9-3 facelift -08 on julkaistu

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
ghia
"Kaasari"
Viestit: 20
Liittynyt: Ke Maalis 21, 2007 21:41

Viesti Kirjoittaja ghia »

Oisko perää korotettu hiukan. Kaikki voi näyttää toisenlaiselta kunhan nähdään luomuna.
Rafu
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 13:51
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rafu »

Black Turbo, onko tosiaan ihan totta nami nami...
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
julle05
"Turbo"
Viestit: 250
Liittynyt: Ma Loka 24, 2005 20:47
Paikkakunta: kuusankoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja julle05 »

Rafu kirjoitti:Black Turbo, onko tosiaan ihan totta nami nami...
mutta eikös se ollut ainoastaan amerikan markkinoille...?
9-3 ss AERO -07 bsr Jet Black
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

Nämä nykyiset (2003-2007) oven kahvat ovat paljon virtaviivaisemmat kuin nuo uudet Vectrasta lainatut - näyttävät hieman turhan kantikkailta muutoin sulavalinjaiseen autoon.
uusi93
"Aero"
Viestit: 462
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 09:03
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja uusi93 »

julle05 kirjoitti:
Rafu kirjoitti:Black Turbo, onko tosiaan ihan totta nami nami...
mutta eikös se ollut ainoastaan amerikan markkinoille...?
Mä oon kuullut, että tulis tänne myös. Hölmöähän olisi, jos ei tulisi, Suomessa tosin varmasti marginaalinen malli, mutta keskieuroopassa ja Ruotsissa voisi kiinnostusta löytyä enemmän.
Rafu
"Hölösuu"
Viestit: 1714
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 13:51
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rafu »

Ettei sitten ole taas joku naamanvaihtoprojekti. Liekkö on oikeasti Saab..
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
VVV
"Hirsch"
Viestit: 850
Liittynyt: Ma Syys 05, 2005 10:40
Paikkakunta: Ikaalinen\Tre

Viesti Kirjoittaja VVV »

GM:n isokenkäiset ovat ainakin vihjanneet ymmärtävänsä jotakin Saabin identiteetistä ja sen säilyttämisestä, joten toivotaan parempaa tulevaisuutta. Ja luulisi, että suuren yleisön mielipide myös tähän mennessä olisi tullut selväksi. :roll: Black Turbon pitäisi kyllä olla tasapuolisesti kaikille markkinoille. En usko, että pelkän USA:n markkinoille kannattaa Saabin kaltaisen marginaalimerkin yrittää tuoda erikoismallia.

Tuon uuden mallin takavalojen reunoista sanottakoon sen verran, että ainakaan teippiä ne eivät ole. Odotellaan kuitenkin lopullista versiota ennen hätäisiä johtopäätöksiä.
- Saab 9-3 SC 2.0t Vector -
m&m
"Turbo"
Viestit: 244
Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 16:35

Viesti Kirjoittaja m&m »

HMK kirjoitti:Mustassa autossa nuo takavalot voivat toimia.
Niinpä... pitänee tilata tilaustyönä maalattu yksilö... keula metallic hopea (jotta sopii yhteen keulan kromeihin) ja siitä häivyttäen tummempaan aina peräkontin jet blackiin saakka (jotta sopii yhteen perävalojen surureunojen kanssa). :)

Toisaalta... eipä sitä omaa autoa tule takaapäin paljoakaan katseltua, ja horisonttiin katoava Saabin peräpää nyt tuntuu aina aiheuttavan tietynasteista ärsytystä kanssa-autoilijoissa. :wink:
JouniH
"Aero"
Viestit: 334
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 15:55
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja JouniH »

Bob kirjoitti:Nämä nykyiset (2003-2007) oven kahvat ovat paljon virtaviivaisemmat kuin nuo uudet Vectrasta lainatut - näyttävät hieman turhan kantikkailta muutoin sulavalinjaiseen autoon.
Vai olisko siitä cadillakista joka tehään samalla linjalla 9-3 kanssa? Niin ainakin luin teknikens värld lehdestä.

Autohan on kokoanaisuutena tosi siisti. Kaiken viimeistelee neliveto joka saa harkitseemaan auton vaihtoa astetta pienempään. :)
Audi A4 2.0TFSIq
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

JouniH kirjoitti:
Bob kirjoitti:Nämä nykyiset (2003-2007) oven kahvat ovat paljon virtaviivaisemmat kuin nuo uudet Vectrasta lainatut - näyttävät hieman turhan kantikkailta muutoin sulavalinjaiseen autoon.
Vai olisko siitä cadillakista joka tehään samalla linjalla 9-3 kanssa? Niin ainakin luin teknikens värld lehdestä.
Aivan, molemmissa näyttävät samanlaisilta kuin C-Vectrassa. En tietenkään tiedä ovatko samoja - ei ole tullut vertailtua osia vierekkäin.
Marko A
"Hölösuu"
Viestit: 2897
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 04:50
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Trollhättan sivuilta lisää infoa liittyen uuteen facelift 9-3:n.
9-3 the program for -08 (sweden)

9-3 Engine 2,0t and 2,0T won´t be available. The replacement will be 2.0 biopower 175hp, 300Nm.

9-3 Aero will have 255hp, 400Nm

Diesel 1,9TTid 180hp, 400Nm.

New materials for seats, new rims, and new colours. Xenonlights will follow the road

XWD from 08/09 and it will be optional for all models...
Eipä mitään uutta huhuihin jo pyörineisiin huhuihin nähden, mutta tuo uusi TTid kuulostaa mahtavalta ja vielä kun XWD ois tosiaan tulossa kaikkiin malleihin.. Alkaa tuntua, että ovat tekemässä meikäläisen seuraavaa autoa :lol:

Hintahan on vain sivuseikka :wink:
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Raimo Miettinen
"Hölösuu"
Viestit: 1723
Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
Paikkakunta: Raum
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen »

Hinta on tosiaan vain numeroita lapussa. Hyvät väännöt noissa aerossa ja dieselissä.
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
Twarrior
"Viggen"
Viestit: 599
Liittynyt: Pe Maalis 02, 2007 17:16

Viesti Kirjoittaja Twarrior »

ettei tuossa vain tarkoitettaisi, että kääntyvät xenonit olisivat vakiona XWD mallissa ja muihin lisävaruste?
BMW 325i E90 MysticBlau, BMW 116i E81 Alpinweiss

Ex. Baijer 330dT E91, 325iA E90, 316ti E36;Ex. SAAB 95STW, 93 SportSedan MY05
#3261
Marko A
"Hölösuu"
Viestit: 2897
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 04:50
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Jaa-a, paha mennä varmaksi sanomaan. Hyvältä kuitenkin kuulostaa. Edelleen vain kovasti arveluttaa, että miten se neliveto on toteutettu. Kun menee ja kurkkaa tuonne SC:n alle niin ei siellä paljoa tilaa ole, joten alustaa ja pohjalevyä lienee jouduttu muokkaamaan aika rajusti -> hinta XWD:lle saattaakin sitten pompsahtaa!
No, ei se mitään tähänkin asti on päästy edestäraapivalla.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Twarrior
"Viggen"
Viestit: 599
Liittynyt: Pe Maalis 02, 2007 17:16

Viesti Kirjoittaja Twarrior »

kaikkein paras ratkaisuhan olisi jatkuva neliveto, mutta enpä usko GM:n sille linjalle lähtevän, valitettavasti. Audi ja Subaru mahtaa olla edelleen nelivetokuninkaita.

Tottahan etuvedolla pääsee ja on päässyt tähänkin asti, miksei huomennakin :)

Toisaalta kaverin nelivedolla (merkkiä viitsi tässä mainita, mutta se kallein volkkari :wink: ) talvella mukava edetä.

Jos Saab uusi neliveto on tulossa muihinkin kuin huippumalleihin ja edes kohtuu hintainen, on se yksi vaihtoehto.
BMW 325i E90 MysticBlau, BMW 116i E81 Alpinweiss

Ex. Baijer 330dT E91, 325iA E90, 316ti E36;Ex. SAAB 95STW, 93 SportSedan MY05
#3261
Vastaa Viestiin