TiDS:n Eberi savuttaa ja sammuu

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
jmaatta
"Hölösuu"

Re: TiDS:n Eberi savuttaa ja sammuu

Viesti Kirjoittaja jmaatta »

Minä kuulin tuosta maadoitusviasta silloin kun oma oli rikki ja silloin testasin paloilmapuhaltimen maadoituskarvan toimivaksi. Virran syötössä se vika luultavasti on jos tuohon paloilmapuhaltimeen viittaa.
Volvo V60 D6 AWD Plug-In Hybrid '13
BMW i3 BEV '17
GSX1400R '0x
ex: 9-3 SC 1.9 TiDS Vector M6 '07, 9-3 2.0T Aero 5D M5 '00
FOMBE
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja FOMBE »

Käväisin kyselemässä tarkempia tietoja ja meinasivat, että kannattaa putsata ja kokeilla tuota maadoitus karvan siirtämistä. Viikon päästä alkavat leikkimään. Kiitos nopeista vastauksista ja tiedoista! Eiköhän tämä tästä johonkin suuntaan etene taas, kohtahan on jo kevät onneksi
FOMBE
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja FOMBE »

Noniin. Enpä olisi uskonut ellen itse kuskina istuisi, mutta lämppäri heräsi poikien virityksillä henkiin.
Eli putsasivat ja muutaman 20e osan vaihtoivat sekä kytkentämuutoksen älyn maadoitukseen.
Hintaa 550e :lol:
neljän tunnin työthän tuossa enempi tuota summaa tekevät kuin itse osat. Toisaalta ihan mukava Tampereelta kun lähtee niin ennen moottoritien ramppia on autossa lämmin kun aikaisemmin pääsi Valkeakosken kohdille ennenkö moottorin lämmöt värähti, vaikka piti puhallusta pois ajoittain kokonaan.
söde
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja söde »

Jatketaan vanhaan, eli eberin ohjaus hukassa?

SID ei anna eberille ohjausta lainkaan. Mistä moinen voi johtua, vai onko näitä olemassa ilman SID ohjausta?
Eber killittelee kyllä konehuoneessa apumiehen puolella rintapellissä. Tosin ei kyllä lähde edes käymään, vaikka jo pakkasiakin on ollut.
Normi vikalukija ei anna mitään vikakoodia.

Saiko tuon päälle lähtemisen testattua liittimen 1 navan maadoittamalla, siis että onko eberissä mitään henkeä?
9-3 2.2 TiD SS, -03 NG
Vastaa Viestiin