Tiloista voin omakohtaisesti todeta, että onhan suuri ero. V50 on ainakin kertaluokkaa pienempi. Erityisen suuri ero on tavaratilassa - volvon kontti on niin matala, ettei siellä voi kirjekuorta kummempaa kuljettaa

CC Aero kirjoitti:Pieni hajoilu tähän väliin:
Ostakaa hyvät ihmiset joku Civic Type-R vuosimallia 2004. On takuuvarmasti paljon suorituskykyisempi auto Aeroon ja T5 Volvoon verrattuna, koska Sehän kiihtyy NOLLASTA SATAAN 6,6 SEKUNNISSA!!!
Syvä huokaus...
Jos arvostaa tuota 0-100 km/h yli kaiken, niin sitten kannattaa hommata takavetoinen auto.9-3 Aero kirjoitti:Kuka arvostaa mitäkin ? mulle tuo 0-100 arvo on yhtä tärkeä ellei tärkeempi kuin ohituskiihtyvyys,sitä tarvii kuitenkin useimmin jos haluaa hieman "leikkiä"...Civic olisi hyvä valinta jos olisi yhtä tilava...no sitten se ei enää kiihtyisikään noin..
vjbremer kirjoitti:CC Aero kirjoitti:Pieni hajoilu tähän väliin:
Ostakaa hyvät ihmiset joku Civic Type-R vuosimallia 2004. On takuuvarmasti paljon suorituskykyisempi auto Aeroon ja T5 Volvoon verrattuna, koska Sehän kiihtyy NOLLASTA SATAAN 6,6 SEKUNNISSA!!!
Syvä huokaus...Jep, näinhän se on. Eihän nämä arvot kerro autosta juurikaan
mitään. Itse asiassa monet paljon tehottomammat autot pysyvät
yllättävän hyvin mukana, jos kiihdytään nollasta, toinen asia
on sitten jos vauhdista lähtee ohittamaan. Silloin sitä ylimääräistä
tehoa huomaa paremmin. Ja Saabithan eivät ole
koskaan olleet suunniteltuja punavalokiihdyttelyyn.
Toisaalta ei minun vanhalla Og:llakaan jalkoihin jää, jos pitoa löytyy
Joo, tai jos haluaa pysyä Saabistina, niin sitten tämä:vesal kirjoitti:Hellurei!
Jos kiihtyvyyttä haette,niin hommatkaa WRX STI subaru.Itse ajelin tuolla pelillä ennen tätä saabia.Ja kyllä lähtee.Autoa oli hivenen piristetty ja kiihtyvyys n.5.2 sek 0-100kmh.Ja neliveto.Haittapuolena kova meteli ja armottoman kova alusta.Ei tarvitse paljoa vieruskaverin kanssa keskustella.
T:Vesa