9-3 facelift -08 on julkaistu
Mä oon kuullut, että tulis tänne myös. Hölmöähän olisi, jos ei tulisi, Suomessa tosin varmasti marginaalinen malli, mutta keskieuroopassa ja Ruotsissa voisi kiinnostusta löytyä enemmän.julle05 kirjoitti:mutta eikös se ollut ainoastaan amerikan markkinoille...?Rafu kirjoitti:Black Turbo, onko tosiaan ihan totta nami nami...
GM:n isokenkäiset ovat ainakin vihjanneet ymmärtävänsä jotakin Saabin identiteetistä ja sen säilyttämisestä, joten toivotaan parempaa tulevaisuutta. Ja luulisi, että suuren yleisön mielipide myös tähän mennessä olisi tullut selväksi. Black Turbon pitäisi kyllä olla tasapuolisesti kaikille markkinoille. En usko, että pelkän USA:n markkinoille kannattaa Saabin kaltaisen marginaalimerkin yrittää tuoda erikoismallia.
Tuon uuden mallin takavalojen reunoista sanottakoon sen verran, että ainakaan teippiä ne eivät ole. Odotellaan kuitenkin lopullista versiota ennen hätäisiä johtopäätöksiä.
Tuon uuden mallin takavalojen reunoista sanottakoon sen verran, että ainakaan teippiä ne eivät ole. Odotellaan kuitenkin lopullista versiota ennen hätäisiä johtopäätöksiä.
- Saab 9-3 SC 2.0t Vector -
Niinpä... pitänee tilata tilaustyönä maalattu yksilö... keula metallic hopea (jotta sopii yhteen keulan kromeihin) ja siitä häivyttäen tummempaan aina peräkontin jet blackiin saakka (jotta sopii yhteen perävalojen surureunojen kanssa).HMK kirjoitti:Mustassa autossa nuo takavalot voivat toimia.
Toisaalta... eipä sitä omaa autoa tule takaapäin paljoakaan katseltua, ja horisonttiin katoava Saabin peräpää nyt tuntuu aina aiheuttavan tietynasteista ärsytystä kanssa-autoilijoissa.
Vai olisko siitä cadillakista joka tehään samalla linjalla 9-3 kanssa? Niin ainakin luin teknikens värld lehdestä.Bob kirjoitti:Nämä nykyiset (2003-2007) oven kahvat ovat paljon virtaviivaisemmat kuin nuo uudet Vectrasta lainatut - näyttävät hieman turhan kantikkailta muutoin sulavalinjaiseen autoon.
Autohan on kokoanaisuutena tosi siisti. Kaiken viimeistelee neliveto joka saa harkitseemaan auton vaihtoa astetta pienempään.
Audi A4 2.0TFSIq
Aivan, molemmissa näyttävät samanlaisilta kuin C-Vectrassa. En tietenkään tiedä ovatko samoja - ei ole tullut vertailtua osia vierekkäin.JouniH kirjoitti:Vai olisko siitä cadillakista joka tehään samalla linjalla 9-3 kanssa? Niin ainakin luin teknikens värld lehdestä.Bob kirjoitti:Nämä nykyiset (2003-2007) oven kahvat ovat paljon virtaviivaisemmat kuin nuo uudet Vectrasta lainatut - näyttävät hieman turhan kantikkailta muutoin sulavalinjaiseen autoon.
Trollhättan sivuilta lisää infoa liittyen uuteen facelift 9-3:n.
Hintahan on vain sivuseikka
Eipä mitään uutta huhuihin jo pyörineisiin huhuihin nähden, mutta tuo uusi TTid kuulostaa mahtavalta ja vielä kun XWD ois tosiaan tulossa kaikkiin malleihin.. Alkaa tuntua, että ovat tekemässä meikäläisen seuraavaa autoa9-3 the program for -08 (sweden)
9-3 Engine 2,0t and 2,0T won´t be available. The replacement will be 2.0 biopower 175hp, 300Nm.
9-3 Aero will have 255hp, 400Nm
Diesel 1,9TTid 180hp, 400Nm.
New materials for seats, new rims, and new colours. Xenonlights will follow the road
XWD from 08/09 and it will be optional for all models...
Hintahan on vain sivuseikka
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1723
- Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
- Paikkakunta: Raum
- Viesti:
Hinta on tosiaan vain numeroita lapussa. Hyvät väännöt noissa aerossa ja dieselissä.
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
Jaa-a, paha mennä varmaksi sanomaan. Hyvältä kuitenkin kuulostaa. Edelleen vain kovasti arveluttaa, että miten se neliveto on toteutettu. Kun menee ja kurkkaa tuonne SC:n alle niin ei siellä paljoa tilaa ole, joten alustaa ja pohjalevyä lienee jouduttu muokkaamaan aika rajusti -> hinta XWD:lle saattaakin sitten pompsahtaa!
No, ei se mitään tähänkin asti on päästy edestäraapivalla.
No, ei se mitään tähänkin asti on päästy edestäraapivalla.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
kaikkein paras ratkaisuhan olisi jatkuva neliveto, mutta enpä usko GM:n sille linjalle lähtevän, valitettavasti. Audi ja Subaru mahtaa olla edelleen nelivetokuninkaita.
Tottahan etuvedolla pääsee ja on päässyt tähänkin asti, miksei huomennakin
Toisaalta kaverin nelivedolla (merkkiä viitsi tässä mainita, mutta se kallein volkkari ) talvella mukava edetä.
Jos Saab uusi neliveto on tulossa muihinkin kuin huippumalleihin ja edes kohtuu hintainen, on se yksi vaihtoehto.
Tottahan etuvedolla pääsee ja on päässyt tähänkin asti, miksei huomennakin
Toisaalta kaverin nelivedolla (merkkiä viitsi tässä mainita, mutta se kallein volkkari ) talvella mukava edetä.
Jos Saab uusi neliveto on tulossa muihinkin kuin huippumalleihin ja edes kohtuu hintainen, on se yksi vaihtoehto.
BMW 325i E90 MysticBlau, BMW 116i E81 Alpinweiss
Ex. Baijer 330dT E91, 325iA E90, 316ti E36;Ex. SAAB 95STW, 93 SportSedan MY05
#3261
Ex. Baijer 330dT E91, 325iA E90, 316ti E36;Ex. SAAB 95STW, 93 SportSedan MY05
#3261