perinteisillä kuparikärkitulpilla bensalla ajettaessa vaihtoväliksi 20-30tkm ja jos etanolilla ajat niin sitten 10tkm välein.. Ja sitten vain ja ainoastaan NGK:n valmistamia tulppia, ei muita!

Tulppien vaihdossa ei ole mitään ihmeellistä, suojalevy pois ja puolat yksikerrallaan irti ja tulppa irti ja uusi paikoilleen jne..
Eikö tuo tulppa ole etanolia varten? autohan on -03, tosin toimiihan se noillakin....
Volvo S60 T3 R-Design -11
9-3 1.8t SC -06
9000 2.0t -98
Pontiac Firebird Trans Am TA6.6 1979
Suzuki gsx1250fa
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: Saab 9-3 NG kysymyksiä.

Viesti Kirjoittaja karg »

NGK BKR7ESC-11 on BioPower-mallien vakiotulppa. Toimii bensalla ja etanolilla.
Vastaa Viestiin